evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Business

Michael Kaiser, Sezamo România: „Puterea Sezamo constă în «obsesia» pentru client”

Scris de Cristi Bădescu Publicat Joi, 12 Iunie 2025 17:37
||
Interviu cu Michael KAISER, director comercial Sezamo România La ce nivel au fost încasările Sezamo România în 2024 şi cum se prefigurează 2025? Veţi atinge nivelul de 250 milioane lei, aşa cum preconizaţi în toamna trecută?În 2024, Sezamo România a înregistrat vânzări de 140 milioane de lei, în linie cu estimările noastre revizuite din prima parte a anului. Pentru 2025, ne menținem obiectivul de a atinge pragul de 250 milioane de lei, susținuți de ...

Feliciu Paraschiv, Paco Supermarkets: „Cumpărătorul a devenit matematician”

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 20 Mai 2025 11:09
||
Interviu cu Feliciu Paraschiv, Director General Paco Supermarkets   Am parcurs deja o tremie din anul care se anunța în ianuarie drept cel mai instabil și nesigur pentru business. Cât din incertitudinea de la început de an s-a stins și ce a rămas încă sub semnul incertitudinii pentru următoarele 8 luni din acest an? Anul 2025 a debutat sub semnul incertitudinii și, din păcate, mare parte din această incertitudine persistă. Deși în primele luni ale ...

Gemma Webb, CEO RetuRO: ”Am reușit să punem bazele unei schimbări pe termen lung”

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 11 Aprilie 2025 10:28
||
Cum s-a încheiat anul 2024 pentru RetuRO? Vă rog să detaliați atât din perspectiva rezultatelor de colectare, cât și prin prisma rezultatelor financiare. Anul 2024 a fost unul foarte dinamic pentru RetuRO. Cele mai multe procese care au ținut de implementarea SGR, lansat pe 30 noiembrie 2023, s-au derulat preponderent pe parcursul anului 2024. A fost un an în care ne-am concentrat pe dezvoltarea infrastructurii de procesare a ambalajelor SGR returnate de către consumatori și ...

Gabriel Ivan, CHEP România & Bulgaria: „Continuăm să revoluţionăm industria prin strategia noastră de transformare digitală”

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 10 Martie 2025 17:56
||
Interviu cu Gabriel Ivan, Country General Manager, CHEP România & Bulgaria Cu ce rezultate şi cu ce sentimente aţi încheiat anul de business 2024?România rămâne un motor de creștere și un model de bune practici pentru alte piețe CHEP din regiune. În 2024, am crescut în linie cu așteptările, aproape de două cifre, în contextul în care avem un business stabil, cu evoluție solidă de 12 ani la nivel național. Rezultatele echipei locale sunt ...

Emanuel Constantin, CEO Inovalabel: „Tendințele legate de Eco-Design vor fi definitorii în etichetare”

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 12 Februarie 2025 11:21
||
Interviu cu Emanuel Constantin, CEO Inovalabel Cum s-a încheiat anul 2024 pentru Inovalabel din perspectiva rezultatelor financiare? Care sunt prognozele, așteptările pentru anul 2025?Am încheiat anul 2024 cu rezultate foarte bune, cu creșteri ale vânzărilor pe toate segmentele noastre de business și cu o profitabilitate conform așteptărilor. În ciuda creșterilor continue ale costurilor de producție am reușit să menținem profitabilitatea la un nivel bun, prin măsuri de optimizare ale fluxurilor noastre de fabricație precum ...

Marius Meleșteu, CEO Strauss România: „După 30 de ani de producţie în România, legătura cu consumatorii de cafea este mai profundă ca niciodată”

Scris de Cristi Bădescu Publicat Luni, 16 Decembrie 2024 11:13
||
Interviu cu Marius Meleșteu, CEO Strauss România   În iunie 2024, prețul cafelei pe piețele internaționale a depășit recordul ultimilor 10 ani și a ajuns la 5 dolari/kg. De ce a continuat scumpirea materiei prime şi în ultimii doi ani? Cafeaua este cea mai iubită băutură, după apă, în România, cu 18% „share of throat”( în creștere), conform studiului nostru ”Last day consumption 2024”. Consumul de cafea este în creștere în întreaga lume, nu numai ...

Gilles Ballot, CEO Carrefour România: „Cea mai mare creştere o vom avea în segmentul de proximitate”

Scris de Cristian Bădescu, Carol Popa Publicat Luni, 18 Noiembrie 2024 11:23
||
Cum s-a văzut în 2024 dezvoltarea retailului, din perspectiva obiceiurilor de cumpărare și de consum? Piața de retail în 2024 a fost complexă, întrucât a urmat unei perioade de doi ani cu inflație ridicată, iar clienţii au fost atenţi şi precauţi. Din aceste motive, am lucrat foarte mult pentru startul inițiativei „Minus la sută”, în care am inclus 1.700 de produse cu reduceri permanente de până la -20%, iar acum lansăm o nouă campanie ...

Tudor Mihăilescu, CEO Freshful by eMAG: „Ai fi surprins câte tone de produse te scuteşte Freshful să cari într-un an”

Scris de Cristi Bădescu Publicat Joi, 17 Octombrie 2024 13:36
||
În 2023 aţi reuşit mai mult decât dublarea afacerilor (+113% creşterea cifrei de afaceri) şi pătrunderea în Top 25 retaileri din România – o premieră pentru e-comm din Food Retail. Dar cum e anul 2024 ? Oamenii își doresc să aloce cât mai puțin timp pentru acțiunile casnice, de rutină, pentru a avea mai mult timp pentru viață. Posibilitatea de a-și face cumpărăturile de alimente proaspete sau articole de uz casnic online este, în context, una ...

Roxana Tisăianu, Managing Director FrieslandCampina România: BIO rămâne un pilon important în strategia Napolact

Scris de Cristian Bădescu, Carol Popa Publicat Marți, 17 Septembrie 2024 13:01
||
Cu mai mulţi ani în urmă, FrieslandCampina România (și precursoarele sale) operau în România prin mai multe branduri: Napolact, Milli, Oke, Campina, Dots. Compania dvs a dezvoltat mult brandul Napolact, astfel că astăzi portofoliul local de branduri este compus doar din acesta şi Dots (activ pe segmentul de deserturi). De ce această opţiune de concentrare pe Napolact? Credem foarte tare în ce are de oferit Napolact, un brand românesc puternic, de încredere, care oferă rețete ...

Mircea Turdean, CEO Farmec: „Ne-am asumat misiunea de a face din Farmec un jucător important la nivel european”

Publicat Luni, 19 August 2024 12:45
||
Interviu cu Mircea Turdean, CEO Farmec Cluj-Napoca La aniversarea a 30 de ani de carieră în compania Farmec, Mircea Turdean îşi aminteşte cum, în copilărie, se juca de-a chimistul în bucătărie, fascinat de vizitele în fabrica din Cluj, condusă de tatăl său. Liviu Turdean a rămas mentorul său în materie de cercetare, producţie şi conducere a companiei. Proiectul care i-a adus maturitatea ca manager a fost construirea noii secţii Aerosoli a companiei Farmec, cu ajutor ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 1 din 18

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

Box TMC 2025

Banner A360 2025

banner cumpana

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața