evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Sustenabilitate & CSR

Avem în față o mare rămânere în urmă

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 14 Iunie 2021 11:19
||
Expresia din titlu nu-mi aparține. Este preluată, cu autor necunoscut, dar reflectă cum nu se poate mai bine realitatea actuală. Avem în față o mare respon­sabilitate – aceea a recuperării, în materie de responsabilitate corporativă, a recuperării față de protecția mediului, precum și față de educație, față de comunitate în general. O recuperare ce poate avea loc numai pe baza unei legislații adecvate. Dar și aici avem... de recuperat. Începutul lunii iulie este termenul limită ...

AGRICOLA – neam de gospodari: o asociație care alocă gust viitorului

Publicat Luni, 14 Iunie 2021 11:12
||
„AGRICOLA – Neam de gospodari este o asociație tânără și încă de la începuturile sale foarte intenționată să contribuie la îmbunătățirea calității vieții în primul rând prin EDUCAȚIE, deoarece fără o educare continuă nu putem vorbi de sănătate, mediu, cultură, angajați, integrare socială și orice mai visăm noi frumos!... Este o asociație nonprofit finanțată în primul rând de firmele Grupului Agricola și n-am dorit să facem din binefacere un job în sine, așa că Directorul ...

Respectul se întoarce

Publicat Luni, 14 Iunie 2021 11:08
||
„Cum ne-am apucat de renovarea școlilor? Ideea nu-mi aparține, deşi mi-aș fi dorit... Acum ceva vreme, unul dintre clienții agenției de Marketing și Relații Publice pe care o conduc, More than Pub, ne-a rugat să îi găsim o şcoală ponosită în care să investească nişte bănuți – asta urmare a unei acțiuni CSR strecurate de noi în strategia lui de marketing. Zis și făcut. Însă, gândind în perspectivă, i-am propus să coalizam în jurul acțiunii ...

REGENERAREA: pasul următor pentru lanțuri de aprovizionare sustenabile

Publicat Luni, 14 Iunie 2021 11:00
||
„E timpul să transformăm modul în care produsele ajung la raft, de la sisteme liniare și degenerative, care irosesc resursele, la modele regenerative, care reînnoiesc natura și sprijină comunitățile.”   Gabriel Ivan, Country General Manager, CHEP   În ultimele zeci de ani, s-a ajuns la conștientizarea faptului că sistemele de producție și consum, aceleași sisteme care au creat un nivel fără precedent de dezvoltare și bunăstare economică, au depășit limitele sănătății planetei și că ...

Nu doar răcorim lumea, ci contribuim la schimbare

Publicat Luni, 14 Iunie 2021 10:50
||
Se împlinesc 30 de ani de la prima sticlă de Coca-Cola produsă în România, 30 de ani în care simbolul pe care brandul îl reprezintă a rămas neschimbat: optimismul! Pentru Sistemul Coca-Cola, optimismul înseamnă mai mult decât bucurie și speranță. Optimismul este integrat în viziunea companiei și ghidează acțiunile acesteia pentru un #dupănoi mai bun pentru generațiile care urmează. De 5 ani, avem recunoaşterea de cea mai sustenabilă companie din România, conform studiului independent realizat ...

Sustenabilitatea la dm: Sortiment, măsuri în domeniul mediului și al resurselor, relația cu angajații și angajamentul social

Publicat Luni, 14 Iunie 2021 10:42
||
Sustenabilitatea la dm are multe fațete: începând cu realizarea sortimentului, prin măsuri diverse în domeniul mediului și al resurselor, în relația cu angajații și în angajamentul social. Oferim clienților noștri posibilitatea de a face cumpărături conștiente, prin prezența la raft cu produse sustenabile, eco și bio în toate categoriile. Omenirea este tot mai conștientă de impactul pe care îl are pe termen mediu și lung asupra mediului înconjurător, în contextul încălzirii globale și a resurselor ...

Farmec reciclează ambalajele produselor sale prin campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”

Publicat Luni, 14 Iunie 2021 10:38
||
„Suntem o companie cu rădăcini adânci în comunitățile pe care le deservim, astfel că sustenabilitatea activității și produselor noastre reprezintă unul dintre principalii piloni ai strategiei Farmec, care pune accentul pe continuitatea dezvoltării la nivelul întregii Românii. Suntem una dintre puținele companii din domeniul produselor cosmetice și de curățenie din România care se implică activ în găsirea de soluții pentru limitarea eliminării necorespunzătoare și încurajarea reciclării deșeurilor de ambalaje ale produselor pe care le fabricăm. ...

Implicarea, ingredientul principal al unui viitor sustenabil

Publicat Luni, 14 Iunie 2021 10:29
||
Incertitudinea cu care întreaga omenire s-a confruntat în ultimul an a accentuat și mai mult importanța responsabilității față de comunitate, prin implementarea unor acțiuni concrete, menite să genereze un viitor mai bun. Pentru Kaufland, sustenabilitatea este, de mulți ani, unul dintre pilonii importanți ai modului în care noi alegem să funcționăm în comunitățile unde suntem prezenți. Mai mult, considerăm că sustenabilitatea este definitorie pentru viitor.   În anii financiari 2018 și 2019, Kaufland România, cel ...

Fapte concrete pentru o Românie cu ape curate - Soluții pentru o Dunăre #fărăplastic

Publicat Luni, 14 Iunie 2021 10:22
||
„Ghidați de motto-ul «Pentru un viitor mai bun», ne-am propus să acționăm responsabil în comunitățile din care facem parte, iar una dintre prioritățile noastre este să luăm măsuri pentru protejarea mediului, atât pentru noi, cât și pentru generațiile viitoare. De aceea, prin strategia noastră de sustenabilitate, aliniată la obiectivele REset Plastic ale grupului Schwarz, acționăm concret pentru a diminua impactul poluării cu plastic, prin optimizarea proceselor interne, în paralel cu investiții sociale în programe cu ...

Oamenii care scriu povestea Apelor Curate din România

Publicat Luni, 14 Iunie 2021 10:14
||
„Din 2008, Asociația MaiMultVerde a construit o cultură a responsabilității și a voluntariatului pentru mediu în România. Prin proiecte și campanii educative, voluntarii noștri au adunat peste 350 tone de plastic din albii de râu sau păduri. La acestea s-au adăugat activități de advocacy, care să îmbunătățească politicile publice în domeniu.Însă povestea Apelor Curate este scrisă de oamenii care ne sunt alături: voluntarii și colaboratorii noștri. Din 2019, printre partenerii noștri se numără Lidl ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 2

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

Box TMC 2025

Banner A360 2025

banner cumpana

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața