Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
Retail
Şase mari retaileri locali înfiinţează alianţa de achiziţii CBA Partners
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Luni, 12 Octombrie 2020 12:59
Şase dintre cele mai mari reţele locale de magazine au anunţat înfiinţarea unei alianţe de achiziţii, CBA Partners. Fondatorii companiei sunt: Barta Ati, Elan-Trio, Dacia, Safeway Stores, Konsta Splendid şi CBA Nord Vest. Detalii despre misiunea alianţei şi modul de funcţionare sunt cuprinse într-un comunicat de presă:"Cele mai importante rețele de magazine din Centrul si Nord Vestul României se reunesc în cea mai puternică alianță din retailul tradițional românesc.Începând cu această toamnă companiile Barta ...
Admir şi-a făcut planurile pentru următorii 25 de ani
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Luni, 11 Februarie 2019 10:55
Interviu cu Ionel Roşu, administratorul reţelei Admir Botoşani Cine îl cunoaşte pe Ionel Roşu ştie că e 100% dedicat businessului său, are un dezvoltat simţ al umorului şi practică autoironia în alternanţă cu mândria de a fi creat, de la zero, o companie relevantă pentru comerţul tradiţional din România. Admir Botoşani nu e cea mai mare dintre acestea şi nici nu-şi propune să devină, dar plănuieşte ceva cu totul aparte: să facă o ofertă ...
Livrari non stop, la usa clientului
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 17 Octombrie 2013 19:19
Retailerul Admir Botosani a lansat pe 1 octombrie primul magazin online non stop, prin care asigura livrarea comenzilor confirmate in maximum o ora pe raza municipiului si a localitatilor din apropiere. Administratorul retelei din Botosani, Ionel Rosu, spune ca a facut aceasta investitie atat pentru suplimentarea vanzarilor, cat si pentru a satisface o nevoie sociala, aceea de a asigura livrari de produse pe timpul noptii. “Pe segmentul pe care activez, comert traditional, se resimte ...
Cuptoarele care cresc profitul comerciantilor
Publicat Miercuri, 03 Aprilie 2013 19:45
Un nou tip de afacere isi face loc in magazinele din retailul traditional – “backery corner-ul”, care se poate transforma, ulterior, si in „sandwich corner”, rotunjind profitul comerciantilor. „Anul trecut am introdus in cadrul magazinelor partenere din comertul traditional circa 250 de cuptoare astfel incat clientii acestora sa poata cumpara chifle, baghete, specialitati de paine si produse de patiserie calda si de inalta calitate. Si anul acesta intentionam sa pastram ...
Pretentiile furnizorilor scad odata cu vanzarile
Publicat Miercuri, 03 Aprilie 2013 19:42
Criza a schimbat relatia comerciantilor cu furnizorii, acestia din urma devenind mai flexibili in ceea ce priveste termenele de plata si politica retururilor. “Tot mobilierul este al nostru. Am achizitionat tot ce era nevoie: lazi frigorifice, rafturi etc. Furnizorii nu pot veni sa-mi impuna ei ce lazi frigorifice sa folosesc, ca nu-mi platesc ei factura la curent. Iar pretul utilitatilor: gaz si curent electric a crescut. In magazinul meu, eu hotarasc”, spune Anisoara ...
Ce solutii au micile magazine pentru a tine piept marilor retaileri
Publicat Marți, 19 Februarie 2013 18:35
Expansiunea lanturilor din retailul modern este resimtita din ce in ce mai mult de micii comercianti, care cauta sa gaseasca noi modalitati pentru a supravietui pe o piata in care concurenta devine acerba Reducerea cheltuielilor si a adaosului comercial, identificarea sortimentatiei optime si pastrarea clientelei sunt cateva din preocuparile celor care activeaza in comertul traditional. De exemplu, Dumitru Tarca, administratorul societatii Pertit din Pitesti spune ca pentru a rezista pe piata trebuie, in primul rand, ...
Comertul traditional, de la afise lipite pe vitrine, la semnalizarea cu pictograme
Publicat Joi, 25 Octombrie 2012 18:08
Schimbarile prin care au trecut magazinele de proximitate in ultimii ani au condus la o mai buna gestionare a spatiului, o imbunatatire a sortimentatiei si la cresterea vanzarilor „Acum cinci ani nici nu stiam ca incercarile firmei noastre de a promova produsele oferite spre vanzare si atragerea clientilor constituie „strategii de marketing”. In cadrul primei „campanii”, promovarea era facuta de vanzator si cu ajutorul unor afise, in care se specifica produsul si ...
"Viitorul apartine ofertelor si serviciilor personalizate"
Publicat Joi, 20 Septembrie 2012 16:18
Interviu realizat cu Marc Carena, Director Management Clienti METRO Cash&Carry Romania. Care sunt tendintele in comertul traditional pe plan european? Care sunt particularitatile pietei romanesti? In tarile din Europa de Vest se simte o reorientare a clientilor catre magazinele de proximitate, acestia apreciind faptul ca aici le sunt cunoscute preferintele. In ceea ce priveste piata din Romania, conform datelor Nielsen, comertul traditional deține inca o pondere importanta, aproape de 50% din totalul pietei, ceea ...
Premiile Comertului Traditional: Cei mai buni comercianti din Nord-Vest
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Joi, 26 Iulie 2012 17:03
Etapa Regionala Nord-Vest a Premiilor Comertului Traditional, competitie organizata de revista Piata si METRO Cash & Carry Romania, a consemnat victoria a patru concurenti: Amedor Cluj Napoca, Livella Oradea, Marion Trade Blaj si Nasticom Cluj Napoca. Acestia au primit premii si mentiuni din partea revistei Piata si, din partea METRO Cash & Carry Romania, vouchere de cumparare valabile in reteaua magazinelor sale, cu valori de 1.000 lei si 1.200 lei pentru mentiunea I, ...
Premiile Comertului Traditional cei mai buni comercianti din Nord-Est
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Miercuri, 20 Iunie 2012 18:03
Trei operatori si-au impartit trofeele Etapei Regionale Nord Est a Premiilor Comertului Traditional, competitie organizata de revista Piata in parteneriat cu METRO Cash & Carry Romania: Lipas Focsani, Givastel Putna si Stinor Vicovu de Sus. Premiilor si mentiunilor primite de acestia din partea revistei Piata, li se adauga voucherele de valoare oferite de METRO Cash & Carry Romania, valabile pentru cumparari in reteaua magazinelor sale; voucherele au valoarea de 1.000 lei si 1.200 ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Mai departe
Sfârșit
Pagina 1 din 11
#178,
februarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-01-2021
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Revista Piaţa
Video