Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
La zi
Se simte iz de taxe mari pentru branduri nesustenabile
Scris de
Carol Popa
Publicat Luni, 10 August 2020 11:55
De această dată, nu mai putem vorbi doar despre Guvernul de la București. Dar vorbim și despre el, pentru că în materie de mediu și reciclare, România este printre codașii Europei.Știrea brută spune că în Comisia Europeană s-a aprobat o taxă de 0,8 euro/kilogramul de plastic nereciclat, pentru a acoperi o parte din cheltuielile de 750 de miliarde de euro pe care Uniunea Europeană i-a alocat țărilor membre pentru atenuarea efectelor economice ale ...
Stă în puterea noastră
Scris de
Carol Popa
Publicat Vineri, 10 Iulie 2020 15:18
Cei care mă cunosc știu despre mine că nu sunt o fire optimistă. Dimpotrivă, mi-am asumat, uneori pe merit, alteori gratuit, rolul de pesimist, încercând în dese rânduri să iau în calcul toate scenariile negative înainte de a construi unul pozitiv. Dar ceea ce se petrece acum în societate depășește statutul meu de „pesimistul clasei”. Ascult o emisiune pe un post de radio serios, realizată de un jurnalist serios, în care tema economică se rezumă ...
De 3 lei biscuiţi, de 2 lei suflet!
Scris de
Carol Popa
Publicat Miercuri, 06 Noiembrie 2019 14:27
Casa de comerţ Unirea a deschis primul magazin în centrul Bucureştiului şi, odată cu el, o competiţie nelalocul ei, ca să fie elegant, atât cu retailerii societăţii comerciale private, cât şi între furnizorii de bunuri şi produse alimentare. Pentru cei cărora le-a scăpat, Casa de comerţ Unirea este proiectul Ministerului Agriculturii de comercializare a alimentelor realizate de producători locali într-o reţea de magazine cu finanţare de la stat. Şi nu o finanţare oarecare, fiind vorba ...
Sfântul Dosar şi păcălirea consumatorului de către ANPC
Scris de
Cristi Badescu
Publicat Vineri, 04 Octombrie 2019 13:05
Adeseori, drumul spre iad e pavat cu bune intenţii. Bunăoară, ANPC s-a gândit să reglementeze situaţia stocurilor de produse rămase nevândute în campanii promoţionale, pentru a ajuta operatorii economici şi a informa corespunzător consumatorii, dar pare-mi-se că îi dă peste cap pe operatori şi îi cam păcăleşte pe consumatori. Se ştie, ANPC a elaborat un proiect de Ordin conform căruia campaniile promoţionale pot continua şi după data încheierii acestora, cu acordul ANPC, obiectivul declarat al ...
Gustul dulce-acrişor al responsabilităţii sociale corporative
Scris de
Carol Popa
Publicat Luni, 22 Iulie 2019 08:59
Doar dacă aduni la un loc, într-o comunitate profesională individualizată, oamenii care acţionează cu devotament în zona responsabilităţii sociale corporative, poţi afla cât de importantă a devenit sustenabilitatea pentru mediul economic. Nu poţi fi conştient de amploarea fenomenului decât dacă provoci la o dezbatere oameni din industrie - producători, retaileri şi distribuitori – şi îi laşi să discute despre cât de mult s-a făcut, dar şi despre cât de mult mai este de făcut în ...
Importăm orice! De ce?
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 09 Mai 2019 12:49
România este al doilea cel mai mare importator de bunuri şi produse pentru retail din Uniunea Europeană, după ponderea importurilor de retail în total importuri. Pe primul loc este Ungaria. Mai mult de jumătate dintre importuri, mai exact 53%, sunt produse ce ajung în retail, destinate consumatorului final. Datele reprezintă concluziile unei analize COFACE asupra importurilor şi corelează informaţiile cu evoluţia salariului mediu, stabilind o evoluţie direct proporţională între creşterea acestuia din urmă şi ...
Reinventarea economatelor - etapa pe hipermarketuri
Scris de
Carol Popa
Publicat Marți, 09 Aprilie 2019 13:29
Autorităţile duc războiul împotriva companiilor multinaţionale la un nou nivel. Și nu oricum. După experienţa renumitelor economate, care au dispărut la fel de repede și suspect cum au apărut, după conceptele moşmondite la Ministerul Agriculturii pentru reţele de aprozare sau reţele de buticuri cu produse tradiţionale, a venit timpul ca autoritățile române să abordeze conceptul „Think Big” pentru a intra în competiție cu mastodonții retailului internațional. Își poate imagina cineva statul român, în calitate de ...
Un an complicat şi provocator
Scris de
Carol Popa
Publicat Luni, 11 Februarie 2019 10:25
Anul 2019 are toate trăsăturile unui sezon complex, dificil şi provocator în acelaşi timp pentru industria bunurilor de larg consum. Etichetat din start ca an electoral, 2019 a debutat cu stângul prin OUG 114, pentru a demonstra operatorilor din industrie şi comerţ că stabilitatea legislaţiei fiscale şi a mediului de business este încă la cheremul factorului politic. Iar pentru cei care îşi imaginează că OUG ar putea fi cel mai rău lucru ce li se ...
A fost un an bun şi bogat, cu de toate! Urmează unul excepţional!
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 06 Decembrie 2018 13:41
2018 a fost un an bogat, a avut de toate: creşterea veniturilor populaţiei, dar şi a dobânzilor, creşterea consumului, dar şi a datornicilor restanţieri la plată, creşterea vânzărilor pentru bunuri de larg consum, dar şi a pretenţiilor consumatorilor. 2018 a fost un an în care am bifat accentuarea noilor tendinţe pentru o viaţă sănătoasă, trăită în ritmul alert al mileniului 3. Anul în care premiumizarea categoriilor s-a manifestat ca urmare a exigenţelor sporite ale consumatorilor. ...
Test pentru cei mai vigilenţi antreprenori
Scris de
Carol Popa
Publicat Marți, 02 Octombrie 2018 15:06
Pesta porcină africană a făcut ravagii în fermele din sudul ţării şi în gospodăriile populaţiei. Şi chiar dacă începând cu jumătatea lunii septembrie peste acest subiect s-a aşternut tăcerea, cu larga implicare a Ministerului Agriculturii şi a ministrului de resort, lucrurile nu au cum să se oprească aici. Doar vom şti mai puţin, atât cât legea obligă ANSVSA să comunice, adică situaţia săptămânală actualizată a epidemiei. Dar asta nu înseamnă că expansiunea virusului a fost ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Următor
Sfârșit
Pagina 1 din 14
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video