evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Business

Exclusiv Piaţa & ISRA: Percepţia shopperilor despre promoţiile de preţ

Publicat Marți, 24 Iunie 2025 13:25
||
De mai mult de trei ani sunt mari, foarte mari, aproape neverosimil de mari. Discounturile din promoţiile de preţ au fost rareori sub 20% începând din 2022, dar adesea 30% şi peste, chiar mult peste. Şi retailerii, şi furnizorii s-au întrecut şi încă se întrec în promoţii tip TPR (reduceri de preţ temporare), iar shopperii au reacţionat pragmatic. În multe categorii de produse alimentare sau nealimentare, contribuţia promoţiilor în valoarea vânzărilor a atins niveluri mai ...

Puterea contextului: 7 insighturi despre consumatorii români, bazate pe Raportul Pareto

Scris de Mihai Bârsan, co-fondator The Pareto Report Publicat Luni, 10 Martie 2025 12:53
||
În România, 20% dintre persoanele cu cele mai mari venituri formează așa-numita „Populație Pareto”. Această categorie însumează aproximativ 1,9 milioane de oameni. Pe de altă parte, „Mainstream-ul” (sau publicul comercial general) cuprinde 9,2 milioane de indivizi cu vârste cuprinse între 18 și 65 de ani, care folosesc internetul cel puțin o dată pe lună. Înțelegerea ambelor segmente este vitală pentru dezvoltarea unui business, iar cele mai multe companii investighează aceste date prin prisma ...

Studiul EXPUS în an electoral: Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral

Publicat Miercuri, 25 Septembrie 2024 23:55
||
Consumatorii așteaptă de la branduri ca acestea să se implice în societate în probleme complexe care țin de politici publice cum ar fi educația, sănătatea sau digitalizarea și se așteptă ca brandurile locale să aibă o înțelegere mai profundă a realităților sociale românești, dar vor ca acestea să rămână neutre din punct de vedere politic. Este concluzia studiului EXPUS în an electoral realizat de Golin, prin Path, în colaborare cu iSense Solutions, care trasează drumul ...

Reveal Marketing Research: Pentru 8 martie, aspirațiile femeilor depășesc pragul cadourilor simbolice

Publicat Marți, 05 Martie 2024 11:07
||
Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să exploreze modul în care bărbații se pregătesc pentru a celebra ziua de 8 Martie, dar și să identifice așteptările femeilor în legătură cu această sărbătoare dedicată lor. 8 Martie 2024: Tradiția se păstrează, 83% dintre români consideră că florile sunt cel mai potrivit cadou pentru a fi oferit/ primit cu ocazia Zilei Femeii. Doamnele și domnișoarele și-ar dori să primească de la angajator ...

Studiu IPSOS: Speranța moare ultima - două treimi dintre români cred că anul 2024 va fi mai bun decât 2023. Vor fi însă precauți cu banii lor

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 19 Ianuarie 2024 11:51
||
Cu mai bine de un deceniu în urmă, Ipsos a pus bazele unui studiu care evaluează așteptările oamenilor din întreaga lume cu privire la o multitudine de teme, de la tehnologie, securitate mondială, schimbări climatice și până la societate, economie și perspective de viitor. Cea mai recentă ediție a studiului realizat de Ipsos monitorizează opiniile a peste 25.000 de cetățeni din 34 de țări - inclusiv România, unde studiul a ajuns la al patrulea ...

Rezoluțiile consumatorilor pentru 2024: mai multe călătorii - 34%, mai mult timp cu familia - 32% și alimentație mai sănătoasă - 27%

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 10 Ianuarie 2024 04:36
||
Conform celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, 47% dintre români nu adoptă nici o perspectivă optimistă, nici una pesimistă în privința anului 2024, acest sentiment de neutralitate evidențiind un echilibru fragil între speranță și incertitudine. Pe de altă parte, 34% dintre respondenți și-au manifestat optimismul, iar 19% pesimismul privind noul an.Femeile sunt mai optimiste (37%) decât bărbații (30%), iar raportat la categoriile de vârste, cele două extreme, tinerii între 18-24 ani (43%) și ...

Studiu Ipsos: 48% dintre consumatori consideră inacceptabil ca producătorii să reducă greutatea produsului pentru a păstra același preț

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 18 Decembrie 2023 18:07
||
Cel mai recent sondaj Ipsos Global Inflation Monitor arată că, în medie, o treime dintre oamenii din 33 de țări vor avea mai mulți bani de cheltuit în următorul an, pe măsură ce prețurile vor scădea ușor în multe locuri. Aproape jumătate din populația globală a remarcat fenomenul numit ‘shrinkflation’: faptul că produsele devin mai mici, dar prețurile rămân neschimbate. Inflația anuală a scăzut în România, de la 8,3% în luna octombrie la 6,...

Cum petrec românii de sărbători: musafir sau gazdă?

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 04 Decembrie 2023 06:49
||
De sărbători, majoritatea românilor declară că una dintre activitățile principale este de a merge în vizită (58%), iar mai mult de jumătate dintre tineri preferă să fie musafiri, potrivit celui mai recent sondaj despre activitățile și preferințele de Crăciun în țara noastră, comandat de Carrefour România. Sărbătorile de iarnă sunt perioada preferată a anului pentru toți, mai ales pentru ocazia de a petrece mai mult timp cu familia, aceasta fiind activitatea cea mai importantă pentru ...

Studiu iSense: Ce fac românii de sărbători în decembrie 2023

Publicat Miercuri, 29 Noiembrie 2023 12:46
||
Se apropie sărbătorile de iarnă, iar românii și-au conturat deja planurile pentru perioada festivă ce se anunță. Potrivit celor mai recente cercetări realizate de iSense Solutions, descoperim ce tradiții mai respectă aceștia, dar și cum a afectat creșterea prețurilor bugetul alocat pentru această perioadă. Unde vor petrece sărbătorile? Cei mai mulți români (64%) intenționează să-și petreacă sărbătorile de iarnă acasă, într-un cadru restrâns al familiei, în timp ce 21% optează pentru o celebrare extinsă în ...

Reveal Marketing Research lansează un hub de date ce cuprinde peste 140 de studii gratuite

Publicat Marți, 28 Noiembrie 2023 16:22
||
Reveal Marketing Research lansează Reveal Market Resources, un hub de date ce cuprinde peste 140 de studii gratuite date publicității în ultimii 3 ani de Reveal Marketing Research, o mică parte din colecția de rapoarte de cercetare realizate comercial, cu scopul de a susține piața de marketing și comunicare din România. ”Reveal Market Resources funcționează ca un centru generos de resurse date publicității, care oferă o gamă largă de analize de piață din peste 14 ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 17

Box club 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

Box premii 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

BBRo box 2025

box csr 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-06-2025

banner cumpana

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața