Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
Sustenabilitate & CSR
Sustenabilitate integrată în modelul de business
Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 15:59
Gabriel Ivan, CHEP România: „CHEP are un model de business sustenabil în esenţa lui, care ne ajută să conectăm consumatorii cu produsele esenţiale vieţii şi să acţionăm într-un mod care scade costurile şi poluarea din supply chain, conservă şi regenerează capitalul natural. Feedback-ul pieței este pozitiv. Interesul companiilor pentru soluţii care pot aduce mai multă sustenabilitate sectorului producător a crescut spectaculos în ultimii 3 ani. Vedem o tot mai mare deschidere pentru forme de colaborare ...
Care sunt ingredientele care au făcut din COCA-COLA HBC România un lider în sustenabilitate
Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 15:34
Istoria noastră în România a început în 1991, atunci când prima sticla de Coca-Cola a fost îmbuteliată la Ploiești. De atunci, fiecare an ne-a adus mai aproape de inimile consumatorilor prin băuturile noastre și prin implicarea noastră, iar rădăcinile în comunitatea locală au devenit tot mai puternice. Cu timpul, portofoliul Coca-Cola HBC România a crescut, adăugând noi branduri și arome an de an, dar și mijloace noi de producție în cele trei fabrici din România, ...
dm drogerie markt: împreună, responsabili pentru comunitate
Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 15:15
Cristian Crișan, administrator, dm drogerie markt România: „Folosim o strategie pe termen lung, care se potrivește cu valorile noastre. Credem că fiecare dintre noi este dator să contribuie la îmbunătățirea modului de viață și a comunității în care trăiește, de aceea încercăm să ne implicăm activ în cât mai multe proiecte în care ne regăsim. Susținem voluntariatul și la nivelul angajaților noștri, care aleg diverse proiecte în care să se implice. Noi îi răsplătim pe ...
Anna Katharina Scheidereiter, Kaufland România: Ne implicăm pentru a face diferența
Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 13:58
Relațiile sustenabile se construiesc în timp, de aceea investim constant în relația cu stakeholderii noștri și măsurăm impactul pe care îl avem în societatea locală. Construcția afacerii noastre pe baze solide este măsurată anual în raportul de sustenabilitate, iar relația noastră cu comunitățile locale este analizată în raportul de investiții comunitare. Împreună, cele două raportări vorbesc despre investiția noastră în viitor. Suntem membri ai rețelei Global Compact România și susținem cele 17 Obiective de ...
Risipa alimentară - problema globală și soluția locală
Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 13:46
Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR, Lidl România: „Printr-o abordare sustenabilă, reușim să ne îndeplinim promisiunea făcută românilor, aceea de a le oferi produse la cel mai bun raport calitate preț. Pentru noi, sustenabilitatea este un demers non-concurențial și concentrat deopotrivă pe reducerea impactului negativ și implementarea unor măsuri cu efecte pozitive asupra societății, mediului și economiei. De aceea, ne uităm în primul rând la măsurile de sustenabilitate pe care le putem lua ...
Mondelēz: Grâu sustenabil pentru biscuiții belVita și prăjiturile Barni
Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 13:36
Flora Schmitlin, Manager de Program Harmony Uniunea Europeană: „Suntem cel mai mare producător de biscuiți din lume și este important să ne asigurăm că grâul este cultivat într-un mod sustenabil. Prin programul Harmony, schimbăm modul în care grâul este cultivat și recoltat în Europa. Vrem să oferim consumatorilor produse de înaltă calitate, din materii prime cultivate într-o manieră sustenabilă.” Mondelēz International își extinde programul Harmony pentru o producție sustenabilă de grâu, prin mărcile ...
43% din brandurile de ciocolată Mondelēz obțin cacao sustenabilă prin programul Cocoa Life
Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 13:15
Interviu cu Stefka Ivanova, Manager Category Planning South Central Europe, Mondelēz International Ce a fost înainte de proiectarea acestui program? Cum era viaţa lucrătorilor de pe plantaţii? Ghana și Coasta de Fildeș furnizează 60% din totalul de cacao din lume - totuși o mare parte din producție este produsă de către fermierii mici care se luptă să-și câștige existența. Practicile agricole insuficient dezvoltate, bolile culturilor și lipsa resurselor fac din cacao o recoltă ...
Responsabili astăzi, avem grijă de mâine
Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 13:05
Irina Butnaru, Corporate Communications Manager - PENNY Market: „Sustenabilitatea este o parte integrantă a strategiei noastre de business și se regăsește în activitățile de zi cu zi pe care le desfășurăm de-a lungul întregului lanț de aprovizionare: de la achiziția materiilor prime până la comercializarea produselor în magazine și consumul final. Suntem conștienți de responsabilitatea noastră și acționăm într-un mod sustenabil. Sustenabilitatea are un rol important în compania noastră și a devenit un domeniu căruia ...
Oamenii fac posibilă schimbarea!
Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 12:53
Suntem uniți (alături de angajați, parteneri, clienți) într-una dintre cele mai mari familii din România. Având cea mai mare extindere geografică din țară și un puternic ritm de creștere, PROFI ROM FOOD conștientizează impactul pe care activitățile și operațiunile sale îl poate avea asupra societății și asupra mediului înconjurător. Guvernanța corporativă este foarte importantă pentru afacerea noastră și pentru conformarea cu reglementările legale în vigoare, adaptându-ne în permanență nevoilor părților interesate. Ne angajăm să menținem ...
Promovarea unei atitudini responsabile – parte din strategia de dezvoltare durabilă a Ursus Breweries
Publicat Vineri, 19 Iulie 2019 12:33
Robert Uzună, Vicepreședinte Corporate Affairs: „Implicarea activă în viața comunității face parte din cultura noastră corporativă. În această direcție dezvoltăm constant comunicarea și implicarea în comunitățile în care suntem activi și demarăm activități care, în timp, devin o componentă a nucleului nostru de responsabilitate socială. Ursus Breweries are un angajament continuu față de consumul responsabil de alcool, iar în acest sens implementăm programe inovatoare de prevenire a consumului de alcool în rândul minorilor, a șofatului ...
Revista
Piața
EDIȚIA
DIGITALĂ,
#180,
aprilie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-03-2021
INFO
COMPANII
Edenia lansează legume pentru ciorbă
Împreună mergem mai departe
Descoperă eleganța și rafinamentul stilului în compania vinului Chateau Valvis Chardonnay
Dero Capsule Trio
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Transformers
Brands,
EDIȚIA
DIGITALĂ,
decembrie
2020
Revista Piaţa
Video
-
TMC
2021