Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
Business
Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash & Carry România: Sunt absolut încrezător în conceptul de business și în modelul cash&carry
Scris de
Cristi Badescu
Publicat Miercuri, 09 Decembrie 2020 14:59
În primul rând, felicitări pentru preluarea funcției de CEO al Metro, cred că este o mică încărcătură emoțională la revenirea în țară după câțiva ani petrecuți în afară, dar tot în compania Metro. Cum ați regăsit piața românească a bunurilor de larg consum și, în special, zona de comerț cu bunuri de larg consum, la revenirea în țară?Este o plăcere și o onoare să mă întorc la cârma unei organizații unde am crescut. Sunt ...
Frank Wagner, CEO Lidl România:„Matematic vorbind, ne putem plasa pe primul loc în retail în 2020”
Scris de
Carol Popa
Publicat Marți, 10 Noiembrie 2020 16:48
Unul dintre efectele surprinzătoare ale pandemiei a fost creșterea explozivă a vânzărilor discounterilor în 2020. Cum explicați acest fenomen în general și ce particularități are în cazul Lidl?Creșterea vânzărilor la începutul pandemiei a avut la bază fenomenul de panică alimentară, o reacție emoțională pe care au avut-o consumatorii când s-au confruntat cu incetitudinea situației la nivel mondial și au vrut să își facă provizii cumpărând produse în cantități foarte mari. Acest lucru a dus ...
Robert Uzună, Vicepreședinte Corporate Affairs, Ursus Breweries: „Vom vedea niște revoluții în ceea ce privește modul de ambalare a produselor”
Scris de
Carol Popa
Publicat Miercuri, 07 Octombrie 2020 10:40
Ce schimbări a adus pandemia în derularea proiectelor Ursus Breweries? Am învățat din mers cum să facem față cât mai bine acestei situații, punând înainte de toate siguranța angajaților noștri, a partenerilor și a consumatorilor. Măsurile de siguranță luate ne-au ferit de situații critice în fabrici și depozite, care au continuat să lucreze în schimburi, în timp ce echipele noastre de vânzări au asigurat munca pe teren. O parte din echipa care deservea instalațiile de ...
Inovalabel produce șervețele umede dezinfectante / antibacteriene ambalate individual, cu brandingul clientului
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Marți, 29 Septembrie 2020 14:39
Principalul furnizor de soluţii în domeniul etichetelor din România, Inovalabel s-a adaptat vremurilor diversificându-şi activitatea şi a început, recent, fabricarea de şerveţele umede ambalate individual. Produsele au diverse formule, nu sunt comercializate direct de compania ieşeană, iar ambalajele permit branduirea cu logoul clientului.Labeling Innovation Partner al Clubului de Retail 2020, Inovalabel va contribui la siguranţa şi confortul participanţilor la eveniment cărora le va distribui noile produse, desigur branduite Club Retail.Despre noua iniţiativă şi ...
Interviu cu Daniel Gross, REWE România: Update-ul PENNY.: remodelare, extindere alertă, mai multe mărci proprii românești
Scris de
Carol Popa
Publicat Luni, 07 Septembrie 2020 14:23
Cu Directorul General REWE România am discutat în prima jumătate a lunii iulie despre evoluția retailerului Penny în acest an atipic. Daniel Gross ne-a vorbit despre momentul ales pentru update-ul Penny., despre strategia de dezvoltare ca discounter și ritmul de expansiune. Cum vedeți acum, retrospectiv, amestecul de efort, emoții și incertitudini din perioada februarie – aprilie?Pot spune că m-am obișnuit, pentru noi nu s-a oprit nimic. Din punctul meu de vedere, suntem în ...
Alexandra Rîștariu, Director General, Mondelez România: „30% din încasările Mondelez România vin din produse tip «portion control»”
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 09 Iulie 2020 14:39
Care credeţi că vor fi punctele critice ale implementării planurilor de afaceri ale Mondelez în următoarele luni? În perioada următoare, Mondelez va continua să se concentreze, așa cum a făcut-o de la începutul pandemiei, pe lanțul de aprovizionare, astfel încât toate produsele din portofoliu să ajungă prin intermediul retailerilor și distribuitorilor la consumatorii fideli ai brandurilor noastre în condiții de calitate și siguranță pentru angajați, consumatori și clienți. Ce considerați că va influența cel ...
Oana Lungu, Director Achiziții Food, Kaufland România: „Retailul este, până la urmă, arhitectură”
Scris de
Carol Popa
Publicat Luni, 09 Martie 2020 10:53
Cum poți descrie, în câteva cuvinte, un buyer? Atent la detalii, meticulos, perseverent, abil în arta negocierii? Dar când este vorba despre cel mai important buyer din FMCG? Despre persoana care, în numele echipei, aprobă achiziții ce pot fi aproximate la 1,5 miliarde euro anual? Oana Lungu, Director Achiziții Food la Kaufland România, este o personalitate atipică pentru un buyer, cu o profesie – arhitect – foarte rar întâlnită în retail. Oana Lungu este, ...
Angelica Șmil, CEO Salbac - Grup Agricola: „Lipsesc standardele de produse procesate din carne”
Scris de
Maria Luiza Bădescu
Publicat Luni, 10 Februarie 2020 12:32
Cum a evoluat piața produselor din carne în 2019 și ce perspective sunt pentru 2020? Ce putem spune despre 2019?Anul 2019 a fost un an dificil, cu provocări foarte mari, dar pentru Salbac a fost un an bun. Pe total piață, în România a fost înregistrată o scădere de 2,4 puncte pe volume, în schimb, valoarea a crescut cu 3,5 puncte de piață. Vorbim în general, de piața din România a produselor ...
Erik Hageleit, General Manager, Hochland România: „Ne diferențiem prin rețete care nu pot fi replicate”
Scris de
Carol Popa
Publicat Marți, 10 Decembrie 2019 14:08
Hochland a făcut anul trecut două mutări importante pe segmentul brânzeturilor maturate – relansarea gamei de specialităţi Atelier şi lansarea brandului Grünländer. Este această categorie prioritară pentru dezvoltarea portofoliului de produse Hochland în prezent?Fiind lider pe piața brânzeturilor, credem că Hochland are misiunea de a dezvolta și această categorie. Brânzeturile maturate reprezintă un segment de piață relativ mic, dar emergent și destul de fragmentat. Acestea le oferă consumatorilor români rețete diverse, care reușesc să ...
Ioan Popa, preşedintele companiei Transavia: „Transavia este construită pe principii și reguli care nu se încalcă niciodată”
Scris de
Cristi Badescu
Publicat Miercuri, 06 Noiembrie 2019 13:22
Unde este astăzi Transavia, în raport cu ceea ce v-ați propus când ați început, în urmă cu 28 de ani? Este foarte departe față de ce îmi imaginam atunci și față de ceea ce îmi propuneam. Acum 28 de ani eu am fost un pionier în industrie, am fost chiar primul care a început activitatea privată în acest domeniu. Sigur că un om lucid și realist nu putea să îşi propună lucruri mărețe atunci, ci ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Următor
Sfârșit
Pagina 1 din 13
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video