Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
Business
Topul Global BrandZ™ 2020: Nevoia de personalizare provoacă din ce în ce mai mult oferta brandurilor de îngrijire personală
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 07 Octombrie 2020 09:54
Text tradus și adaptat din Raportul BrandZ 2020, realizat de Kantar la nivel global Preocupările consumatorilor pentru sănătate, wellness, sustenabilitate și incluziune au generat așteptări din ce în ce mai ridicate de la produsele de îngrijire personală. Îndeosebi în Vest, femeile au respins noțiunile referitoare la idealizarea frumuseții în favoarea capacității de a-și exprima individualitatea cu fiecare ocazie Optând pentru viteză în detrimentul răsfățului, multe femei cu un stil de viață aglomerat și-au simplificat ritualurile ...
Studiu iZi data: Românii redescoperă produsele locale
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 15 Septembrie 2020 09:36
Perioada pandemiei se dovedește a fi una de conștientizare și schimbare a comportamentului alimentar Sondajele realizate de agenția de studii de piață iZi data în prima jumătate a anului în curs*) au vizat evaluarea atitudinilor românilor față de produsele locale și modificările de comportament față de alimentație în contextul pandemiei de COVID-19. Potrivit rezultatelor, consumatorii fac alegeri mai sănătoase și în materie de alimente și sprijină producătorii locali. Ce diferențe notabile există între regiuni? • ...
Paradox: suntem pesimişti privind situaţia ţării, dar optimişti la nivel individual
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 09 Septembrie 2020 11:36
Conform unui studiu sociologic desfăşurat de ISRA Center, dat fiind contextul epidemiei COVID-19, doar 5% dintre români consideră că impactul crizei a fost foarte puternic în viaţa personală, în timp ce 31% cred că este nevoie de schimbări fundamentale în societate Potrivit studiului, atunci când merg la cumpărături, 20% dintre români fac provizii mai mari pentru a evita ieşiri dese şi 32% dezinfectează ambalajele produselor. În plus, 53% evită să meargă la cumpărături dacă ...
Topul Global BrandZ™ 2020: Brandurile de bere se extind spre noi orizonturi
Publicat Luni, 10 August 2020 14:01
După ani de zile în care au încercat să contracareze tendința de scădere a consumului prin atragerea targetului tânăr cu noi variante cu un conținut redus sau chiar zero de alcool și cu arome, berarii se extind către băuturi alcoolice și băuturi răcoritoare. Fac acest lucru pentru a veni în întâmpinarea schimbărilor preferințelor de consum, în special în rândul tinerilor. Text tradus și adaptat din Raportul BrandZ 2020, realizat de Kantar la nivel global ...
Daniel Enescu, CEO Daedalus New Media Research: „Cea mai importantă tendinţă în industria cercetării de piaţă este aceea de a obţine răspunsuri fără a pune întrebări”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 15 Iulie 2020 08:34
În 1996, Daniel Enescu (foto), un veteran al pieței de research, a înfiinţat compania de cercetare de piaţă Daedalus Consulting, care a fost ulterior vândută către Millward Brown. În urmă cu 10 ani, a pus bazele unei alte companii, Daedalus New Media Research, care se ocupă cu culegerea de date online şi care este una dintre cele mai importante companii de profil din regiune, cu prezenţă solidă în majoritatea ţărilor din Europa Centrală şi de ...
Studiu global Kantar: „Menținem recomandarea de a continua să comunicați!”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 11 Mai 2020 14:24
Cum se modifică reacţiile consumatorilor la Covid19, ce învăţăm de la ţările cu alt nivel de restricţii şi care sunt cele mai recente insight-uri privind comunicarea în această perioadă? Barometrul Covid-19 al Kantar, un studiu extins realizat în acest context la nivel global, vine cu noi insight-uri începând cu al doilea val.Anticiparea comportamentelor prin raportarea la alte ţări în care încep să fie ridicate restricţiile va ajuta brandurile să rămână pe linia de plutire ...
Cum creăm contextul potrivit pentru o experiență bună și memorabilă, prin reclame?
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 09 Martie 2020 11:10
AUTOR: Andra Constantinescu, Account Director | Creative Development Lead, Kantar Articolul de faţă este o portocală zemoasă. În miezul ei se află learning-uri şi exemple despre cum să pregătim interacţiunea consumatorului cu produsul, astfel încât ea să aibă valoare pentru brand. Coaja este o introducere despre legătura între reclame şi experienţa cu produsul. Este bio şi bună de pus la borcan. De ce vă spun toate astea? Trăim în secolul vitezei. Unii dintre voi ...
Cum funcționează loialitatea față de o marcă și care sunt indicatorii relevanți?
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 12 Februarie 2020 10:57
Ca răspuns la diversele dezbateri privind semnificația loialității într-o piață din ce în ce mai fragmentată, ISRA Center a explorat diferite modalități de a înțelege și folosi acest concept în cercetările de marketing. În cele ce urmează, Monica Alexandru, Senior Client Service, ISRA Center (foto), demonstrează, printr-un studiu de caz, cum deseori, consumatorii aleg aceeași marcă, dar nu se simt datori să îi rămână loiali. În interacțiunile umane, loialitatea se referă la ...
Monica Alexandru, ISRA Center: „Consumatorii aleg deseori aceeași marcă, dar nu se simt datori să rămână loiali”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Vineri, 10 Ianuarie 2020 06:46
Ca răspuns la diversele dezbateri privind semnificația loialității într-o piață din ce în ce mai fragmentată, ISRA Center a explorat diferite modalități de a înțelege și folosi acest concept în cercetările de marketing. Monica Alexandru (foto), Senior Client Service, ISRA Center, evidențiază faptul că în interacțiunile umane, loialitatea se referă la un comportament fidel, o legătură durabilă și previzibilă. Marketingul a împrumutat cu ușurință conceptul, integrându-l în propriul vocabular și căutând modalități de a-l ...
6 mari tendințe în panificație care vor influența alegerile consumatorilor până în 2030
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 06 Noiembrie 2019 13:59
Puratos România, unul dintre principalii jucători din sectorul de ingrediente pentru industria alimentară, a făcut publice rezultatele studiului Taste Tomorrow 2019, cea mai amplă cercetare globală independentă despre preferinţele de consum din panificație În alegerea produselor de panificație, consumatorii se bazează pe trei criterii: prospeţime, aport nutriţional şi gust. Pe lângă acest triunghi al alegerii, trei noi tendințe importante pentru industria de panificație reies în urma cercetării globale Taste Tomorrow 2019: o primă nouă observație ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Următor
Sfârșit
Pagina 1 din 13
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video