Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
Analize și tendințe
Noul trend pe piața de spirtoase: apetența pentru mixologie, cocktail-uri și long drinks
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 11 Februarie 2020 12:54
Romul, whisky-ul și ginul sunt driverii categoriei, fiind considerate băuturi aspiraționale și „cool” Potrivit Asociației producătorilor și importatorilor de băuturi spirtoase, Spirits România, în 2019, piața fiscalizată a băuturilor spirtoase - import și producția internă – a crescut la aproximativ 55 de milioane de litri, pe fondul unei dinamici pozitive a ultimilor ani. Volumul vânzărilor a avansat între 3% și 5% față de 2018. Valoarea totală este de circa 450 de milioane de euro, ...
Marius Luican, CEO Reveal Marketing Research: „Marea pierdere pentru piața de spirtoase, pe lângă producția la negru, sunt non-consumatorii”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 28 Ianuarie 2020 10:26
Reveal Marketing Research și-a propus să ofere o imagine mai clară a consumatorilor de spirtoase din România. Inițiativa vine în urma unui studiu mai larg, realizat în colaborare cu revista Piața, despre categoria băuturilor alcoolice. Eșantionul folosit este reprezentativ la nivel național, pentru mediul urban. Rezultatele urmăresc două axe: repere demografice, respectiv o clasificare dată de frecvența și situațiile de consum. În cele ce urmează, Marius Luican, CEO Reveal Marketing Research (foto), descrie 4 categorii ...
Miroase a revoluție în piața berii
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 11 Februarie 2019 14:15
Retailerii devin tot mai receptivi la portofoliile de beri nefiltrate, nepasteurizate și artizanale ale marilor și micilor producători Berea blondă pasteurizată rămâne preferata românilor, însă nu putem face abstracție de dinamica în vânzări și a celorlalte tipuri: roșie, albă, arămie, neagră, dietetică, bio, cu diferite arome, alături de „noul val” – beri nefiltrate, nepasteurizate, artizanale. Se vede tot mai clar că retailerii încep să reconsidere berile speciale. Pe de altă parte, anul trecut, la conferința ...
Aflux de produse la raionul de vinuri efervescente
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 06 Decembrie 2018 14:31
Aglomerația este generată de faptul că nu există o delimitare foarte clară la raft între vinul spumant și cel spumos Piața vinului a crescut cu 7,7% ca valoare a vânzărilor și a scăzut cu 2,2% ca volum al acestora, în perioada octombrie 2017 – septembrie 2018, față de octombrie 2016 – septembrie 2017, conform Nielsen*). Spre deosebire de vinurile liniștite de masă, ale căror vânzări au scăzut în volum cu 3%, cele ...
„Sunt convinsă că spațiul la raft dedicat vinurilor spumante va crește”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 19 Noiembrie 2018 14:26
Interviu cu Marinela V. Ardelean, critic de vin, profesor, autor și co-fondator RO-Wine Speaker la numeroase evenimente, Marinela V. Ardelean face parte din juriul mai multor competiţii internaţionale și a primit numeroase distincţii internaţionale - pentru wine & food pairing, pentru cunoașterea aprofundată a vinurilor din Champagne sau din mai multe regiuni ale Italiei. Traseul profesional de până acum a presupus cunoașterea și aprofundarea tradiţiei viniviticole din mai mult de 70 de ţări. Experienţa ...
Prosecco – „șampania săracului” - și spumantele entry-level susțin creșterea pieței totale de vinuri
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 19 Noiembrie 2018 12:57
Asociate sărbătorilor și evenimentelor festive, vinurile efervescente – spumant, spumos, petiant, perlant, frizzante – cu sau fără alcool, cu sau fără arome, constituie o piață cu un puternic caracter sezonier. Piața de spumante este în continuare dominată de produsele mainstream, deoarece persistă tendința de a include unele băuturi în segmentul greșit definit ca „șampanie”. Comparativ cu celelalte țări din UE, în România categoria își mărește volumul, dar nu atinge aceeași creștere decât prin prisma ...
Cider/cidru: vânzările încetinesc, dar dezvoltarea pieței continuă
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 09 August 2018 14:43
Heineken, URBB şi Zarea îşi dispută o piaţă în expansiune, dinamică și cu mare potențial de dezvoltarePiaţa cidrului, estimată între 133.000 și 150.000 de hectolitri la nivelul anului 2017, este dominată de producătorii de bere. Zarea este singura companie cu un alt profil ce performează în această categorie, fiind producător de vinuri spumante. Cidrul este o băutură care a pătruns relativ târziu pe piaţa din România comparativ cu alte ţări din regiune, dar ...
Berea cu arome „fură” din consumatorii de băuturi răcoritoare
Premium
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 16 August 2016 17:51
Băuturile dulci din categoria flavoured beers, cu conținut scăzut de alcool, îndeosebi cele de tip radler – amestec de bere și suc – devin tot mai atractive pentru femei și tinerii între 18 și 25 de ani Atât la nivel global, cât și local, explozia de varietate de pe piața berii este explicată de puterea pe care o au poveştile din spatele brandurilor şi experienţele pe care le creează de ...
Retailul isi adjudeca trei sferturi din piata berii
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 23 Aprilie 2014 16:49
Anul trecut, consumul de bere a inregistrat o contractie de peste 10% comparativ cu 2012. In 2013, consumul de bere pe cap de locuitor a fost de 81 de litri, mult sub cel din 2012 (90 litri) si, mai ales, din 2008 (99 litri), anul de virf al pietei de profil. “Anul trecut nu a fost unul foarte placut pentru industria berii”, a declarat Onno Rombouts, Presedintele Asociatiei Berarii Romaniei, cu ocazia prezentarii raportului ...
Vanzarile de bauturi alcoolice tari, in IKA
Premium
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 17 Decembrie 2013 20:17
In lanturile internationale de retail, vanzarile in valoare (lei) de bauturi spirtoase au crescut, la nivel national, cu 3,2% in perioada ianuarie – noiembrie 2013 vs. ianuarie noiembrie 2012, insa au scazut ca volum (litri) cu 7%, arata monitorizarile RetailZoom*. Cea mai buna dinamica o observam pe segmentul vodca, atat in valoare (+8,87%), cat si din punct de vedere cantitativ (+3,62%). In Bucuresti, cresterea in valoare a fost mai mare decat cea ...
Prec
1
2
3
Mai departe
Sfârșit
Pagina 1 din 3
Revista
Piața
EDIȚIA
DIGITALĂ,
#180,
aprilie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-03-2021
INFO
COMPANII
Edenia lansează legume pentru ciorbă
Împreună mergem mai departe
Descoperă eleganța și rafinamentul stilului în compania vinului Chateau Valvis Chardonnay
Dero Capsule Trio
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Transformers
Brands,
EDIȚIA
DIGITALĂ,
decembrie
2020
Revista Piaţa
Video
-
TMC
2021