Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
La zi
Rebranding pentru Alka Alfers Caramel: culoare distinctivă premium și mai multă vizibilitate a produsului pe ambalaj
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Vineri, 15 Ianuarie 2021 16:23
„Într-un segment de impuls, ca cel al napolitanelor glazurate, care în 2019 a înregistrat peste 73,5 milioane de bucăţi vândute, dar şi o scădere în primele 3 trimestre ale anului 2020 de 25% faţă de anul precedent (conform datelor de Retail Audit ale firmei Nielsen), diferenţierea la raft, mai ales pentru un produs relativ nou lansat, este determinantă. Iar decizia a venit imediat, cu tot contextul economic şi social pesimist generat de pandemie: pentru ...
Rețeaua PENNY se extinde cu două noi magazine
Publicat Joi, 14 Ianuarie 2021 15:36
Planul de expansiune al discounterului PENNY România continuă prin deschiderea a două noi magazine în București și în Reghin, județul Mureș. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 278 de magazine. Magazinul PENNY din București de pe Bulevardul Decebal are o suprafață totală de 594 m2 și patru case de marcat. Cei 16 angajați îi așteaptă pe clienți la cumpărături de luni până sâmbătă în intervalul orar 7:30 – 22:00 și duminica între ...
Gama Nescafe Gold Cappuccino a fost reformulată, având acum mai puțin zahăr și mai puțini aditivi
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 13 Ianuarie 2021 11:52
În portofoliul Nestlé, pe segmentul cappuccino, s-a relansat recent gama Nescafe Gold Cappuccino - o rețetă premium, care adresează nevoile consumatorilor interesați de un stil de viață sănătos, cu reducerea cantității de zahăr și reducerea aditivilor. Cele 3 sortimente renovate la nivel de rețetă care alcătuiesc gama conțin o combinație de cafea fină și lapte, la care se adaugă arome specifice: Cappuccino, Vanilla Latte și Double Choca Mocha. Rețetele sunt susținute și de un ...
Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România
Publicat Joi, 07 Ianuarie 2021 15:07
Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step.În perioada 1 iulie - 31 decembrie 2020, clienții Lidl s-au implicat în susținerea organizației World Vision România, în cadrul campaniei de donații la casele de marcat desfășurată în magazinele retailerului. Suma de peste 96.000 de lei strânsă cu ajutorul ...
dm drogerie markt donează 63.921 de lei pentru SOS Satele Copiilor România
Publicat Miercuri, 23 Decembrie 2020 11:24
dm drogerie markt și SOS Satele Copiilor România au colaborat pentru campania „Oferă-i șansa unei copilării fericite!”. În perioada 1 noiembrie - 20 decembrie, au fost cumpărate peste 63.000 de produse-vedetă, compania donând astfel 63.921 de lei pentru a veni în sprijinul a peste 550 de copii din comunități vulnerabile, precum și a altor 150 de copii fără familie, care cresc în Satele și Comunitățile de Tineri SOS din țară. Din 1 ...
Kaufland România susține programul de voluntariat Our Big Day Out
Publicat Marți, 22 Decembrie 2020 12:27
În prag de Sărbători, Kaufland România se alătură programului Our Big Day Out, unul dintre cele mai longevive programe de voluntariat 100% din România, și donează 85.000 de produse pentru pachetele pe care voluntarii le pregătesc pentru copii din centre de plasament, vârstnici din aziluri, persoane aflate în situații de risc și comunități defavorizate. Cele 85.000 de produse pe care Kaufland le donează cuprind alimente, rechizite, îmbrăcăminte și alte produse necesare traiului ...
Profi încheie anul cu 1404 magazine
Publicat Vineri, 18 Decembrie 2020 21:36
In pragul sărbătorilor de iarnă, Profi anunță că astăzi a deschis ultimele două magazine din acest an, în localitățile Fântânele și Rusii Munt și că încheie anul cu 1404 unități. “Deși pandemia de Covid-19 a făcut ca acest al 20-lea an din existența Profi să fie unul deosebit de dificil, avem numeroase motive sa sărbătorim”, a declarant Pawel Musial, directorul general al rețelei. “Nu doar ca ne-am continuat dezvoltarea și am ajuns ...
Henkel relansează întreaga gamă Syoss destinată îngrijirii părului
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Vineri, 18 Decembrie 2020 01:19
La nivel de formulă, experții Syoss au combinat tehnologia Amino Complex cu peste 15 ingrediente naturale derivate, inspirate din cultura asiatică, diferite pentru fiecare gamă de produse din noul portofoliu pentru a răspunde nevoilor fiecărui consumator. Noile ambalaje Syoss au avut parte de 2 transformări importante: sunt complet negre și reciclabile, fiind, la rândul lor, realizate din materiale reciclate în proporție de 98%. Materialul sticlelor negre a fost realizat cu un colorant inovator, fără ...
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Tchibo Coffee Service intenționează să preia societatea Partner Coffee Service
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 17 Decembrie 2020 16:49
Consiliul Concurenței a autorizat tranzacția prin care Tchibo Coffee Service intenționează să preia societatea Partner Coffee Service. Grupul Tchibo Coffee Service este specializat pe furnizarea profesională de cafea și prestarea de servicii conexe, precum oferirea de soluții pentru consumul de cafea away-from-home (aparatură, echipamente, servicii auxiliare precum, întreținere, mentenanță) unor industrii diverse, precum: hoteluri, restaurante, cafenele, patiserii, birouri, spitale. În România, Partner Coffee Service desfășoară activități de comercializare cu ridicata a produselor din cafea, ...
Sustenabilitate, responsabilitate socială și implicare în contextul pandemiei - teme de dezbatere la conferința online “POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”
Publicat Joi, 17 Decembrie 2020 16:24
Business pozitiv, impact, sustenabilitate, responsabilitate socială și implicarea în comunitate, în contextul pandemiei – au fost conceptele cheie ale conferinței online “POSITIVE BUSINESS. A talk about sustainability and positive impact in business”, eveniment organizat de BusinessMark, pe 26 noiembrie.Evenimentul a început alături de Dana Dobrescu (Corporate & Government Affairs Manager Mondelez Romania), care a prezentat rezultatele celei de-a doua ediții a “State of Snacking”, studiu despre tendințele de consum în 2020 realizat de Mondelez ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Următor
Sfârșit
Pagina 1 din 923
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video