evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • La zi

Studiu iSense: Comportamentele de cumpărare se stabilizează. Orientare către priorități

Publicat Joi, 10 Iulie 2025 09:59
||
Românii continuă să fie prudenți în privința consumului, însă comportamentele de cumpărare par să se stabilizeze, relevă un studiu al companiei de analiză iSense Solutions. Dacă anul trecut, 76% dintre respondenți declarau că au redus cheltuielile pentru produse neesențiale, în 2025 procentul rămâne aproape constant, la 75%, arată studiul iSense From State of Mind to Brand Voice. În ceea ce privește volumul cumpărăturilor, 64% dintre români spuneau în ianuarie 2025 că au redus cantitățile achiziționate, ...

Noi metodologii de lucru in research. iSense integrează perspectivele atitudinale cu datele comportamentale pasive

Publicat Marți, 08 Iulie 2025 12:15
Mult timp, mediul academic și cercetarea au evidențiat necesitatea utilizării atât a datelor atitudinale (declarative), cât și a celor comportamentale (acțiuni) pentru a obține o înțelegere mai profundă și mai robustă a consumatorilor. În mod tradițional, studiile de piață se bazau pe date auto-raportate, cum ar fi sondajele, interviurile și grupurile de discuții, pentru a evalua atitudinile și intențiile consumatorilor. Progresele recente în tehnologie au permis cercetătorilor să integreze perspectivele atitudinale cu datele comportamentale pasive, ...

Tiplog mizează pe o creștere cu 36% a afacerilor în 2025. Strategiile multichannel, mai importante în retail și FMCG

Publicat Marți, 08 Iulie 2025 11:50
||
Tiplog, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro), în creștere cu 36% față de 22,7 milioane de lei înregistrat anul trecut. Potrivit unui comuicat al companiei, creșterea urmează să fie accelerată prin dezvoltarea de sisteme integrate de soluții de ambalaje specifice anumitor domenii cum sunt produsele de tip advent. Strategiile multichannel au devenit mai importante în retail ...

Berarii României: Cea mai agresivă majorare a taxării, pentru un beneficiu marginal la buget

Publicat Vineri, 04 Iulie 2025 11:52
||
Decizia Guvernului de a majora acciza la bere cu 10% în luna august a acestui an, după o creștere de 4,3% în ianuarie, riscă să provoace efecte negative majore pentru industria berii, în ciuda unui câștig bugetar limitat, arată Berarii României, asociație care reprezintă peste 90% din piața locală. Conform unui comunicat al organizației, la aceasta se adaugă impactul semnificativ al majorării Taxei pe Valoare Adăugată (TVA), de la 19% la 21%, dar și ...

Consiliul Concurenței: Grupul Carmistin poate prelua Provimi Romania și Vivendi Food

Publicat Vineri, 04 Iulie 2025 11:36
||
Consiliul Concurenței a anunțat, într-un comunicat, că a autorizat tranzacțiile prin care Grupul Carmistin intenționează să preia companiile Provimi Romania SRL și Vivendi Food SRL. Grupul Carmistin include peste 20 de companii, active în domeniul agriculturii, producției de furaje, creșterii de păsări și de animale. Grupul desfășoară și activități în domeniul energiei, în domeniul consultanței în afaceri și management și în domeniul cumpărării și vânzării de bunuri imobiliare proprii. Provimi Romania SRL activează în domeniul ...

Bunge a anunțat încheierea fuziunii cu Viterra

Publicat Joi, 03 Iulie 2025 18:16
||
Bunge Global SA a anunțat joi, într-un comunicat, încheierea fuziunii cu Viterra Limited, „marcând crearea unei companii globale de soluții agroalimentare de top pentru alimente, hrană pentru animale și combustibili". În cadrul operațiunii, Bank of America Securities a fost consultant financiar, iar Latham & Watkins LLP a acționat în calitate de consilier juridic al Bunge pe tot parcursul procesului. Beneficii strategice și financiare ale fuziunii • Companie globală, complet integrată, de soluții agroalimentare. Compania rezultată ...

Frână bruscă pe cheltuielile publice – cu ce condiții vine „păsuirea” de la Comisia Europeană?

Publicat Joi, 26 Iunie 2025 10:48
||
Autor: Dan Bădin, Partener Servicii Fiscale, Deloitte România Abordarea neconvingătoare din trecut a autorităților din România cu privire la reducerea deficitului bugetar, care a ajuns la 9,3% din PIB în 2024 și continuă să rămână la un nivel ridicat și în 2025, a determinat instituțiile europene să emită informări potrivit cărora țara noastră nu a implementat soluții eficiente pentru corectarea deficitului și să avertizeze că această stare de fapt „deschide calea unor posibile măsuri ...

Cumpăna sărbătorește 32 de ani de activitate și își deschide porțile pentru publicul larg

Publicat Luni, 23 Iunie 2025 16:02
||
Cumpăna, unul dintre cele mai longevive branduri românești din industria apei de izvor îmbuteliate, aniversează 32 de ani de activitate. Cu această ocazie, compania marchează momentul printr-un gest de transparență și apropiere față de consumatori: deschiderea fabricii din Ștefăneștii de Jos pentru vizite organizate ale publicului larg. “Aniversarea celor 32 de ani de activitate nu este doar un moment festiv pentru noi, ci o reconfirmare a valorilor pe care am construit acest brand: consecvență, inovație ...

Studiu Nestlé: Aproape o treime din tinerii români sunt supraponderali sau obezi

Publicat Miercuri, 18 Iunie 2025 15:45
||
Aproape o treime din tinerii români cu vârsta între 18 și 30 de ani din România (așa numita Generație Z) sunt supraponderali sau obezi, relevă un studiu realizat de Asociația Dieteticienilor din România cu sprijinul Nestlé România. Susținerea acestui studiu face parte din eforturile Nestlé de a contribui la promovarea unui stil de viață sănătos pe plan local, începând cu înțelegerea nevoilor diferitelor generații, informează un comunicat al companiei. „Avem în acest studiu o radiografie ...

Studiu Mondelēz International: 96% dintre consumatori, comportament conștient la gustări

Publicat Miercuri, 18 Iunie 2025 15:38
||
Consumatorii din întreaga lume maximizează momentele în care iau gustări prin savurarea aromei, gustului și texturii, asigurându-se în același timp că sunt pe deplin prezenți. Acestea sunt concluzii ale celui de-al șaselea raport anual State of Snacking™ publicat de Mondelēz International. Dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, sondajul "State of Snacking" urmărește comportamentele legate de gustări în rândul a mii de consumatori din 12 țări. Rezultatele sondajului: Consumul conștient. 96% dintre consumatorii globali declară ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 190

Box club 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

Box premii 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

BBRo box 2025

box csr 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-06-2025

banner cumpana

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața