Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
Analize și tendințe
Namingul inspirat creează un trend nou în piaţa murăturilor
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 09 Decembrie 2020 17:02
Crește piața produselor tradiționale, preparate prin metode naturale și care au denumiri ce exprimă autenticitatea Trendurile în categorie sunt în strânsă corelaţie cu cele care se manifestă de câțiva ani în întreaga industrie alimentară: produse cât mai sănătoase, cu o preferinţă pentru cele fără aditivi şi conservanţi. În principiu, consumatorii sunt foarte interesaţi de provenienţa materiei prime și de metoda de conservare, pentru că își doresc să aibă pe masă un produs bun, autentic românesc. ...
Cezar Cristea, Pfeifer & Langen: „Ne concentrăm efortul pentru a dezvolta categoria specialităților din zahăr și a produselor care aduc plusvaloare”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 07 Octombrie 2020 14:27
Presiune pe preț și dezvoltarea categoriei prin diversificare cu produse diferențiatoare – acestea sunt principalele caracteristici ale pieței zahărului. Cezar Cristea, Coordonator Regional de Vânzări Europa de Sud-Est, Pfeifer & Langen (companie care deține în portofoliu brandul Diamant), detaliază aspectele negative și pozitive ale pieței, în actuala conjunctură. Cum apreciați consumul de zahăr în România? În urmă cu 2 ani era 21-23 kg/capita/an, sub media din UE. E de bine sau de rău acest ...
Piața semipreparatelor este, în continuare, pe val
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 09 Septembrie 2020 11:47
Categoria a înregistrat creșteri imprevizibile în prima parte a anului, când oamenii au stat și au gătit mai mult în casă; este posibil ca valul doi al pandemiei să influențeze şi pe mai departe creșterea acestui sector Trendurile în consum sunt determinate de stilul de viață, de faptul că avem din ce în ce mai puțin timp liber și de orientarea către produse sănătoase. Nu este de mirare că semipreparatele constituie o piață aflată ...
Gustări sărate: Pofta de „ronțăială” face trecerea prin criză mai ușoară
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 20 August 2020 09:58
Produsele destinate, de regulă, consumului on-the-go, s-au mutat parţial în coşul de stocare pentru consumul în casăPerioada de izolare și situația economică și socială au condus la multe schimbări comportamentale, atât în rândul cumpărătorilor, cât și al consumatorilor. Efectul domino al acestor schimbări a provocat modificări și la nivelul trendurilor diferite din punct de vedere al ocaziilor de consum. Astfel, în intervalul martie-mai 2020, vânzările de chipsuri, popcorn, pufuleți, semințe și fructe oleaginoase – nuci, ...
Marii retaileri încep să prindă gustul produselor de origine asiatică
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 09 Iulie 2020 16:52
Ingrediente precum sosurile, condimentele, ierburile sau algele marine sunt tot mai des utilizate în combinații de mâncăruri occidentale ultramoderne, preparate în casă Există numeroși factori care au condus la dezvoltarea categoriei de produse asiatice în retail. Printre aceștia se numără cererea venită din partea pasionaților acestei bucătării, în mare parte persoane care au vizitat țări ca Thailanda, China, Japonia, Singapore, India. Trendul fusion – adăugarea de ingrediente asiatice tradiționale la combinații de preparate occidentale ...
Revoluția „soft” continuă în piața înghețatei
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 11 Mai 2020 14:39
Achizițiile, fuziunile și reconfigurările de portofolii de branduri consolidează la vârf piața înghețatei și provoacă schimbarea obiceiurilor de consum De cațiva ani, se observă o concentrare de forţe în categoria îngheţată din România, ceea ce înseamnă o intensificare a competiției pentru o piață de mici dimensiuni, dar mai ales scurtă ca durată a consumului, situaţie care ține de mentalitățile locale. Ca scurt istoric, ne amintim în primul rând de achiziţia companiei Betty Ice de către ...
50% din legumele şi fructele din retail sunt branduite
Scris de
Carol Popa
Publicat Duminică, 29 Martie 2020 19:33
Consumatorii nu mai cumpără orice produs, chiar și atunci când vine vorba despre categoria legume și fructe proaspete. Dacă în urmă cu 2-3 ani, produsele branduite în această categorie erau majoritatea din segmentul BIO, acum, peste 50% (conform estimărilor proprii) din SKU-urile de legume și fructe proaspete din retailul modern sunt branduite. Cea mai mare parte din oferta de legume și fructe sub un anumit brand vine din import, dar furnizorii locali încercă să ...
Uleiul de consum: prețul și promoțiile continuă să decidă achiziția
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 11 Februarie 2020 12:42
Consumul anual de ulei alimentar este estimat la 10 litri/capita, în principal ulei de floarea-soarelui. Românii sunt tradiţionalişti, doar o parte dintre ei fiind dispuşi să se orienteze, în paralel, către mai multe sortimente, inclusiv specialităţi Potrivit Nielsen*), în comerțul modern, segmentul uleiului de floarea-soarelui a avut o evoluție constantă în perioada decembrie 2018 – noiembrie 2019 vs. decembrie 2017 – noiembrie 2018. Cel al uleuiului de măsline a crescut cu 6% ca ...
Adelina Păsat, Nutrivita: „În spatele frunzuliţei şi a numelui BIO există un proces foarte riguros de certificare”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 01 Octombrie 2019 14:08
Piaţa românească a produselor bio urmează trendurile internaţionale, segmentul vedetă în ceea ce priveşte creşterile procentuale fiind cel al produselor alimentare, în timp ce, în restul ţărilor din UE, acesta a ajuns la o anumită stabilitate şi maturitate. În analiza „BIO, cea mai mare piață de nișă din România”, am prezentat o radiografie a categoriei cu ajutorul specialiștilor din research, am semnalat potențialul și lipsurile acesteia, precum și modul în care reacționează retailerii la provocarea ...
Bio - cea mai mare „piaţă de nişă” din România
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 01 Octombrie 2019 12:29
Dacă pe zona food, lucrurile au evoluat substanțial în ultimii ani, categoriile non-alimentare sunt în continuare subdezvoltate Agricultura ecologică românească merge în direcţia cea bună, însă mai avem până când vom reduce din decalajul consistent faţă de economiile statelor vestice. Totuși, de mai bine de 10 ani, produsele bio au intrat puternic în preocupările de business ale producătorilor, distribuitorilor și retailerilor. Și, nu în ultimul rând, în coșul de cumpărături al consumatorilor. ISRA Center ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Următor
Sfârșit
Pagina 1 din 13
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video