evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Apa îmbuteliată, o categorie fluidă dar cu o creştere solidă

Scris de Valentin Gros Publicat Vineri, 17 Mai 2024 13:45
||
Oferta se diversifică pe direcţiile gramajului şi nivelului de carbonatare Vânzările cantitative de apă îmbuteliată au crescut semnificativ în ultimele 12 luni (într-o perioadă în care majoritatea categoriilor de produse de larg consum au fost în recul sau au stagnat) și toate estimările indică stabilitatea acestui trend ascendent cel puţin în viitorul apropiat. Vedeta categoriei este, în prezent, apa plată. În decursul ultimilor 15 ani, raportul dintre apa plată şi cea acidulată s-a inversat, aceasta ...

Inovaţiile şi comunicarea adâncesc făgaşul apelor fructate în piaţa FMCG

Scris de Valentin Gros, Cristian Bădescu Publicat Marți, 14 Noiembrie 2023 11:38
||
I se potriveşte bine expresia „emerging market”. Este o categorie tânără, chiar foarte tânără şi are multe din caracteristicile care derivă de aici: dinamism, încredere, energie, sensibilitate, lipsă de maturitate. Are printre „genitori” companii puternice, dar identitatea sa este încă în formare, inclusiv denumirea, care încă nu este „atestată”. Denumirea generică ce pare să corespundă cel mai bine cu caracteristicile şi cu ingredientele produselor care formează această categorie este „ape fructate” – şi noi pe ...

Estimări rezervate pentru vânzările de soft drinks din 2023

Scris de Valentin Gros Publicat Luni, 10 Aprilie 2023 16:15
||
Piaţa soft drinks traversează o perioadă mai puțin fastă, problemele fiind cauzate în special de inflație și dublarea cotei de TVA aplicată băuturilor răcoritoare, elemente care influenţează semnificativ puterea de cumpărare şi provoacă schimbări în comportamentul de achiziţie al băuturilor răcoritoare. Strategiile de redresare elaborate de actorii principali ai acestei categorii cuprind inovații la rețetele de produs - cu accent pe grija față de sănătatea consumatorilor -, precum și campanii de promovare bine țintite.Cum ...

Competiţie tot mai fierbinte pe piaţa băuturilor răcoritoare

Scris de Valentin Gros Publicat Luni, 10 Aprilie 2023 15:56
||
Băuturile nonalcoolice de tip „soft drinks” formează o piață concentrată, controlată - pe alocuri autoritar - de câțiva mari operatori, mărcile proprii având o prezenţă foarte discretă. Specific acestei pieţe este diversitatea foarte mare a ofertei, ca şi ritmul, de asemenea foarte alert, al lansării de noi produse. Criteriul principal de diversificare este aroma, producătorii inovând continuu în această direcţie. De asemenea, o axă a diversificării este şi porţionarea, furnizorii căutând să răspundă cât mai ...

Trenduri surpriză pe piața de sucuri proaspete refrigerate

Scris de Valentin Gros Publicat Vineri, 09 Septembrie 2022 19:13
||
Chiar în condiții inflaționiste vitrege, piața sucurilor proaspete promite să se extindă și să depășească nivelul de nișă restrânsă, propunând shopperilor produse cu ingrediente, gusturi și arome tot mai diverse. Poate mai puțin așteptat, cresc în preferințe cele exotice, precum turmeric sau guarana, dar și smoothie-uri de chia sau cânepă. Supriza cea mai mare vine din avansul puternic al juice-urilor obținute din legume, mixuri de legume și mai ales din mixuri de fructe și legume....

Cum să inovezi și să aduci plus valoare apei

Scris de Daniela Cristescu Publicat Marți, 07 Septembrie 2021 20:45
||
Ambalajele atractive, prietenoase cu mediul, porționările adecvate noilor ocazii de consum și adresarea unor noi categorii de consumatori creează diferențiere pe piața apei îmbuteliate. Consumul de apă îmbuteliată din România a fost pe un trend ascendent în perioada iulie 2020 - iunie 2021, comparativ cu anul anterior, înregistrând o creștere atât în valoare (+9,8%), cât și în volum (+7,2%), după cum arată datele oferite de RetailZoom. Apa minerală plată se detașează cu mult ...

Sete de inovații în piața soft drinks: 146 de produse noi în primul semestru, 23 pe mărci proprii

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 09 Septembrie 2020 12:06
||
Zero zahăr, bio și light - acestea au fost segmentele în care s-au concentrat lansările de produse noi în prima parte a anului 2020 Potrivit RetailZoom*) creșterea întregului sector de băuturi răcoritoare a fost de 8,1% în valoare, în primele șapte luni din acest an, față de aceeași perioadă a anului trecut. Cea mai mare contribuție la această creștere îi revine categoriei CSD (carbonatate), urmată de apă, energizante și băuturi necarbonatate. Segmentul Ice Tea ...

Se formează o nouă categorie: apele cu vitamine şi minerale

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 11 Iunie 2020 16:09
||
Prin intrarea pe această piaţă a doi giganţi din grupa băuturilor nealcoolice, se intensifică presiunile pentru realocarea spaţiului in-store şi reorganizarea raionului   În totalul pieței de băuturi răcoritoare, segmentul de ape cu vitamine și minerale este extrem de dinamic, devenind în ultimii ani tot mai mult un centru de interes pentru consumatori și retaileri. Potențialul de dezvoltare vine, printre altele, și datorită faptului că furnizorii sunt foarte activi, inovează la nivel de sortiment și ...

De ce au dat românii apa „chioară” de la robinet pe cea din comerț?

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 14 August 2019 13:57
||
Bem de două ori mai multă apă îmbuteliată decât acum 10 ani. În 2018, vânzările au însumat 1,56 de miliarde de lei Cele mai recente statistici arată că, în România, consumul de ape minerale naturale, ape de masă și ape de izvor, comercializate în retail, a ajuns la 90,2l/capita/an, față de 50l/capita în 2011 sau 75l/capita în 2015. Adică, de 9 ori mai mult decât în Suedia, de 6 ori mai mult decât ...

Bem de două ori mai multă apă îmbuteliată față de acum 10 ani

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 29 Iulie 2019 17:34
||
Cele mai recente statistici arată că, în România, consumul de ape minerale naturale, ape de masă și ape de izvor, comercializate în retail, a ajuns la 90,2l/capita/an, față de 50l/capita în 2011 sau 75l/capita în 2015. Adică, de 9 ori mai mult decât în Suedia, de 6 ori mai mult decât în Finlanda și de aproape 3 ori mai mult decât în Marea Britanie.   De ce au dat românii apa „chioară” de la ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 3

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

Box TMC 2025

Banner A360 2025

banner cumpana

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața