Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
BRANDURI 100 ani: Cu dedicaţie, brandurilor durabile!
Scris de
Cristi Badescu
Publicat Luni, 20 Mai 2019 12:03
Vi se pare că secunda, ora, ziua s-au scurtat? Că timpul s-a comprimat şi luna a devenit o biată săptămână? Ei bine, nu-i o iluzie, e o percepţie corectă, chiar dacă fizicienii nu ar fi de acord. Pentru că, spre deosebire de ei, noi măsurăm ziua şi luna în procentajul taskurilor rezolvate (raportat la un total de rezolvat din ce în ce mai mare). Ritmul accelerat al vieţii şi al jobului – căruia ne ...
BRANDURI 100 ani: Agricola crede în apropierea dintre oameni
Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:57
„A construi un brand înseamnă să fii de folos oamenilor în mod creativ și distinctiv, să crezi, să creezi și să acționezi în baza unor valori clar și complet asumate. AGRICOLA are prin chiar numele, prin «ADN-ul» său o rezonanță puternic românească, o notorietate foarte mare și o reputație pe măsură consolidate de peste 60 de ani.A asigura hrană pentru oameni și a găti înseamnă mai mult decât mâncare - este o formă de ...
BRANDURI 100 ani: Zuzu merge mai departe ca un spirit tânăr, activ și modern
Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:51
„Brandul reprezintă bunul cel mai de preț pe care-l avem într-o companie, dacă avem grijă de el, îl construim și-l întreținem. Poate deveni și cel mai mare dușman dacă nu conștientizăm că este, totuși, fragil. Un brand puternic este acela care știe să-și construiască o poveste, un brand în care consumatorii își regăsesc valorile. În termeni tehnici, ceea ce caracterizează un brand puternic sunt notorietatea, cota de piață, atașamentul și loialitatea consumatorului. Mulți ani de ...
BRANDURI 100 ani: Alexandrion pentru un secol
Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:45
„Pentru a vorbi despre Alexandrion Group așa cum este el astăzi, trebuie să te gândești la brandul Alexandrion. Acesta este brandul stindard al grupului, este simbolul nostru, cel care păstrează în esență și istoria și începuturile companiei. Alexandrion este o dovadă clară a longevității brandurilor și a puterii pe care timpul o conferă. În același timp, este un model pentru împletirea fără cursur a rețetei unice, a istoriei și a inovației. Este clar că brandul ...
BRANDURI 100 ani: Râureni. 50 de ani de experiență în industria conservelor
Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:41
„Cred că pentru un producător român nu poate să fie o satisfacție mai mare decât faptul că brandul companiei sale a ajuns la performanța de a avea vizibilitate pe întregul mapamond. Am ajuns aici pentru că ne-am adaptat, creăm și inovăm, dar fără să uităm cea mai de preț valoare: să păstrăm calitatea produselor pentru care suntem recunoscuți. Avem peste 150 de sortimente diferite care ajung astăzi în 25 de țări de pe cinci continente. ...
BRANDURI 100 ani: Aqua Carpatica. Un brand vizionar, ambasador al României
Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:37
„AQUA Carpatica se bucură de un adevărat succes pe piețele internaționale, cucerindu-i pe consumatorii din întreaga lume atât cu proprietățile sale extraordinare, cât și cu povestea locului din care aceasta provine. Prezentă pe rafturilor marilor magazine din lume, AQUA Carpatica promovează România ca țara apelor minerale și le stârnește interesul străinilor de a afla mai multe despre izvoarele cu apă pură din inima Carpaților. Ținând cont de acest lucru, cred cu tărie că apa minerală ...
BRANDURI 100 ani: O istorie de 133 de ani și o voce a optimismului
Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:27
„Coca-Cola înseamnă 133 de ani de istorie, de momente de referință pentru industria de marketing și comunicare și de simboluri care fascinează și astăzi oameni din întreaga lume. Pentru un astfel de brand, a rămâne relevant în ochii fiecărei generații presupune o mare doză de curaj și creativitate. Dar Coca-Cola are mai mult de atât: are o scenă globală de pe care își poate transmite mesajul către fiecare dintre noi. Este un brand conștient de ...
BRANDURI 100 ani: Cris-Tim - urmează alți 75 de ani de performanță
Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:23
„Cris-Tim este brandul familiei mele, dar și brandul tuturor consumatorilor care cumpără un produs Cris-Tim și prin aceasta iau loc la masă în familia Timiș. Cris-Tim este un brand relativ tânăr dacă ne referim la cei 25 de ani care au trecut, poziționat astăzi în primele 10 branduri românești. În viziunea mea, pentru următorii 75 de ani de performanță ca brand al unei companii de familie, Cris-Tim va continua să promoveze valorile autentice și sănătoase ...
BRANDURI 100 ani: 40 de ani de experiență elvețiană, de 24 de ani pe piața din România
Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:16
„Suntem într-o relație de foarte lungă durată cu clienții/consumatorii noștri, ne gândim mereu la nevoile lor pentru că, doar dacă suntem atenți la ceea ce își doresc aceștia, vom putea oferi ceea ce este mai bun, iar asta este bine pentru ambele părți. Valorile brandului nu sunt scrise doar de dragul de-a fi scrise, le respectăm dintr-un motiv foarte simplu: vrem ca toată lumea – clienți, angajați, acționari - să fie mulțumită. Să fii aproape ...
BRANDURI 100 ani: ETi - branduri pentru o viață dulce, la orice vârstă
Publicat Luni, 20 Mai 2019 11:06
„O afacere de familie pornită în anii ´60, ETi este acum o prezență puternică pe segmentul dulciurilor la nivel global, cu un portofoliu diversificat de 45 de branduri și aproximativ 300 de produse care îi aduc încasări anuale de peste 1,3 miliarde de dolari. Lider în Turcia, pe segmentul produselor coapte – biscuți și prăjituri, cu o cotă de piață de 40% și locul 2 pe piața de ciocolată, grupul ETi deține, în total, ...
Prec
1
2
3
Următor
Sfârșit
Pagina 1 din 3
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video