Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
La zi
Diana a deschis un magazin de format mare și a lansat un nou concept: corner in-store Diana Gourmet
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Vineri, 18 Decembrie 2020 00:52
Magazinul, situat pe Bd. Dem Rădulescu nr.42, la parterul blocului XAV din Râmnicu Vâlcea, are o suprafață de vânzare de 1.000 mp și comercializează peste 15.000 de sku-uri. Pe lângă suprafața mare, o altă noutate este conceptul 2 în 1, ce combină un corner in-store și un magazin Diana Gourmet, cu o selecție rafinată de produse. În noua unitate găsim, printre altele, un raft cu produse de panificație proaspete, iar lână ...
Kaufland out of the box! Jerusalema Challenge în hipermarket, dansat de angajați
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 17 Decembrie 2020 22:20
Un videoclip cu angajații unui hipermarket Kaufland din Bottrop(Germania) dansând Jerusalema a devenit vedeta lunii decembrie pe rețelele de socializare, după ce a adunat în numai două săptămâni mai multe vizualizări, like- uri și distribuiri decât alte campanii obișnuite de Crăciun, derulate pe posturile TV din Germania. Angajații magazinului Kaufland din orașul Bottrop, cu 117.000 de locuitori, au postat videoclipul pe 7 decembrie, lansând provocarea Jerusalema Challenge către colegii din alte magazine de același ...
Surpriza din studiul Ipsos: Nici SUA, nici China, nici Rusia nu vor domina relatiile internaționale în următorul deceniu
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 17 Decembrie 2020 17:26
Conjunctura de pe piețele externe este extrem de importantă în proiecțiile pe care departamentele de strategii le fac la începutul fiecărui an pentru companiile multinaționale. De aceea, schimbarea polilor de influență în relațiile imternaționale a devenit tot mai importantă, de la un an la altul. Un studiu global realizat de compania de cercetare Ipsos în rândul cetățenilor din 28 de state plasează Uniunea Europeană pe locul al patrulea în topul țărilor şi organizațiilor de la ...
Vandoor – proiectul prin care produsele locale de calitate sunt susținute să-și recâștige locul de cinste pe mesele românilor
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 17 Decembrie 2020 15:06
Un proiect deosebit de promovare și susținere a produselor locale românești a fost lansat pentru a determina consumatorii să achiziționeze aceste produse și să sprijine, prin aceste achiziții, producătorii locali. Inițiatorii proiectului Vandoor sunt Remus Vesler și Elod Vanyolos, doi oameni dornici de a descoperi povești din locul unde și-au petrecut copilăria și de a le împărtăși cu toți cei interesați să le afle. ”Vandoor este un proiect de suflet, realizat alături de bunul meu ...
Studiu Reveal Marketing Research: De Sărbători, mâncarea este categoria cea mai costisitoare pentru buzunarul românilor
Publicat Joi, 17 Decembrie 2020 10:10
Cum arată Crăciunul în pandemie? Potrivit studiului realizat în prima parte a lunii decembrie, bugetul mediu al românilor de Sărbători în 2020 ar arăta astfel:● Total: 1.059 lei● Mâncare: 539 lei● Cadouri: 395 lei● Decorațiuni: 125 lei Segmentele de consumatori cele mai cheltuitoare sunt familiile moderne – 1.284 lei și tinerii profesioniști – 1.116 lei, iar segmentele cele mai cumpătate: seniorii pensionari – 765 lei și milenialii fără partener - 987 lei. ...
Kaufland România anunță prime de Crăciun în valoare totală de 1,38 milioane euro pentru angajați
Scris de
Carol Popa
Publicat Marți, 15 Decembrie 2020 18:39
În semn de apreciere pentru implicarea constantă a echipei și de mulțumire pentru eforturile și solidaritatea demonstrate într-un an plin de provocări, în prag de Sărbători Kaufland România anunță că toți angajații vor primi bonusuri de Crăciun.Demersul vine ca o confirmare a promisiunii companiei de a rămâne un sprijin pentru întreaga echipă și își propune să aducă puțină bucurie de Sărbători în casele angajaților. Bonusurile vor fi calculate în funcție de vechimea în companie ...
Sistemul Coca-Cola România a publicat cel mai recent raport de sustenabilitate ce include progresele realizate în 2019
Scris de
Carol Popa
Publicat Marți, 15 Decembrie 2020 18:35
Sistemul Coca-Cola din România, format din companiile Coca-Cola România și Coca-Cola HBC România, a făcut public cel mai recent raport de sustenabilitate: „Dincolo de cifre: „Împreună pentru viitor”. Raportul documentează activitatea și rezultatele non-financiare din anul 2019 și oferă o imagine de ansamblu despre felul în care cele două companii își desfășoară operațiunile cu responsabilitate, din dorința constantă de a fi alături de comunitatea din România. Pentru Sistemul Coca-Cola, sustenabilitatea reprezintă o prioritate pentru viitor ...
Black Friday în 2020: mai multă prudență în cheltuieli, dar și orientare către îngrijirea personală
Scris de
Carol Popa
Publicat Marți, 15 Decembrie 2020 17:47
În contextul actual, atât satisfacția românilor după cumpărăturile de Black Friday, cât și interesul pentru campaniile de reduceri de anul viitor au scăzut față de 2019, potrivit unui studiu realizat de Starcom, în parteneriat cu agenția de cercetare Reveal Marketing Research. Această scădere a fost determinată, cel mai probabil, de percepția consumatorilor asupra reducerilor de anul acesta și de o schimbare a priorităților în această perioadă. Comportamentul consumatorilor români a suferit câteva schimbări anul acesta, ...
Kaufland deschide un nou magazin în Sovata și se implică în susținerea comunității
Publicat Luni, 14 Decembrie 2020 15:07
Kaufland România inaugurează de mâine, 15 decembrie, magazinul permanent din stațiunea balneoclimaterică Sovata, județul Mureș. Acesta este magazinul cu numărul 138 al rețelei naționale Kaufland în România și cel de-al 10-lea hipermarket permanent deschis de companie în anul calendaristic 2020. Deși a fost un an plin de provocări, compania și-a continuat planurile de investiții în România, alocând 300 de milioane euro, direcționate cu precădere spre achiziția de terenuri, modernizarea magazinelor existente, tehnologii noi, expansiune ...
PENNY încheie anul 2020 cu 276 de magazine în România
Publicat Luni, 14 Decembrie 2020 15:02
Planul de expansiune al PENNY România continuă și în luna decembrie prin deschiderea a șapte noi magazine în șase județe din România. Astfel, discounterul reușește să își atingă obiectivul de a deschide 20 de noi magazine în anul 2020, un an dificil ca urmare a evenimentelor generate de actuala pandemie. Toate cele 20 de magazine deschise anul acesta dispun de noul format PENNY. Accentul în magazin este pus pe design-ul nou și primitor, iar sesiunea ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Următor
Sfârșit
Pagina 3 din 117
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video