evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG

De Sărbători, furnizorii recurg la soluții verificate în anii anteriori

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 08 Noiembrie 2018 12:00
||
În prag de Sărbători, am aruncat o privire peste ofertele specifice perioadei. Este clar că maximizarea vizibilității brandurilor și diferențierea la raft sunt principalele obiective ale jucătorilor din FMCG. Ca strategie de produs, se mizează pe formulele de succes din anii anteriori: lansări sau extinderi de gamă, ediții limitate, ambalaje festive, promoții de preț, testări de produse, premii surpriză. Ce diferă față de anii trecuți, dar similar ca abordare din perspectiva majorității furnizorilor, sunt lansările ...

De Paște, furnizorii anunță ediții limitate și activări in-store spectaculoase

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 19 Martie 2018 12:03
||
Dulciuri și cafea   Pentru că fiecare primăvară înseamnă un nou început, Heidi îşi revigorează portofoliul de produse cu o nouă gamă dedicată sezonului. Patru figurine Gourmet iau forma celor mai populare simboluri ale Sărbătorilor de Paşte: ouă decorate şi iepuraşi ce aduc cadouri. Ambalajele au finisaje premium, iar fereastra permite vizualizarea produsului de ciocolată. „Pentru comunicarea noilor produse pregătim o campanie online prin care să aducem aproape de consumatori atributele speciale ale produselor: decorare ...

Retailtainment de Sarbatori - produsele de sezon au fost livrate in magazine inca de la mijlocul lunii martie

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 18 Aprilie 2016 14:25
Retailtainment de Sarbatori - produsele de sezon au fost livrate in magazine inca de la mijlocul lunii martie
Obiectivul principal al furnizorilor și retailerilor, în această perioadă, este maximizarea vizibilității instore, motiv pentru care bătălia pentru raft și componenta de trade marketing escaladează.   Expunerea lansărilor, respectiv a ofertelor, se face după strategii minuțios gândite, de la plasamente secundare la teatralizări și ambasadori de brand, de la ambalaje speciale, la decoruri specifice sezonului, de la invitația de a testa produsele, la premii surpriză – toate acestea pentru a-l aduce pe consumator ...

Sarbatori de iarna 2015: Este esential sa ne cunoastem foarte bine targetul

Publicat Marți, 17 Noiembrie 2015 15:38
       Selena (Tudorache) Gubavu, Senior Account Manager, Grup Sapte             • Ca in fiecare an, perioada sarbatorilor de iarna este foarte asteptata, toate partile implicate - furnizor, retailer, agentie - isi doresc sa aiba cele mai bune rezultate si atingerea obiectivelor. Este o perioada in care avem foarte multe de comunicat, promotii interactive, oferte atractive si mesaje out of the box, o perioada in care traficul magazinelor ...

Sarbatori de iarna 2015: Cadouri spectaculoase pentru relaxare, frumusete si rasfat

Publicat Luni, 16 Noiembrie 2015 17:41
Pentru final de an, UNILEVER a pregatit o gama extinsa de seturi cadou, din dorinta de a le oferi consumatorilor fideli ocazia de a se rasfata sau de a darui frumusete celor apropiati. Colectia de cadouri cuprinde brandurile Dove, Dove Men+Care, Rexona, Rexona Men si Axe. Oferta speciala include pachete cu produse din gamele premium, nou lansate, pachete cu mai multe produse si o geanta de cosmetice cadou, pachete DUO la pret special doar cu ...

Sarbatori de iarna 2015: Noutati, editii limitate si multe surprize pe segmentul bauturilor

Publicat Luni, 16 Noiembrie 2015 16:58
„Fa pe cineva fericit” va fi mesajul COCA-COLA in sezonul cadourilor. Compania va comunica 360o, printr-o campanie nationala in care va intampina consumatorii cu multe surprize, inovatii la nivel de eticheta si proiecte speciale. „Ne dorim sa fim cat mai aproape de consumatorii nostri si sa le oferim o experienta de brand variata. Stim cat sunt de speciale pentru romani mesele in familie, iar cumparaturile facute cu ocazia sarbatorilor au devenit deja o ...

Sarbatori de iarna 2015: „Febra cumparaturilor” pentru curatenia locuintei a inceput de mult

Publicat Luni, 16 Noiembrie 2015 16:21
Este o perioada importanta din an, care genereaza un sell-out semnificativ, de aceea HENKEL ROMANIA vine in intampinarea nevoilor consumatorilor cu promotii atat pentru produsele de curatarea sau ingrijire a hainelor (Persil, Perwoll, Silan), cat si pentru cele destinate curateniei casei (Pur, Somat, Clin, Bref). Tot in aceasta perioada a lansat in piata o inovatie in categoria balsamurilor de rufe, Silan Soft&Oils. Este un balsam de rufe cu o formula unica, cu o estetica ...

Sarbatori de iarna 2015: Alimentele de post si cele traditionale, primele pe lista de cumparaturi

Publicat Luni, 16 Noiembrie 2015 15:06
Postul care precede Craciu­nul este asociat in mod direct cu o ali­mentatie stricta. Potri­vit  surselor din piata, in aceasta perioada vanzarile la produsele vegetale cresc in raport de 20 la 1, fata de o luna normala din an. Oferta din retail este extrem de generoasa, de la mancarurile gata preparate conservate (shelf stable), la alimentele procesate – de genul  mezelurilor sau pateurilor vegetale. VASCAR ofera o gama larga de conserve care sa ...

Produse de ingrijire personala: igiena orala - un demers nu doar estetic, ci si pentru sanatate

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 09 Iunie 2015 16:55
Consumer Healthcare este o piata foarte atractiva: la nivel global creste anual in jur de 4% si are, in mod traditional, marje mai bune decat multe dintre categoriile din FMCG. La nivel national, categoria de ingrijire orala are o penetrare de 75,4%, cu 58% penetrare in mediul urban vs. 45% in rural (conform datelor GfK, 2014); insa dinamismul categoriei si statisticile ingrijoratoare privind obiceiurile de ingrijire orala ale romanilor determina companiile care activeaza in ...

Produse de ingrijire personala: expunere responsabila la soare

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 09 Iunie 2015 16:29
Potrivit jucatorilor din piata, in ultimii ani se remarca anumite tendinte in randul consumatorilor, legate de expunerea prudenta la soare: publicul-tinta alege formule mai avansate din punct de vedere tehnologic, cu factor de protectie solara mai ridicat, cauta produse ce contin si ingrediente ce previn imbatranirea prematura – in special femeile –, opteaza pentru lotiunile de protectie solara cu proprietati hidratante, dar si pentru cele dedicate unui anume tip de piele. Printre tendinte mai putem ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 6

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața