Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
Sustenabilitate & CSR
Pentru că viitorul este mai mult decât un bun comun, este despre un „înainte” comun
Publicat Miercuri, 16 Septembrie 2020 15:40
„Ne-am propus ca ceea ce facem să fie întotdeauna cu grijă pentru cei de lângă noi și pentru mediu, mai ales pentru că sustenabilitatea nu e doar despre a avea un impact mai mic, ci despre a fi mai bun. Grijă pentru cei care practică meșteșuguri vechi de secole, care vrem să fie păstrate și transmise noilor generații. Grijă pentru cei tineri, care au nevoie de sprijin. Grijă pentru mediul înconjurător, care nu e numai ...
Hygienium, un actor activ în sectorul responsabilității sociale
Publicat Miercuri, 16 Septembrie 2020 15:35
În această perioadă de pandemie, cu multiple provocări de ordin sanitar și economic, Grande Gloria Production, producătorul dezinfectanților Hygienium, a demarat o amplă campanie de responsabilizare socială, menită în a ajuta mediul de afaceri, iar publicul larg să conștientizeze riscurile pandemice și să adopte măsurile optime de protecție. Campania Hygienium, aflată în desfășurare, s-a concretizat în mai multe direcții. În primul rând, împreună cu o companie de cercetare a pieței, a fost dezvoltat un barometru ...
ADAPTARE ÎN ALERGARE: Kaufland România, în luptă cu pandemia
Publicat Miercuri, 16 Septembrie 2020 15:27
Cu toții ne așteptam ca 2020 să fie despre altceva. Însă iată că deodată, noul an a venit cu schimbări bruște. Ne-au transformat planurile și ne-au provocat să reacționăm din alergare la noua realitate, care se schimba de la o zi la alta, și să ne adaptăm atât business-ul, cât și investițiile din zona de CSR, reorientându-le pentru a răspunde nevoilor imediate ale societății. Vestea proastă a fost că trebuia să facem toate aceste lucruri ...
Mondelēz International: Ambalajele vor fi 100% reciclabile până în 2025
Publicat Miercuri, 16 Septembrie 2020 15:21
„Prin creșterea la nivel global a obiceiului de a lua gustări, Mondelēz International își atinge scopul de a le oferi consumatorilor snack-urile potrivite, folosindu se de anvergura pe care o are compania pentru a crea o schimbare în bine, semnificativă și durabilă.” Alexandra Rîștariu, Director General, Mondelez România În 2019, compania a înregistrat progrese semnificative în crearea de lanțuri de aprovizionare puternice, cu ingrediente sustenabile, reducând impactul asupra mediului și inovând în dezvoltarea ...
Faptele bune fac o lume mai bună
Publicat Miercuri, 16 Septembrie 2020 15:12
„Noi credem cu putere că există puține momente în viața fiecăruia dintre noi în care să avem certitudinea că putem salva vieți! Mai mult ca oricând, în astfel de momente trebuie să dăm dovadă de solidaritate implicându-ne direct în eforturile pe care întreaga societate le face pentru a depăși cu bine și cât mai repede criza care ne afectează pe toți.” PAWEL MUSIAL, DIRECTOR GENERAL, PROFI ROM FOOD De mai bine de ...
REWE ROMÂNIA: PENNY rămâne alături de comunități și în 2020
Publicat Miercuri, 16 Septembrie 2020 14:53
„Implicarea socială a reprezentat dintotdeuna un pilon de bază al strategiei noastre de comunicare corporativă și sustenabilitate. Anul acesta, pentru a continua să acționăm în mod sustenabil, am fost alături de comunități și am intensificat eforturile de sprijin pentru acestea. În același timp, ne-am deschis și către alte grupuri vulnerabile, precum persoanele cu dizabilități, dar și către medicii și pacienții din spitalele dedicate gestionării valului pandemic din lunile martie și aprilie.” Irina Butnaru, Corporate ...
Unilever 30 - Rădăcini sustenabile în România
Publicat Miercuri, 16 Septembrie 2020 14:45
„În 2021 se împlinesc 30 de ani de când primele produse Unilever au intrat pe piața din România. Suntem mândri de povestea businessului nostru în România – în cei aproape 30 de ani, am reușit să îmbunătățim stilul de viață al românilor și să ajutăm societatea în care trăim. Ne bucurăm să fim parte din povestea acestei țări și vrem să marcăm momentul printr-un proiect de mediu ambițios: plantarea a 300.000 de arbori – ...
Zero la mie, aplicația pentru mobil cu rol de responsabilizare a șoferilor
Publicat Miercuri, 16 Septembrie 2020 14:29
„În Ursus Breweries, prin intermediul platformei noastre www.desprealcool.ro, implementăm periodic programe, construim parteneriate și dezvoltăm instrumente care au drept rol creșterea gradului de responsabilizare în ceea ce privește consumul de alcool. În calitate de actor responsabil pe piața berii, ne pasă de efectele pe care consumul excesiv de alcool le poate avea și vrem să contribuim alături de toate părțile interesate la prevenirea și combaterea acestui fenomen. Pentru participanții la trafic, am dezvoltat ...
APA – programul care mobilizează românii în lupta cu deșeurile din ape
Publicat Miercuri, 16 Septembrie 2020 14:18
„Odată cu lansarea programului APA, alături de Kaufland România, ne-am propus ca prin abordări creative și inovatoare pentru România să încurajăm oamenii să își schimbe comportamentul și atitudinea față de deșeuri și să aleagă să nu mai arunce deșeurile pe plaje sau în ape, ci să le colecteze selectiv. Pe majoritatea plajelor din România lipsesc atât infrastructura de colectare selectivă, dar mai ales campaniile de informare și conștientizare adresate turiștilor. Suntem convinși că prin această ...
Pași către un viitor cu o Românie mai verde și primitoare
Publicat Miercuri, 16 Septembrie 2020 14:07
„După mai mulți ani petrecuți în străinătate, am revenit în țară în 2005 din dorința de a contribui la o românie sustenabilă, unde educăm tinerii despre cum să aibă grijă de mediu, reciclăm, creștem gradul de împădurire din zonele în pericol de deșertificare și unde eco-turismul participă la păstrarea tradițiilor și mediului natural moștenit. Așa a luat naștere asociația viitorplus pentru a contribui pozitiv la ceea ce lăsăm în urma noastră generațiilor ce vin. Alături ...
Prec
1
2
Următor
Sfârșit
Pagina 1 din 2
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video