Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
La zi
PwC: Economia globală va înregistra în anul curent o creștere record pentru acest secol
Scris de
Carol Popa
Publicat Luni, 11 Ianuarie 2021 11:15
Economia globală va avansa în 2021 cu aproximativ 5%, fiind cea mai rapidă rată de creștere înregistrată în secolul 21, urmând să revină la nivelul dinainte de pandemie până la finalul anului curent sau, cel târziu, până la începutul anului viitor, arată raportul PwC Global Economic Watch 2021.Deși economia globală în ansamblu își va reveni la nivelul dinainte de criza sanitară, revenirea va fi inegală între țări, sectoare economice și venituri personale. Redresarea va ...
5 to go duce cafeaua proprie în retail printr-un shop in shop deschis în Kaufland Colentina
Scris de
Carol Popa
Publicat Vineri, 08 Ianuarie 2021 13:05
Rețeaua de cafenele 5 to go a deschis în luna decembrie primul său magazin shop in shop în cadrul spațiului de vânzare al magazinului Kaufland Colentina. Din acel moment, 5 to go nu mai reprezintă doar un brand din Horeca și intră în rândul brandurilor ce vor accede și în retail, conform lui Radu Savopol, antreprenorul care a lansat rețeaua de cafenele 5 to go în urmă cu 6 ani. ”Vor fi trei astfel de ...
Produsele locale, pe masa de sărbători a 56% dintre români
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 07 Ianuarie 2021 14:38
Agenția de cercetare de piață iZi data a măsurat intențiile românilor înainte de sărbători, datele fiind colectate între 18-24 decembrie 2020. Redăm câteva dintre cele mai interesante opinii rezultate în urma sondajului. • Românii intenționau să cumpere alimente de sărbători din 2 surse: produse românești de la supermarket și alimente de la producătorii locali. Studiul indică faptul că bărbații sunt de 2 ori mai înclinați să cumpere produse internaționale/importate de la supermarket (41% față de ...
Pro Nature, gama de produse eco-friendy de la Henkel, completează „zona verde” de pe rafturile retailerilor
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 05 Ianuarie 2021 14:50
În contextul interesului tot mai mare legat de sustenabilitate, Henkel a lansat gama Pro Nature ce cuprinde produse pentru îngrijirea și curățarea casei aparținând brandurilor Bref, Clin, Pur și Somat. Produsele au fost aduse treptat în România, începând cu finalul anului 2019, iar din toamna 2020 este prezentă pe piața locală întreaga gamă. Produsele sunt certificate EU Ecolabel*, au la bază ingrediente obținute din surse naturale* oferind în același timp o performanță ridicată ...
Cum arată sărbătorile în pandemie pentru români
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 24 Decembrie 2020 12:26
Mai multe studii pe consumator realizate recent de firmele de research ne arată care este comportamentul românilor de sărbători în 2020 și cum se simt aceștia cu privire la Crăciun și Anul Nou în contextul COVID-19. Sursa foto: www.pexels.com Principalele concluzii ale studiului realizat de MEDNET Marketing Research Center: * În ultimele trei luni ale anului a scăzut numărul celor care se declară pesimişti, la 21% faţă de ...
În luna decembrie, Alka și-a extins portofoliul de snackuri cu 3 produse „sucite”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 22 Decembrie 2020 12:39
Gama Soocitzi – a se citi Suciții! – alături de Toortitzi, face parte din familia snackurilor inovatoare, cu un gust unic și o formă inedită. Soocitzi este un snack făcut din aluat de făină integrală și ingrediente naturale, (ră)sucit - de aici și numele acestuia -, copt și crocant. Noua gamă conține 3 variante, toate la 200g: cu ceapă caramelizată; cu roșii și chimen; cu sare de mare și miere. Produsul a ...
Prin Eugenia Zurli, biscuitele copilăriei ajunge la a treia generație de consumatori
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 22 Decembrie 2020 11:37
Eugenia creează noi ocazii de consum, parteneriatul recent dintre Dobrogea Group și Gașca Zurli fiind un proiect interesant pentru piaţa de dulciuri din România, prin unirea a doua branduri din categorii total diferite: food şi entertainment. Noul produs rezultat, Eugenia Zurli, se diferenţiază de Eugenia Original printr-o cremă special creată pentru copii, cu un conţinut mai mare de lapte şi un gust preferat de aceştia, cacao cu lapte. Produsul beneficiază și de un ...
KitKat cu ciocolată roz, de la Nestlé – încă un produs cu o astfel de glazură în categoria dulciuri, după înghețata Magnum Ruby de la Unilever
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 21 Decembrie 2020 15:59
Napolitana KitKat Ruby Chocolate 41,5g, ediţie limitată lansată de Nestlé, are o cuvertură de ciocolată (68,2%) din boabe de cacao Ruby. Culoarea roz a ciocolatei şi gustul intens de fructe de pădure provin de la boabele naturale de cacao Ruby. Produsul, care nu conține coloranţi şi arome artificiale, este al doilea din categoria dulciuri cu o astfel de glazură, lansat pe piața locală. Primul este Magnum Ruby, o reală inovație în categoria înghețată, ...
Jurnal de Vânzări, RetailZoom: Ratele de creștere în sectorul FMCG, din lunile de toamnă, au depășit 10%
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 21 Decembrie 2020 10:31
Lunile de toamnă, septembrie-noiembrie, din acest an au fost caracterizate de o orientare generală către proaspăt și bunuri de bază (carne, lactate, ouă, fructe), iar alimentele conservate (legume sau pe bază de carne și pește), paste sau produsele semipreparate au pierdut poziții față de performanța lor la nivelul întregului an 2020 vs 2019.Creșterile sunt în continuare peste 10%, însă tendința de domolire a creșterii este evidentă la multe categorii din top. Ratele de creștere ...
Noi produse de la Zuzu Fit - iaurt natural și iaurt natural și mix cu stafide, merișoare și goji
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 21 Decembrie 2020 09:21
Portofoliul Zuzu FIT a fost lansat în martie 2019 - lapte cu arome, iaurturi de băut cu fructe și batoane. În noiembrie 2020, cele doua sku de iaurt de băut cu fructe s-au delistat și au fost înlocuite cu Zuzu Fit iaurt natural 2% grăsime și Zuzu FIT iaurt natural 2% grăsime cu topper de goji și merișoare. Zuzu Fit face parte din categoria lactatelor proteice, funcționale, și este destinat în special celor care ...
Prec
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
Mai departe
Sfârșit
Pagina 7 din 122
#178,
februarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-01-2021
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Revista Piaţa
Video