Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
Analize și tendințe
„Dezinfectant” - direcţia de dezvoltare a pieţei detergenţilor de rufe
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 09 Martie 2021 15:58
Marii producători de detergenți au găsit în contextul actual o oportunitate de a dezvolta produse noi cu efect de igienizare profundă și dezinfectare a hainelor Piața produselor destinate curățării hainelor este din ce în ce mai ofertantă, cu multe subcategorii și segmente: detergenți de rufe – pudră/lichid/gel/capsule -, balsamuri, înălbitori, dezinfectanți pentru textile sau/și pentru mașina de spălat, captatori de culoare, ape parfumate pentru fierul de călcat, spray-uri pentru apretarea rufelor etc. În ...
Irina Urechean, Unilever: „Produse mai naturale și cu ambalaj sustenabil – un trend prezent și în categoria detergenți”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 15 Aprilie 2019 10:20
Raftul de detergenţi de rufe a suferit schimbări majore în ultimii ani, iar obiceiurile de spălare ale oamenilor s-au schimbat şi ele. Față de acum cinci ani, putem observa o creştere exponenţială în prezenţa la raft a „formatelor viitorului”, detergentul lichid şi capsule. „Un aspect demn de menţionat este alinierea producătorilor locali la trendurile globale – şi aici mă refer, în principiu, la dorinţa jucătorilor de a minimiza impactul pe care produsele din această ...
„Formatele viitorului” preiau conducerea pe piața detergenților de rufe
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 10 Aprilie 2019 16:27
Capsulele predozate și detergenții lichizi au ajuns la aproape 50% din piața totală, cele două segmente înregistrând creșteri accelerate în ultimii doi ani Una dintre cele mai mari inovații care a schimbat piața detergenților a fost lansarea mono dozelor/capsulelor. Acestea reflectă trei tendințe globale: ușor de utilizat și de depozitat, detergent concentrat cu putere mare de spălare, premiumizarea categoriei. În ultimii ani, obiceiurile utilizatorilor români s-au schimbat și s-au aliniat la tendințele internaționale. ...
Denis Asmarandei, Henkel: „Am deschis un nou segment, ultra-premium, în piața detergenților de rufe”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 28 Martie 2019 16:32
Deși detergentul pudră are în continuare cea mai mare pondere din piață, acest segment este într-o continuă scădere, în favoarea formatelor moderne – lichid și capsule predozate, principalii jucători concentrându-și atenția și investițiile către aceste tipuri de produse. Dacă în 2018, piața totală a crescut cu 8% ca valoare a vânzărilor și cu 6,3% ca volum, față de 2017 (Sursa: Nielsen), cele două „formate ale viitorului” au avut o dinamică mult mai accelerată: 20% ...
Produse dezinfectante și antibacteriene: o piață mică, dar cu dinamică mare
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 10 Aprilie 2018 14:17
De la o categorie inexistentă în 2010, piața dezinfectanților fără clor este estimată, în 2017, la 6,6 milioane de euro Din grupa mare a produselor destinate curățeniei - a suprafețelor și obiectelor din casă -, se desprinde un segment distinct, foarte targetat: cel al produselor care curăță și dezinfectează în același timp. Jucătorii din piață susțin că acesta nu mai reprezintă o nişă, fiind deja responsabil de aproximativ un sfert din piaţa produselor ...
Aura Carabiber, Farmec: ”Dezinfectanții fără clor au fost creați la cererea pieței de a avea produse cât mai puțin invazive”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 03 Aprilie 2018 11:38
În ultimii ani, segmentul produselor dezinfectante pentru îngrijirea locuinței s-a dezvoltat într-un ritm rapid, fiind caracterizat de creșteri constante. Dinamica bună a vânzărilor se datorează, printre altele, creșterii gradului de informare și educare a consumatorilor privind proprietățile și beneficiile utilizării acestor produse. ”Produsele dezinfectante fără clor au fost create ca răspuns la cerințele pieței, respectiv la nevoile consumatorilor de a utiliza produse eficiente, dar cu ingrediente cât mai puțin invazive și iritante. Astfel, dezinfectanții ...
Dezinfectanții fără clor – de la produse de nișă, la categorie de sine stătătoare
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 21 Martie 2018 16:17
Din grupa mare a produselor destinate curățeniei - a suprafețelor și obiectelor din casă -, se desprinde un segment distinct, nișat în urmă cu ceva ani, dar foarte targetat: cel al dezinfectanților care nu conțin clor. Potrivit RetailZoom*), acesta a crescut în vânzări cu 78,3% ca valoare și cu 76,8% ca volum, în perioada martie 2017 - februarie 2018, față de martie 2016 – februarie 2017. Este, așadar, una dintre piețele care prezintă ...
Soluții pentru curățenia bucătăriei: Furnizorii își doresc spațiu mai mare la raft și mai multe promoții in-store
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 12 Martie 2018 12:37
Majoritatea produselor sunt achiziționate conform nevoilor specifice de moment, însă în preajma sărbătorilor de iarnă sau de Paște se înregistrează o creștere a vânzărilor Brand awareness-ul - gradul de cunoaştere a brandului de către utilizatori -, performanța produsului (eficiența în curăţare), inovațiile, prețul, promoțiile atractive din magazine, creșterea veniturilor disponibile care ajută la orientarea către produse specializate în locul celor universale și, nu în ultimul rând, mirosul/parfumul sunt factori care atrag noi consumatori în ...
Andra Sima, Unilever SCE: „Utilizatorii de produse de curățenie se orientează către soluții din ce în ce mai specializate”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Sâmbătă, 03 Martie 2018 23:40
Trei din zece familii cumpără produse destinate curățeniei bucătăriei Potrivit GfK România, în 2017, românii au cumpărat mai des și în cantități mai mari la un act de cumpărare produse pentru curățenia locuinței. Acest lucru a condus la o creștere a pieței de 7,3% în valoare, în linie cu întreaga piață de FMCG.Și vânzările de produse pentru curățenia bucătăriei au avut o evoluție pozitivă, de aproape 18%. Creșterea vine în principal ...
Inovațiile de formulă și de ambalaj vor schimba radical piața detergenților de rufe
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 13 Februarie 2018 12:07
Listarea de produse noi, spațiul generos la raft, promovarea în cataloage și acțiunile de sampling au dinamizat categoria Detergentul pudră are în continuare cea mai mare pondere din piaţă, însă formatele viitorului sunt segmente cu un potenţial de creştere foarte mare, având o evoluţie accelerată în ultimii ani. Detergentul lichid şi capsulele pre-dozate sunt cele mai noi formate în categorie, având o serie de beneficii pentru care sunt preferate de către utilizatori: eficiență în curăţare, ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
Mai departe
Sfârșit
Pagina 1 din 7
Revista
Piața
EDIȚIA
DIGITALĂ,
#180,
aprilie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-03-2021
INFO
COMPANII
Edenia lansează legume pentru ciorbă
Împreună mergem mai departe
Descoperă eleganța și rafinamentul stilului în compania vinului Chateau Valvis Chardonnay
Dero Capsule Trio
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Transformers
Brands,
EDIȚIA
DIGITALĂ,
decembrie
2020
Revista Piaţa
Video
-
TMC
2021