Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
De Sărbători, furnizorii recurg la soluții verificate în anii anteriori
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 08 Noiembrie 2018 12:00
În prag de Sărbători, am aruncat o privire peste ofertele specifice perioadei. Este clar că maximizarea vizibilității brandurilor și diferențierea la raft sunt principalele obiective ale jucătorilor din FMCG. Ca strategie de produs, se mizează pe formulele de succes din anii anteriori: lansări sau extinderi de gamă, ediții limitate, ambalaje festive, promoții de preț, testări de produse, premii surpriză. Ce diferă față de anii trecuți, dar similar ca abordare din perspectiva majorității furnizorilor, sunt lansările ...
De Paște, furnizorii anunță ediții limitate și activări in-store spectaculoase
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 19 Martie 2018 12:03
Dulciuri și cafea Pentru că fiecare primăvară înseamnă un nou început, Heidi îşi revigorează portofoliul de produse cu o nouă gamă dedicată sezonului. Patru figurine Gourmet iau forma celor mai populare simboluri ale Sărbătorilor de Paşte: ouă decorate şi iepuraşi ce aduc cadouri. Ambalajele au finisaje premium, iar fereastra permite vizualizarea produsului de ciocolată. „Pentru comunicarea noilor produse pregătim o campanie online prin care să aducem aproape de consumatori atributele speciale ale produselor: decorare ...
Retailtainment de Sarbatori - produsele de sezon au fost livrate in magazine inca de la mijlocul lunii martie
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 18 Aprilie 2016 14:25
Obiectivul principal al furnizorilor și retailerilor, în această perioadă, este maximizarea vizibilității instore, motiv pentru care bătălia pentru raft și componenta de trade marketing escaladează. Expunerea lansărilor, respectiv a ofertelor, se face după strategii minuțios gândite, de la plasamente secundare la teatralizări și ambasadori de brand, de la ambalaje speciale, la decoruri specifice sezonului, de la invitația de a testa produsele, la premii surpriză – toate acestea pentru a-l aduce pe consumator ...
Sarbatori de iarna 2015: Este esential sa ne cunoastem foarte bine targetul
Publicat Marți, 17 Noiembrie 2015 15:38
Selena (Tudorache) Gubavu, Senior Account Manager, Grup Sapte • Ca in fiecare an, perioada sarbatorilor de iarna este foarte asteptata, toate partile implicate - furnizor, retailer, agentie - isi doresc sa aiba cele mai bune rezultate si atingerea obiectivelor. Este o perioada in care avem foarte multe de comunicat, promotii interactive, oferte atractive si mesaje out of the box, o perioada in care traficul magazinelor ...
Sarbatori de iarna 2015: Cadouri spectaculoase pentru relaxare, frumusete si rasfat
Publicat Luni, 16 Noiembrie 2015 17:41
Pentru final de an, UNILEVER a pregatit o gama extinsa de seturi cadou, din dorinta de a le oferi consumatorilor fideli ocazia de a se rasfata sau de a darui frumusete celor apropiati. Colectia de cadouri cuprinde brandurile Dove, Dove Men+Care, Rexona, Rexona Men si Axe. Oferta speciala include pachete cu produse din gamele premium, nou lansate, pachete cu mai multe produse si o geanta de cosmetice cadou, pachete DUO la pret special doar cu ...
Sarbatori de iarna 2015: Noutati, editii limitate si multe surprize pe segmentul bauturilor
Publicat Luni, 16 Noiembrie 2015 16:58
„Fa pe cineva fericit” va fi mesajul COCA-COLA in sezonul cadourilor. Compania va comunica 360o, printr-o campanie nationala in care va intampina consumatorii cu multe surprize, inovatii la nivel de eticheta si proiecte speciale. „Ne dorim sa fim cat mai aproape de consumatorii nostri si sa le oferim o experienta de brand variata. Stim cat sunt de speciale pentru romani mesele in familie, iar cumparaturile facute cu ocazia sarbatorilor au devenit deja o ...
Sarbatori de iarna 2015: „Febra cumparaturilor” pentru curatenia locuintei a inceput de mult
Publicat Luni, 16 Noiembrie 2015 16:21
Este o perioada importanta din an, care genereaza un sell-out semnificativ, de aceea HENKEL ROMANIA vine in intampinarea nevoilor consumatorilor cu promotii atat pentru produsele de curatarea sau ingrijire a hainelor (Persil, Perwoll, Silan), cat si pentru cele destinate curateniei casei (Pur, Somat, Clin, Bref). Tot in aceasta perioada a lansat in piata o inovatie in categoria balsamurilor de rufe, Silan Soft&Oils. Este un balsam de rufe cu o formula unica, cu o estetica ...
Sarbatori de iarna 2015: Alimentele de post si cele traditionale, primele pe lista de cumparaturi
Publicat Luni, 16 Noiembrie 2015 15:06
Postul care precede Craciunul este asociat in mod direct cu o alimentatie stricta. Potrivit surselor din piata, in aceasta perioada vanzarile la produsele vegetale cresc in raport de 20 la 1, fata de o luna normala din an. Oferta din retail este extrem de generoasa, de la mancarurile gata preparate conservate (shelf stable), la alimentele procesate – de genul mezelurilor sau pateurilor vegetale. VASCAR ofera o gama larga de conserve care sa ...
Produse de ingrijire personala: igiena orala - un demers nu doar estetic, ci si pentru sanatate
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 09 Iunie 2015 16:55
Consumer Healthcare este o piata foarte atractiva: la nivel global creste anual in jur de 4% si are, in mod traditional, marje mai bune decat multe dintre categoriile din FMCG. La nivel national, categoria de ingrijire orala are o penetrare de 75,4%, cu 58% penetrare in mediul urban vs. 45% in rural (conform datelor GfK, 2014); insa dinamismul categoriei si statisticile ingrijoratoare privind obiceiurile de ingrijire orala ale romanilor determina companiile care activeaza in ...
Produse de ingrijire personala: expunere responsabila la soare
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 09 Iunie 2015 16:29
Potrivit jucatorilor din piata, in ultimii ani se remarca anumite tendinte in randul consumatorilor, legate de expunerea prudenta la soare: publicul-tinta alege formule mai avansate din punct de vedere tehnologic, cu factor de protectie solara mai ridicat, cauta produse ce contin si ingrediente ce previn imbatranirea prematura – in special femeile –, opteaza pentru lotiunile de protectie solara cu proprietati hidratante, dar si pentru cele dedicate unui anume tip de piele. Printre tendinte mai putem ...
Prec
1
2
3
4
5
6
Mai departe
Sfârșit
Pagina 1 din 6
Revista
Piața
EDIȚIA
DIGITALĂ,
#180,
aprilie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-03-2021
INFO
COMPANII
Edenia lansează legume pentru ciorbă
Împreună mergem mai departe
Descoperă eleganța și rafinamentul stilului în compania vinului Chateau Valvis Chardonnay
Dero Capsule Trio
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Transformers
Brands,
EDIȚIA
DIGITALĂ,
decembrie
2020
Revista Piaţa
Video
-
TMC
2021