Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
Analize și tendințe
Trei mari nişe care adaugă valoare brânzeturilor
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 09 Iulie 2020 13:55
Se observă o creștere a ofertei de produse cu valoare adăugată, adaptate stilului de viață al noilor generații de consumatoriExistă o fragmentare puternică în categoria brânzeturi, iar produsele tradiționale – telemea, cașcaval, brânză topită – continuă să domine piața locală. Însă segmentarea este mult mai complexă, iar consumatorii iau în calcul diverse aspecte în decizia de cumpărare, începând cu tipul de lapte folosit (vacă, oaie, capră, bivoliță etc.), procesul de obținere, gradul de duritate ...
E mare brânză să te adresezi copiilor!
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 09 Iulie 2020 13:42
Datorită noilor oferte din retail, micul dejun poate deveni mult mai ușor de pregătit pentru părinți și mult mai convingător pentru cei mici Analizând raionul de brânzeturi din hipermarketuri, ne atrage atenția o nouă subcategorie, în special prin designul de ambalaj. Desenele în culori atractive, precum și formatele distincte care servesc ca inspirație pentru diverse rețete, porționarea, diversitatea de gusturi și texturi și elementele legate de nutriție echilibrată, conform ingredientelor inscripționate pe ambalaj, ne dezvăluie ...
Vitrina de snackuri dulci pe bază de lapte crește ca Făt Frumos! Oreo intră și el în categorie începând din 2 martie
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 27 Februarie 2020 18:27
Snackurile dulci refrigerate pe bază de felie de lapte înregistrează o dinamică explozivă în ultimii ani, atât în ceea ce privește vânzările cât și în privința sortimentației. În urmă cu 5-6 ani, sortimentația din această subcategorie a deserturilor era susținută prin prezența la raft a produselor Ferrero (Kinder felie de lapte și Kinder Pingui), Friesland Campina (Dots), Delaco / Zott (Zott Monte Snack), Muller (Mullermilch Snack) și TSC Food (Milino și Dancing Cow). Începând ...
E cea mai bună perioadă pentru piața lactatelor, din ultimul deceniu
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 09 Aprilie 2019 15:19
Crește diversitatea la raft: apar noi segmente de produse cu valoare adăugată – bio, deserturi lactate, produse funcționale cu un conținut ridicat de proteine și superingrediente -, care au o dinamică spectaculoasă Valoarea pieţei româneşti a lactatelor ajunge în prezent la 1,3 miliarde de euro. Cel mai dinamic segment se dovedeşte a fi, în ultima vreme, cel al deserturilor, care a înregistrat cea mai mare creştere în volum şi valoare în 2018, față ...
Erik Hageleit, Hochland: „Unele categorii de brânzeturi au o dinamică bună, dar suntem încă în zona pașilor mărunți”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Vineri, 29 Martie 2019 17:07
În anul 2018, piața de brânzeturi a avut o dinamică pozitivă în valoare, crescând cu +5.1%*), iar evoluția a fost, în principal, generată de creșterile de preț. *)Calcul Hochland bazat în parte pe datele raportate de Nielsen prin intermediul Serviciului Retail Index pentru categoria Branza (definit de client) pentru perioada de 52 de săptămâni care se încheie la 31 decembrie 2018 pentru piata de retail din Romania. (Copyright © 2018, Compania Nielsen.) ...
Segmentul bio generează 4% din vânzările valorice ale categoriei lactate
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 27 Martie 2019 15:27
Multe schimbări vor atrage atenția unui client de hipermarket/supermarket care nu a trecut de ceva vreme prin fața raftului cu lactate. În primul rând, va fi surprins de oferta substanțial mai mare față de acum șase luni, de sortimentația extrem de variată, de cantitățile și ambalajele diferite. În al doilea rând, va observa creșterea numărului de produse cu valoare adăugată – deserturi, iaurturi grecești, produse funcționale (în gamele bifidus, proteic). Nu în ultimul rând, o ...
De ce au explodat vânzările de deserturi pe bază de lactate
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 11 Iunie 2018 12:19
Creșterea medie a pieței a fost de 17% ca valoare, dar unele subcategorii au urcat cu 34%. Tendințele pieței sunt de dezvoltare a segmentului on-the go și de înlocuire a gătitului acasă cu deserturi speciale ready-made Una dintre principalele caracteristici ale pieței este diversitatea sortimentației, împărţirea în multe subcategorii: budinci, orez cu lapte, mini-deserturi, mousse-uri, tiramisu, profiterol etc., la care se adaugă și snack-urile cu lapte, gen Kinder Pingui sau Kinder Felie de Lapte. ...
Cresc spațiile la raft dedicate deserturilor pe bază de lactate
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 29 Mai 2018 16:48
Una dintre principalele caracteristici ale pieței este diversitatea sortimentației, împărţirea în multe subcategorii: budinci, orez cu lapte, mini-deserturi, mousse-uri, tiramisu, profiterol etc., la care se adaugă și snack-urile cu lapte, gen Kinder Pingui sau Kinder felie de lapte. În plus, strict ca obicei/ocazie de consum, și nu din perspectiva managementului categoriei, iaurturile cu fructe sunt considerate și ele desert. Este cazul Zuzu Dolce de exemplu, gamă premium în care regăsim iaurturi mai cremoase, cu ...
O familie cheltuiește, în medie, 50 de lei anual pe înghețata pentru acasă
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 07 Mai 2018 16:11
În extrasezon, se înregistrează de trei ori mai puțini cumpărători, iar frecvența de achiziție este redusă la jumătate. Piața este relativ instabilă, fragmentată, puternic afectată de sezonalitate. Pe de altă parte, faptul că sezonul înghețatei durează doar câteva luni pe an este privit de către producători ca o oportunitate de dezvoltare și de creștere a acestei categorii cu mare potențial, odată cu schimbarea mentalității românilor vizavi de perioada propice de consum. ...
Lapte de consum: Marca proprie și autoconsumul sunt, în continuare, principalii „jucători” din categorie
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 12 Octombrie 2017 16:46
Se remarcă un interes tot mai ridicat pentru produse ecologice, lapte fără lactoză și lapte de capră, atât din partea consumatorilor, cât și a furnizorilor și retailerilor Trendul pozitiv al vânzărilor categoriei din prima jumătate a anului este susținut în special de mărcile proprii, care au crescut atât în valoare, cât și în volum, potrivit studiului Panel de gospodării GfK. „Mărcile proprii dețin aproximativ ...
Prec
1
2
3
4
Următor
Sfârșit
Pagina 1 din 4
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video