Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
Retail
Lidl deschide două magazine noi, în Timișoara și Iași
Publicat Luni, 22 Martie 2021 16:51
Lidl România continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea a două magazine noi pe data de 25 martie: unul în orașul Timișoara și celălalt în orașul Iași. Ambele unități dispun de câte o stație de încărcare pentru automobilele electrice. Noul magazin Lidl din Timișoara este situat pe Calea Torontalului, Nr. 106, iar cel din Iași se află pe Șoseaua Moara de Foc, Nr. 2. Fiecare dintre cele două unități are o suprafață de vânzare de ...
Românii au cheltuit 15 milioane de euro zilnic pentru cumpărături online
Scris de
Carol Popa
Publicat Miercuri, 10 Martie 2021 08:33
Retailul online cu bunuri de larg consum a crescut în 2020 în medie cu peste 42% pe plan local, peste creșterea de 30% înregistrată de e-commerce în România pentru toate categoriile de produse Monitorizarea realizată de ARMO (Asociația Română a Magazinelor Online) arată că sectorul de e-commerce a atins o valoare de 5,6 miliarde de euro la finalul anului 2020, cu 30% mai mult decât în 2019. Creșterea a fost cu aproximativ 500 de ...
Cum anume intenţionează Profi să devină nr. 2 pe piaţa de retail ?
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Joi, 28 Ianuarie 2021 17:38
UPDATE: Creșterea în ritm susținut a numărului de magazine nu mai este suficientă pentru atingerea obiectivului de numărul doi pe piața de retail al Profi Rom Food, deși exact tactica asta îi permisese să depășească pe rând Metro, Mega Image și Auchan și să ajungă acum doi ani în poziția a patra. Pawel Musial, CEO-ul companiei, este convins că, pe lângă expansiune, e nevoie de o transformare profundă a magazinelor, în mai multe privințe. ”Ne ...
Profi anunţă reducerea şi îngheţarea preţurilor la sute de produse
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Marți, 29 Septembrie 2020 15:38
Profi Rom Food, retailerul cu cel mai mare număr de magazine din România, a lansat campania „Preţuri îngheţate pentru minţi dezgheţate” prin care anunţă reducerea şi îngheţarea preţurilor la sute de produse până la finalul acestui an. Produsele cuprinse în această campanie sunt semnalizate la raft cu o etichetă albastră. Recent, Profi şi-a modificat sloganul, odată cu rebrandingul şi lansarea noii strategii de business. Noul slogan, „Zilnic preţuri mici”, subliniază mai accentuat promisiunea principală a ...
Ce schimbă şi ce nu schimbă noul concept comercial şi noua strategie ale Profi
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Luni, 21 Septembrie 2020 13:37
Probabil există consens asupra ideii că experienţa de cumpărare nu era punctul forte al magazinelor Profi, poate chiar era o vulnerabilitate. Noul concept comercial lansat la mijlocul lunii septembrie (neoficial denumit Monaco) urmează să aducă schimbări în special în direcţia aceasta, dar nu numai. Iată câteva consideraţii, pe scurt. Clientul fiiGO este noua ţintă a Profi. În noul concept, intrarea în magazin este zona fiiGO, zona rezervată cumpărăturilor foarte rapide. Case de marcat separate pentru ...
Viitorul PROFI – primul magazin concept
Publicat Joi, 17 Septembrie 2020 17:01
Profi Rom Food, compania care operează magazinele Profi, a anunțat lansarea unui nou concept comercial. ”Astăzi, la Ploiești, publicul a făcut cunoștință cu viitorul Profi, vizitând conceptul de magazin care anunță direcția în care rețeaua urmează să se dezvolte. “De 20 de ani, Profi crește neîncetat deoarece îsi schimbă permanent modul de operare, învățând din fiecare nouă experiență, adaptându-se și chiar anticipând nevoile consumatorului, aflate și ele în continuă schimbare” a declarat Pawel Musial, directorul ...
Extinderea Supeco prinde viteză: al treilea magazin nou în două săptămâni
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Joi, 10 Septembrie 2020 12:17
Din 10 septembrie, locuitorii din Arad își pot face cumpărăturile zilnice în siguranță, în magazinul Supeco, un concept de supermarket cu produse locale, prețuri mici și oferte imbatabile, situat pe Bulevardul Nicolae Titulescu zona 300, Arad. Odată cu deschiderea acestuia, rețeaua națională Supeco ajunge la 27 de magazine. La Supeco Arad, locuitorii orașului vor găsi o ofertă variată de produse proaspete și de larg consum: lactate-brânzeturi, mezeluri, măcelărie, băcănie, panificație și patiserie, legume-fructe, produse aperitiv, ...
Paco Supermarkets construiește sediu nou, depozit logistic și un cash & carry. ”Muncim de opt luni pentru obținerea autorizațiilor”
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Miercuri, 02 Septembrie 2020 18:33
Operatorul vrâncean de retail Paco Supermarkets investește două milioane de euro pentru construirea unui centru multifuncțional în Focșani, care va cuprinde un magazin tip cash & carry și un depozit logistic, amenajate pe o suprafață de 2.400 mp, precum și un spațiu pentru birouri, de 300 mp, unde va funcționa sediul companiei. Paco operează o rețea de 15 supermarketuri în cinci localități din Vrancea, dintre care 10 în Focșani, și posedă deja un depozit ...
Mulțumiți sau nu de locurile din care facem cumpărături?
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 02 Septembrie 2019 14:42
Un studiu realizat recent de Reveal Marketing Research, în colaborare cu revista Piața, a investigat percepțiile shopperilor față de organizarea din comerțul modern Potrivit studiului „Românii și cumpărăturile”, 43% dintre orășeni fac cumpărături din magazinele moderne de două - trei ori pe săptămână, 24% - săptămânal, iar 21% - zilnic. Cel mai des aceștia frecventează supermarketul Kaufland (31%), urmat de Lidl (19%) și de Carrefour/ Carrefour Market (14%). Alte magazine menționate au fost: Auchan, ...
Grupul Rewe intenționează să achiziționeze Lekkerland
Scris de
Carol Popa
Publicat Marți, 11 Iunie 2019 15:07
Prin această tranzacție, Rewe poate dezvolta un pilon de afaceri puternic în formate de proximitate Grupul Rewe a făcut o ofertă pentru preluarea integrală a comerciantului cu ridicata şi distribuitorului Lekkerland. Compania dorește să integreze afacerea în noua unitate operaţională denumită „Convenience”. Tranzacţia este acum în analiza autorităților de concurență şi se aşteaptă aprobările necesare. Surse din cadrul grupului Rewe spun însă că analiza făcută de companie anterior lansării ofertei arată că nu ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Mai departe
Sfârșit
Pagina 1 din 11
Revista
Piața
EDIȚIA
DIGITALĂ,
#180,
aprilie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-03-2021
INFO
COMPANII
Edenia lansează legume pentru ciorbă
Împreună mergem mai departe
Descoperă eleganța și rafinamentul stilului în compania vinului Chateau Valvis Chardonnay
Dero Capsule Trio
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Transformers
Brands,
EDIȚIA
DIGITALĂ,
decembrie
2020
Revista Piaţa
Video
-
TMC
2021