evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG

Trendsetteri 2020 - Despre viziunea viitorului

Scris de Cristi Bădescu Publicat Joi, 11 Iunie 2020 09:33
||
Singurul lucru care nu se schimbă în lumea noastră este faptul că lumea noastră este într-o continuă schimbare. Așa cum este firesc, vorbim foarte mult despre schimbări: le analizăm, le explicăm, le disecăm, le evaluăm sau le estimăm consecințele. Uneori - și aceasta nu mai este firesc – constatăm că vorbim prea puțin tocmai despre geneza schimbărilor şi despre cei care le determină, despre cum gândesc ei, despre viziunea lor, despre ce anume îi animă ...

Trendsetteri 2020 - 3xREADY: to eat, to go, to health

Publicat Joi, 11 Iunie 2020 09:26
||
Trei trenduri majore sunt definitorii pentru anul 2020 în ceea ce privește retailul alimentar, conform ultimului studiu în materie de megatrenduri realizat de Euromonitor International. Cele trei trenduri au în comun un element esențial – timpul economisit de consumator – și sunt invariabil legate de posibilitățile de consum imediat, respectiv de prospețimea produselor. Ready to eat, ready to go și ready to health sunt cele mai importante tendințe ce se vor manifesta pe parcursul anului ...

Trendsetteri 2020 - Ambalajul, ca influencer în decizia de cumpărare

Publicat Joi, 11 Iunie 2020 09:23
||
Piața laptelui de consum este destul de limitată în ceea ce privește posibilitățile de inovație la nivel de rețetă – desigur, dacă vrei să să te menții în categorie, nu să treci granița către segmentul de lapte cu diverse ingrediente și arome. În ceea ce privește inovația de ambalaj, lucrurile stau cu totul altfel. Primul lucru pe care îl vede consumatorul la raft, indiferent de tipul produsului, este ambalajul. Acesta este cel care îi atrage ...

Trendsetteri 2020 - Cristina Miclea, Director de Marketing - Divizia Lactate, Grupul Lactalis România: „Am fost pionieri și deschizători de drumuri la capitolul inovații în ambalaj, în categoria lactate”

Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 20:36
||
În ce măsură constituie ambalajul și gramajul inovații cu rol diferențiator în piața laptelui? Pentru că aici nu putem vorbi de inovații de rețetă, ca în cazul altor produse alimentare. În 2014, Albalact prin brandul său modern, Zuzu, a venit, pentru a doua oară, cu cea mai mare inovație din piața de lapte, după ce în 2006 a lansat ambalajul de carton Tetra Top de la Tetra Pak. Opt ani mai târziu, am adus încă ...

Trendsetteri 2020 - Drumul de la brand local la brand global

Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 20:31
||
În ultimii 10 ani, tot mai mulți producători din industria bunurilor de larg consum au testat produsele lor pe piețele externe, în încercarea de a crește volumul de mărfuri vândute. O parte dintre acele produse au găsit nișe de piață pe care să se poziționeze astfel încât să genereze un debușeu la fluctuațiile cererii de pe piața internă. Cele mai multe, însă, au rămas la nivelul de exporturi pentru testarea piețelor și caută încă formula ...

Trendsetteri 2020 - Alexandrion Group se transformă într-un brand global

Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 20:23
||
Alexandrion Group este la ora actuală cel mai mare producător și distribuitor de băuturi spirtoase și vinuri din România, și „cel mai bun producător de băuturi spirtoase” din Europa, conform unei publicații de talie internațională, iar în 2017, președintele și fondatorul grupului, domnul Nawaf Salameh (foto), a luat decizia depășirii granițelor nu doar prin export, ci și prin relocarea biroului de operațiuni în Cipru, recunoscând oportunitățile de afaceri din insulă. Prin acest pas, Alexandrion Group ...

Trendsetteri 2020 - Cât mai puțin zahăr, cât mai mult gust!

Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 20:17
||
Piața băuturilor carbonatate a fost o bună perioadă de timp asociată cu produse realizate pe bază de zahăr, indiferent de aromele acestora. Fie că vorbim despre coke, orange sau lămâie, numitorul comun al produselor soft drinks era zahărul.   În ultimul deceniu, tendințele de consum s-au îndreptat însă spre reducerea cantității de zahăr, sare sau grăsimi din alimentația zilnică, iar această tendință a influențat în măsuri diferite toate sectoarele din industria alimentară. Producătorii de soft ...

Trendsetteri 2020 - Inovația este motorul creșterii pentru Sistemul Coca-Cola

Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 20:13
||
La nivel european, tendința accelerată privind consumul produselor fără zahăr/cu conținut redus de calorii este evidentă. România nu este încă în topul clasamentului, dar piața este în continuă creștere, în ultimii trei ani segmentul fără zahăr având o creștere totală de 70%.   Oferim varietate, inovație și echilibru în opțiunile de consum   Ne ghidăm întotdeauna după nevoile consumatorilor noștri. Cu fiecare brand lansat, oferim varietate, inovație și echilibru în opțiunile de consum, astfel încât ...

Trendsetteri 2020 - Next level – după eticheta curată vine rețeta transparentă

Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 19:42
||
Interesul manifestat de consumatori pentru o alimentație sănătoasă a determinat liderul pieței de mezeluri în România să se orienteze spre produse mai apropiate de dorințele consumatorilor încă din primăvara anului 2017. Conform datelor existente pe piață la acea vreme și a studiilor realizate anual de Euromonitor International pe trenduri de consum, interesul pentru alimentație sănătoasă era tot mai pregnant în rândul consumatorilor europeni și câștigase deja în 2016 aproximativ 16% dintre aceștia.   În urmă ...

Trendsetteri 2020 - Radu Timiș Jr., CEO Cris-Tim: „În calitate de lider, suntem datori să fim transparenți și să nu ne ascundem cu nimic față de consumator”

Publicat Miercuri, 10 Iunie 2020 19:38
||
Anul acesta aţi lansat www.NimicAscuns.ro, ca următor pas pentru comercializarea unor produse curate. Ce obiective v-aţi setat cu această platformă?Platforma www.NimicAscuns.ro a fost o continuare firească în urma revoluţiei începute în 2017 cu lansarea campaniei „Eticheta Curată”. Obiectivul principal al acestei platforme este acela de a educa consumatorul să discearnă corect într-o piaţă unde îi este foarte greu să aibă încredere în producătorii de carne procesată. În calitate de lider, ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 6

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața