Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
Business
Ion Horhoianu, Sens Team: „Am considerat că asta este oportunitatea mea, să fac un brand de produse de protecție și un brand de dulciuri românești”
Scris de
Carol Popa
Publicat Marți, 10 Noiembrie 2020 16:39
Antreprenorul susține că „a venit momentul ca, în România, să rulăm banii mai mult între noi, să punem pe piață produse locale autentice”. Ion Horhoianu a făcut de mai multe ori trecerea de la statutul de corporatist la cel de antreprenor. De fiecare dată, ca ancoră de siguranță, mai exact nevoia de a nu depinde în totalitate de decizii pe care nu le controlezi. Când, cum și de ce își propune un corporatist să ...
Alex Stan, Tex Tech: „Prin proiectul «Măscuțe cu suflet» punem consumatorul, retailerul și producătorul în conexiune directă cu copiii cu nevoi speciale”
Scris de
Carol Popa
Publicat Miercuri, 07 Octombrie 2020 10:04
Alex Stan a lansat, cu ani în urmă, Fabrica de sandwichuri, o afacere promițătoare care, însă, nu a depășit perioada critică din acest an. Spiritul antreprenorial îl împiedică să stea deoparte, așa că în același an Alex Stan este deja implicat într-un alt business conectat la industria bunurilor de larg consum. De data aceasta însă, e vorba despre ceva mai mult decât business. Numele Alex Stan era asociat cu Fabrica de sandwichuri. De unde ...
Roxana-Elena Ionescu, HoReCa Marketing Manager: „Îmi place în continuare Andreea Esca, dar îmi place și mai mult ce fac în Coca-Cola HBC și ce am devenit aici”
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 09 August 2018 09:00
Când am căutat-o pe Roxana-Elena Ionescu pentru a-i propune un interviu, ocupa funcţia de Modern Trade Marketing Manager. Era începutul lunii mai, dar momentul ales pentru interviu s-a dovedit a fi unul extrem de delicat, Roxana tocmai fusese numită într-o altă funcție. Nu ar fi fost firesc să vorbească despre vechea titulatură, la trecut, dar nici nu ar fi putut să descrie provocările şi sarcinile preluate prin noua poziţie, cea de HoReCa Marketing Manager. ...
Eduard Drăghici, Employer Branding Responsible, Carrefour: „Poveştile angajaţilor, luate împreună, spun povestea noastră a tuturor, a echipei Carrefour”
Scris de
Carol Popa
Publicat Vineri, 09 Februarie 2018 12:09
Ați auzit de doamna Gica de la brutărie? Cum care, brutăria de la Carrefour Mega Mall! Dar de Luis, roller-ul licean de la Carrefour Veranda? Sau de Bogdan, portarul de la Decorațiuni, sau de Rebeca și Victor, cei doi colegi îndrăgostiți? Au aflat despre fiecare dintre aceștia câteva sute de mii de oameni, iar dacă urmăriți pagina de facebook a retailerului Carrefour, canalul de YouTube Carrefour România sau site-ul de promovare a brandului de angajator ...
Asocierea dintre publicitarul Cezar Verziu și antreprenorul Alexandru Stan: Fabrica de Sandwichuri a devenit hot business
Scris de
Carol Popa
Publicat Miercuri, 07 Iunie 2017 18:34
Asocierea dintre publicitarul Cezar Verziu și antreprenorul Alexandru Stan a crescut vânzările companiei la 1,5 milioane unități. Se pregătește linia de supe! Fabrica de Sandwichuri a devenit un competitor redutabil în piață prin perseverența antreprenorului Alex Stan şi inovația publicitarului Cezar Verziu. Un parteneriat tonic şi dinamic, cultivat prin dorinţa celor doi antreprenori de a răzbate într-o piaţă concurenţială, pe un segment în care competiţia nu se limitează ...
