Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
Analize și tendințe
Sute de noi produse de igienizare și dezinfectare în retail. Creşteri de vânzări de peste 300%
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 09 Decembrie 2020 16:31
Cererea enormă din partea consumatorilor a atras intrarea în categorie a unor noi operatori, lansarea de noi branduri şi o puternică diversificare a ofertei de produse, de ambalări şi de gramaje – toate pe parcursul a numai şapte luni Potrivit datelor RetailZoom rezumate în tabelul din pagina alăturată, în IKA*), 621 de articole diferite, din categoria dezinfectanți, existau pe rafturile marilor retaileri la sfârșitul lunii octombrie, respectiv cu 38% mai multe față de începutul ...
Moda părului multicolor creează nişe super-profitabile în piaţa coloranţilor
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 07 Octombrie 2020 10:15
Nuanțatoarele, rimelurile pentru șuvițe, machiajele pentru păr și spray-urile corectoare pentru rădăcinile crescute dețin 6% din piața de retail Constatăm o luptă puternică între jucătorii din categoria coloranților de păr - trei dintre ei, L´Oréal Group, Henkel/Schwarzkopf și Papillon Laboratoires Cosmetiques dețin, cumulat, aproape 95% din piață ca valoare a vânzărilor, respectiv 90% ca volum potrivit indexului de date scanate al RetailZoom, compus din peste 3.000 de magazine din comerțul modern internațional. Câștigă cel ...
Dezinfectanții, vedetele FMCG din perioada stării de urgență
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 10 August 2020 12:26
În intervalul martie-mai 2020, vânzările de geluri dezinfectante pentru mâini au depășit 700% în valoare și 600% în volum, față de aceeași perioadă a anului trecut Produsele universale de curățenie a casei și cele pentru igiena personală au avut cea mai mare contribuție în coşul de cumpărături în ultimele luni, fiind achiziţionate cu o frecvenţă şi în cantităţi alteori de neconceput. Acestora li se adaugă spirtul, înălbitorii pe bază de clor și alcoolul pur, adică ...
Șamponul uscat a ajuns la aproape 10% din piață și urcă rapid
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 11 Iunie 2020 15:59
În ultimul an, acest segment a crescut în vânzări de două ori mai mult decât subcategoria șampoanelor obișnuite; aproape 50% din produse se cumpără în anotimpul rece În categoria produselor de îngrijire a părului, extrem de dinamică, segmentul șampoanelor reprezintă cea mai mare pondere. Este un segment aglomerat, cu multe branduri consacrate, cu produse specializate și ingrediente recunoscute în tratarea anumitor probleme, fie de natură estetică (volum, styling, strălucire), fie dermatologică (anticădere, antimătreață, exces ...
Categoria BIO non-food începe să prindă contur, cu pași timizi, și în retail
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 11 Martie 2020 13:56
Spațiul la raft este încă mic, dar comercianții și furnizorii sunt optimiști în privința potențialului acestei piețe, în contextul în care tot mai mulți oameni sunt preocupați de mediul înconjurător și de metode prin care îl pot proteja În categoriile non-food sunt încă puţine produse care se poziţionează ferm drept bio/organic/eco; mai degrabă vedem paşi importanți către „natural”, „vegan”, „sustenabil”, „bazat pe plante” etc., termeni care indică faptul că se respectă standardele de ...
Edwin Iorgovan, dm drogerie markt: „Avem în categoria deodorante & antiperspirante peste 60 de branduri”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 09 Decembrie 2019 20:07
Unul dintre cele mai puternice lanțuri de retail specializat în beauty și produse de îngrijire personală, dm drogerie markt, are o ofertă variată pe segmentul deodorante / antiperspirante, concentrându-se pe introducerea noilor sortimente și pe anticiparea trendurilor. Edwin Iorgovan, manager sortiment, Marketing & Achiziții, vorbește despre noutăți, mercantizare și așteptările față de furnizori: • Aproape în fiecare lună, categoria a înregistrat o creștere double digit, cu performanțe maxime în lunile de vară. Anul ...
Trendurile „natural” și „sustenabil” își fac loc și în categoria deodorante și antiperspirante
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 09 Decembrie 2019 19:55
Cumpărătorii caută protecție eficientă și prospețime de durată, fără riscurile asociate unor ingrediente cum ar fi sărurile de aluminiu Diversitate, tehnologii revoluționare, ingrediente aflate în tendințe pe piețele externe dezvoltate, produse cu beneficii distincte sau suplimentare pentru utilizatori – aceștia sunt termenii în care poate fi caracterizat raftul de deodorante și antiperspirante dintr-un hipermarket. Din perspectiva shopperilor, alegerea soluţiilor naturale, sustenabile este unul dintre principalele trenduri ce caracterizează piaţa de profil. Potrivit RetailZoom, ...
În sezonul rece, vânzările de deodorante și antiperspirante scad cu 40%
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 26 Noiembrie 2019 18:15
Diversitate, tehnologii revoluționare, ingrediente aflate în tendințe pe piețele externe dezvoltate, produse cu beneficii distincte sau suplimentare pentru utilizatori – aceștia sunt termenii în care poate fi caracterizat raftul de deodorante și antiperspirante dintr-un hipermarket. Din perspectiva shopperilor, alegerea soluţiilor naturale, sustenabile este unul dintre principalele trenduri ce caracterizează piaţa de profil. Panelul de gospodării al GfK relevă faptul că, în intervalul octombrie 2018 – septembrie 2019, aproximativ 7 din 10 familii au achiziţionat ...
Andreea Marinescu, GSK Consumer Healthcare: „Interesul pentru îngrijirea orală specializată va cântări din ce în ce mai mult”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 03 Octombrie 2019 12:00
Românii utilizează, în medie, 1,6 tuburi de pastă de dinţi per persoană și cumpără o periuţă la 1,6 ani. Detalii aflăm de la Andreea Marinescu, Marketing Manager România & Balcani în cadrul GSK Consumer Healthcare. O analiză de categorie efectuată pe baza datelor interne pentru anul 2018 a subliniat valoarea medie a costului anual pentru produsele de îngrijire orală, în România, după cum urmează: 14,8 lei/persoană – costul mediu de pastă ...
Delia-Nicoleta Durnea, dm drogerie markt, despre categoria igienă orală: „Scoatem în evidență produsele care conțin ingrediente naturale”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 03 Octombrie 2019 11:57
dm drogerie markt oferă o mare diversitate de produse în categoria igienă orală, astfel că, în acest moment, regăsim pe rafturi 438 de sku-uri active și 55 de branduri. Delia-Nicoleta Durnea, manager sortiment, Departamentul Achiziții, vorbește despre mercantizare, noutăți, comunicare și inovații. Segmentele care au înregistrat cea mai bună creștere în vânzări sunt: pasta de dinți naturală (certificată), produsele pentru diverse sensibilități, periile interdentale, apa de gură și ața dentară. Ca tip de ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Mai departe
Sfârșit
Pagina 1 din 9
#178,
februarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-01-2021
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Revista Piaţa
Video