Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
Trendsetteri 2020 - Despre viziunea viitorului
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Joi, 11 Iunie 2020 09:33
Singurul lucru care nu se schimbă în lumea noastră este faptul că lumea noastră este într-o continuă schimbare. Așa cum este firesc, vorbim foarte mult despre schimbări: le analizăm, le explicăm, le disecăm, le evaluăm sau le estimăm consecințele. Uneori - și aceasta nu mai este firesc – constatăm că vorbim prea puțin tocmai despre geneza schimbărilor şi despre cei care le determină, despre cum gândesc ei, despre viziunea lor, despre ce anume îi animă ...
Trendsetteri 2020 - 3xREADY: to eat, to go, to health
Publicat Joi, 11 Iunie 2020 09:26
Trei trenduri majore sunt definitorii pentru anul 2020 în ceea ce privește retailul alimentar, conform ultimului studiu în materie de megatrenduri realizat de Euromonitor International. Cele trei trenduri au în comun un element esențial – timpul economisit de consumator – și sunt invariabil legate de posibilitățile de consum imediat, respectiv de prospețimea produselor. Ready to eat, ready to go și ready to health sunt cele mai importante tendințe ce se vor manifesta pe parcursul anului ...
Trendsetteri 2020 - Ambalajul, ca influencer în decizia de cumpărare
Publicat Joi, 11 Iunie 2020 09:23
Piața laptelui de consum este destul de limitată în ceea ce privește posibilitățile de inovație la nivel de rețetă – desigur, dacă vrei să să te menții în categorie, nu să treci granița către segmentul de lapte cu diverse ingrediente și arome. În ceea ce privește inovația de ambalaj, lucrurile stau cu totul altfel. Primul lucru pe care îl vede consumatorul la raft, indiferent de tipul produsului, este ambalajul. Acesta este cel care îi atrage ...
Trendsetteri 2020 - Cristina Miclea, Director de Marketing - Divizia Lactate, Grupul Lactalis România: „Am fost pionieri și deschizători de drumuri la capitolul inovații în ambalaj, în categoria lactate”
Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 20:36
În ce măsură constituie ambalajul și gramajul inovații cu rol diferențiator în piața laptelui? Pentru că aici nu putem vorbi de inovații de rețetă, ca în cazul altor produse alimentare. În 2014, Albalact prin brandul său modern, Zuzu, a venit, pentru a doua oară, cu cea mai mare inovație din piața de lapte, după ce în 2006 a lansat ambalajul de carton Tetra Top de la Tetra Pak. Opt ani mai târziu, am adus încă ...
Trendsetteri 2020 - Drumul de la brand local la brand global
Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 20:31
În ultimii 10 ani, tot mai mulți producători din industria bunurilor de larg consum au testat produsele lor pe piețele externe, în încercarea de a crește volumul de mărfuri vândute. O parte dintre acele produse au găsit nișe de piață pe care să se poziționeze astfel încât să genereze un debușeu la fluctuațiile cererii de pe piața internă. Cele mai multe, însă, au rămas la nivelul de exporturi pentru testarea piețelor și caută încă formula ...
Trendsetteri 2020 - Alexandrion Group se transformă într-un brand global
Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 20:23
Alexandrion Group este la ora actuală cel mai mare producător și distribuitor de băuturi spirtoase și vinuri din România, și „cel mai bun producător de băuturi spirtoase” din Europa, conform unei publicații de talie internațională, iar în 2017, președintele și fondatorul grupului, domnul Nawaf Salameh (foto), a luat decizia depășirii granițelor nu doar prin export, ci și prin relocarea biroului de operațiuni în Cipru, recunoscând oportunitățile de afaceri din insulă. Prin acest pas, Alexandrion Group ...
Trendsetteri 2020 - Cât mai puțin zahăr, cât mai mult gust!
Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 20:17
Piața băuturilor carbonatate a fost o bună perioadă de timp asociată cu produse realizate pe bază de zahăr, indiferent de aromele acestora. Fie că vorbim despre coke, orange sau lămâie, numitorul comun al produselor soft drinks era zahărul. În ultimul deceniu, tendințele de consum s-au îndreptat însă spre reducerea cantității de zahăr, sare sau grăsimi din alimentația zilnică, iar această tendință a influențat în măsuri diferite toate sectoarele din industria alimentară. Producătorii de soft ...
Trendsetteri 2020 - Inovația este motorul creșterii pentru Sistemul Coca-Cola
Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 20:13
La nivel european, tendința accelerată privind consumul produselor fără zahăr/cu conținut redus de calorii este evidentă. România nu este încă în topul clasamentului, dar piața este în continuă creștere, în ultimii trei ani segmentul fără zahăr având o creștere totală de 70%. Oferim varietate, inovație și echilibru în opțiunile de consum Ne ghidăm întotdeauna după nevoile consumatorilor noștri. Cu fiecare brand lansat, oferim varietate, inovație și echilibru în opțiunile de consum, astfel încât ...
Trendsetteri 2020 - Next level – după eticheta curată vine rețeta transparentă
Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 19:42
Interesul manifestat de consumatori pentru o alimentație sănătoasă a determinat liderul pieței de mezeluri în România să se orienteze spre produse mai apropiate de dorințele consumatorilor încă din primăvara anului 2017. Conform datelor existente pe piață la acea vreme și a studiilor realizate anual de Euromonitor International pe trenduri de consum, interesul pentru alimentație sănătoasă era tot mai pregnant în rândul consumatorilor europeni și câștigase deja în 2016 aproximativ 16% dintre aceștia. În urmă ...
Trendsetteri 2020 - Radu Timiș Jr., CEO Cris-Tim: „În calitate de lider, suntem datori să fim transparenți și să nu ne ascundem cu nimic față de consumator”
Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 19:38
Anul acesta aţi lansat www.NimicAscuns.ro, ca următor pas pentru comercializarea unor produse curate. Ce obiective v-aţi setat cu această platformă?Platforma www.NimicAscuns.ro a fost o continuare firească în urma revoluţiei începute în 2017 cu lansarea campaniei „Eticheta Curată”. Obiectivul principal al acestei platforme este acela de a educa consumatorul să discearnă corect într-o piaţă unde îi este foarte greu să aibă încredere în producătorii de carne procesată. În calitate de lider, ...
Prec
1
2
3
4
5
6
Mai departe
Sfârșit
Pagina 1 din 6
Revista
Piața
EDIȚIA
DIGITALĂ,
#180,
aprilie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-03-2021
INFO
COMPANII
Edenia lansează legume pentru ciorbă
Împreună mergem mai departe
Descoperă eleganța și rafinamentul stilului în compania vinului Chateau Valvis Chardonnay
Dero Capsule Trio
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Transformers
Brands,
EDIȚIA
DIGITALĂ,
decembrie
2020
Revista Piaţa
Video
-
TMC
2021