Un buyer într-un cuvânt: credibilitate - interviu cu Ionuţ Parfente, Director de Achiziţii Legume Fructe, Kaufland România
Scris de
Carol Popa
Publicat Miercuri, 10 Mai 2017 19:42
Aparent un om ursuz, managerul Departamentului Achiziții Legume și Fructe din cadrul Kaufland România se dovedeşte un personaj jovial atunci când discuţia decurge deschis pe un teritoriu pe care el în cunoaşte foarte bine, deşi pentru neprofesionişti e plin de capcane. Să fii pregătit zilnic să faci achiziţii reprezentând sute de tone de legume şi fructe ce trebuie să ajungă proaspete și cu un aspect estetic îmbietor în ...
Un trend-setter în marketingul magazinului - Ionuţ Niţoi, director Carrefour Colentina
Publicat Joi, 09 Martie 2017 16:27
Totul începe de la familie, atât discuţia liberă din timpul şedinţei foto, atât şi interviul jurnalistic. „Am o soţie minunată şi doi copii extraordinari. Acesta este atuul meu profesional, motivaţia care mă ţine permanent activ”, imi spunea Ionuţ Niţoi în faţa aparatului de fotografiat. Directorul magazinului Carrefour Colentina spune că de două ori pe an merge cu soţia în vacanţe scurte. Anul acesta, şi-a invitat soţia în ...
Mirel Jarnea, Business Development Manager Retail & Hospitality CEE Philips Lighting: „Lidershipul emoțional în vânzări este ceea ce mă atrage pe mine, mă ajută în profesie”
Scris de
Carol Popa
Publicat Miercuri, 08 Februarie 2017 19:28
Dincolo de degajarea pe care o afişează, Mirel Jarnea se dovedeşte a fi un tânăr extrem de ambiţios, dar şi exigent cu propriile valori. Funcţia pe care o deţine în cadrul companiei Philips Lighting România - Business Development Manager Retail & Hospitality CEE – se mulează perfect pe jovialitatea afişată împreună cu o reală modestie. Sunt puţini cei care afirmă direct, fără rezerve, că pregătirea continuă le poate fi de mare ...
Personalitate 3 în 1: Celina, Zuzu și Rarăul - interviu cu Celina Condorovici, Senior Brand Manager Zuzu, Albalact
Publicat Marți, 20 Septembrie 2016 19:26
Celina Condorovici, senior brand managerul Zuzu, a răspuns întrebărilor interviului ca o mamă entuziastă ce povesteşte despre cei doi copii ai săi. Despre unul a vorbit mult - Rarăul -, iar despre cel de al doilea la superlativ - Zuzu. Indiferent de tematica discutată, răspunsurile începeau şi se încheiau, inevitabil, cu „Zuzu”. Afirmaţia Celinei Condorovici, prin care susţine că brandul Zuzu este o stare de spirit, se regăseşte ...
Lavinia Ghinescu, Brand Manager - Tablete, South Central Europe Mondelez: „Pe termen lung, promoţiile de preţ dăunează unui brand puternic”
Scris de
Carol Popa
Publicat Vineri, 15 Aprilie 2016 19:36
Am realizat primul interviu, din lunga carieră de jurnalist, care nu începe cu o întrebare. Un interviu în care primele fraze au fost rostite de interlocutor, înaintea primei întrebări. Lavinia Ghinescu, responsabilul cu tabletele de ciocolată Milka şi Local Brands (Poiana & Africana pe piața din România) din cadrul companiei Mondelez România, s-a dovedit pe tot parcursul interviului o persoană temperamentală, un profesionist care utilizează cu uşurinţă ...
Prec
1
2
Mai departe
Sfârșit
Pagina 1 din 2
Revista
Piața
EDIȚIA
DIGITALĂ,
#180,
aprilie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-03-2021
INFO
COMPANII
Edenia lansează legume pentru ciorbă
Împreună mergem mai departe
Descoperă eleganța și rafinamentul stilului în compania vinului Chateau Valvis Chardonnay
Dero Capsule Trio
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Transformers
Brands,
EDIȚIA
DIGITALĂ,
decembrie
2020
Revista Piaţa
Video
-
TMC
2021