Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
Noi pentru România: Ziua Afacerii Tale, evenimentul anual lansat de METRO
Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 15:18
Evenimentul METRO vine în întâmpinarea nevoilor de comunicare a afacerilor independente din România. Cea de-a doua ediție a studiului internațional METRO arată că afacerile locale sunt apreciate de consumatori, dar au nevoie de mai multă vizibilitate. „Misiunea METRO este de a susține antreprenorii și de a deveni partenerul afacerilor acestora. De aceea, avem întotdeauna în vedere nevoile lor și modul în care îi putem sprijini. Succesul lor este esențial pentru bunăstarea comunităților în care trăim. ...
Noi pentru România: De 34 de ani gătim cu pasiune pentru toți românii, indiferent de regiune
Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 15:07
Vlad Ciuburciu, Director General Vascar „Am pornit la drum cu un gând - acela de a oferi clienților și partenerilor noștri calitate la nivel de excelență în industria de procesare a cărnii din România. În această călătorie, am transformat fiecare obstacol într-o nouă oportunitate și am țintit întotdeauna mai sus. Astăzi, Vascar este unul dintre principalii producători de preparate din carne și conserve din România, cu un portofoliu format din două branduri prestigioase, Moldova în ...
Noi pentru România: Ursus Breweries – dezvoltarea unei companii presupune implicare în comunitate
Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 14:53
Igor Tikhonov,Președinte Ursus Breweries „Ursus Breweries este un angajator local care își continuă dezvoltarea și rămâne dedicat angajaților, consumatorilor, clienților și societății. Suntem mândri de brandurile noastre românești și de contribuția noastră socio-economică.Dezvoltarea continuă a companiei în România a dus la colaborarea cu un număr mare de IMM-uri, generând beneficii economice pe întregul lanț valoric. Suntem, totodată, un partener de încredere al Guvernului și un important contribuabil la bugetul statului. Ursus Breweries este ...
Noi pentru România: Profi mai aproape de oameni
Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 14:43
Daniel Cîrstea, Director General PROFI Rom Food „Viziunea noastră, a celor de la PROFI, este să aducem bucurie în fiecare casă din România. Astfel, suntem mai aproape de oameni, zi de zi, cu produse bune la prețuri cinstite. Prezența PROFI nu a trecut neobservată. Astăzi ne bucurăm de o recunoaștere care ne motivează să mergem și mai departe pe acest drum, cu forță și încredere. Ne-am format o echipă puternică și am ajuns să înțelegem ...
Noi pentru România: România - un pilon al viziunii unui viitor fără fum al Philip Morris International
Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 14:37
Branislav Bibic, Director General , Philip Morris România „Philip Morris este prezent în România din 1993, și de atunci a avut un parteneriat stabil și de încredere cu această țară și oamenii săi. A fost un pariu când am ales România să fie a patra piață din lume pentru lansarea IQOS. România este cunoscută pentru deschiderea ei față de culturi diferite și pentru adoptarea de noi tendințe și tehnologii. Zeci de mii de fumători români au ...
Noi pentru România: Povestea reinventării unui business autohton
Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 14:30
Dan Minulescu, CEO Macromex „Cred cu tărie că o companie românească poate concura, cu avantaje competitive vizibile, cu aproape orice companie multinațională. Am căutat să luam ce e mai bun de la aceste companii și să le depășim limitările, păstrând însă valorile tipice unei companii profund antreprenoriale. Experiența în domeniu, pasiunea de a fi mereu cu un pas înainte, profesionalismul întregii echipe, curajul de a ne asuma riscuri și viteza de reacție la oportunitățile și ...
Noi pentru România: Lidl România – model de business responsabil pentru noi generații
Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 14:17
Frank Wagner, CEO Lidl România „Lidl România are un model de business aparte pe piața locală. Sustenabilitatea este parte integrantă din strategia noastră, lucru care se vede în fiecare segment al activității, în fiecare acțiune sau demers local. Suntem recunoscuți nu doar pentru produsele noastre marcă proprie, pe care le dezvoltăm și le creștem în mod constant, ci și pentru investițiile în comunitățile în care activăm, în oameni, în economia locală, dar și în agricultura ...
Noi pentru România: De ce este Kaufland mai mult decât un loc de unde îți faci cumpărăturile?
Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 12:38
Marco Hößl, Director General Kaufland România "Sustenabilitatea a fost tot timpul un pilon important, integrat, în modul cum Kaufland își desfășoară activitatea. Luăm decizii cântărind cu atenție impactul asupra mediului înconjurător, asupra comunităților în care ne desfășurăm activitatea, asupra lanțului de furnizori, a clienților și a angajaților noștri. Procesul de consolidare a companiei și dezvoltarea unei colaborări strânse cu stake-holderii noștri au fost motivele care au stat la baza deciziei de a realiza un ...
Noi pentru România: Grande Gloria, un sfert de secol de dezvoltare continuă
Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 12:28
În an centenar Grupul GRANDE GLORIA a sărbătorit atingerea unui sfert de secol de activitate pe piața din România. Am început activitatea pe piața din România în anul 1993, când piața era virgină atât din punct de vedere al numărului de magazine, cât și a diversității produselor. Produsul care a convins și a determinat deschiderea primei unități de producție din cadrul grupului de firme a fost șervețelul de masă din celuloză. După anii ’90, ...
Noi pentru România: Farmec - Peste un secol de tradiție în industria românească de cosmetică
Publicat Joi, 04 Octombrie 2018 11:00
Mircea Turdean – CEO Farmec „De la înființarea companiei, de acum aproape 130 de ani, Farmec și-a propus să scrie istoria excelenței românești în cosmetică, să ducă mai departe tradiția românească în materie de produse cosmetice și să o facă cunoscută mult peste hotarele țării. Printr-o strategie unică, în care am îmbinat tradiția cu inovația, ne am asigurat că le oferim românilor cele mai calitative, performante și eficiente produse. Astfel, am avut grijă să modernizăm ...
Prec
1
2
Mai departe
Sfârșit
Pagina 1 din 2
#178,
februarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-01-2021
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Revista Piaţa
Video