Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
La zi
Berlin Barlad – cel mai bun comerciant traditional din Romania
Publicat Joi, 21 Mai 2009 07:15
Compania Berlin Barlad este performera editiei a patra a Galei Premiilor Comertului Traditional, concurs organizat de revista Piata si compania Metro Cash & Carry Romania, castigand aproape tot ce putea castiga.Barladenii au obtinut Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant, premiul pentru cel mai eficient comerciant in categoria peste 100 mp, premiul pentru cel mai bun magazin specializat si mentiunea pentru cea mai buna strategie de marketing in categoria peste 100 mp.Juriul competitiei ...
GfK: Pentru 3 romani din 4 cel mai important e sa fie tratati bine de vanzatori
Publicat Marți, 05 Mai 2009 18:30
Romanii din mediul urban vor sa fie bine tratati de vanzatori cand fac cumparaturi, releva un studiu al companiei de cercetare de piata GfK.Majoritatea romanilor din mediul urban (77 la suta) considera ca cel mai important lucru atunci cand fac cumparaturi este sa fie bine tratati de catre personalul magazinului. De asemenea, acestia isi planifica dinainte ce isi doresc sa cumpere (67 la suta) si sunt orientati sa achizitioneze toate lucrurile de care au ...
Romalimenta:"Finantele au schimbat in mod scandalos intelegerile initiale"
Publicat Miercuri, 29 Aprilie 2009 19:03
Reprezentanţii Ministerului Finanţelor Publice (MFP) au acordat numai zece minute patronatelor şi sindicatelor pentru a-şi exprima nemulţumirile cu privire la modificările aduse Codului Fiscal.In aceste conditii, partenerii sociali au parasit discutiile, conducerea Romalimenta remitand redactiei noastre un comunicat in care explica situatia. „ Pentru informarea corectă a publicului, precizăm că, în şedinţa anterioară a Comisiei de dialog social, se conveniseră modificări ale Ordonanţei ...
Smithfield anunta ca va continua sa investeasca in Romania
Publicat Joi, 23 Aprilie 2009 20:18
Americanii de la Smithfield vor continua planurile investitionale in Romania si in urmatorii ani, la ora actuala investitiile depasind 600 milioane de dolari, a anuntat compania intr-un comunicat. Din suma totala, circa 500 de milioane de dolari au fost investiti in Smithfield Ferme si 100 milioane de dolari pentru partea de abatorizare -Smithfield Prod, fiind in acest moment cel mai mare investitor in agricultura din Romania.Potrivit datelor furnizate de companie, Smithfield Ferme a creat ...
Albalact: Cifra de afaceri mai mare cu 33% in primul trimestru din 2009
Publicat Miercuri, 22 Aprilie 2009 22:46
Cifra de afaceri pe primul trimestru din 2009 a companiei Albalact a crescut cu 33,6% , ajungand la 61,6 milioane de lei, se arata in raportul financiar al companiei, dat publicitatii. Potrivit aceluiasi document, profitul inregistrat de Albalact in primele trei luni ale acestui an a crescut de asemenea cu 249,2% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, de la 836.711 ron in primul trimestru 2008, la peste doua milioane de lei ...
GS1 a lansat versiunea 2009 a Codului de Bune Practici in Domeniul Scanarii
Publicat Miercuri, 15 Aprilie 2009 23:34
GS1 Romania a lansat, astazi, Codul de Bune Practici in Domeniul Scanarii, versiunea 2009, proiect realizat in parteneriat cu Selgros Cash & Carry si sustinut de Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor. Codul are sloganul "Pretul afisat este pretul platit".Codul este o colectie de proceduri pentru magazine ce garanteaza consumatorilor ca pretul afisat la raft este identic cu pretul platit efectiv la punctul de vanzare, dupa scanarea codului de produs. Procedurile - valabile atat pentru ...
Bancherii: Reluam creditarea in retail in cateva luni!
Publicat Luni, 13 Aprilie 2009 16:04
Vestea buna e ca bancile sunt decise sa reia creditarea pe segmentul industriei bunurilor de larg consum. Vestea proasta e ca acest lucru nu se va petrece inainte de iunie-iulie.In termeni matematici, situatia relatiilor bancare ale companiilor care opereaza in industria bunurilor de larg consum se poate schita foarte usor. Detin circa 47% din totalul creditelor acordate de bancile comerciale, sunt printre cele mai indatorate din economie (potrivit datelor Bancii Nationale), expunerea lor valutara ...
INS: Cheltuielile lunare cu bunurile de larg consum ale gospodariilor au coborat la circa 600 lei
Publicat Luni, 06 Aprilie 2009 15:27
Romanii au cheltuit in medie in ultimul trimestru al anului trecut, 2081 lei lunar pe gospodarie (715 lei pe persoana), ceea ce reprezenta 89,8% din nivelul veniturilor totale, se arata intr-un comunicat al Institutului National de Statistica. Cea mai mare pondere a cheltuielilor (aproape trei sferturi din total cheltuieli) au reprezentat-o cheltuielile de consum (bunuri alimentare, nealimentare si servicii), iar din acestea, circa 40 la suta o reprezinta cheltuielile cu alimente si bauturi, se ...
Reluarea creditarii in retail- cel mai devreme in iulie
Publicat Marți, 31 Martie 2009 05:11
Vestea buna e ca bancile sunt decise sa reia creditarea pe segmentul industriei bunurilor de larg consum. Vestea proasta e ca acest lucru nu se va petrece inainte de iunie-iulie.In termeni matematici, situatia relatiilor bancare ale companiilor care opereaza in industria bunurilor de larg consum se poate schita foarte usor. Detin circa 47% din totalul creditelor acordate de bancile comerciale, sunt printre cele mai indatorate din economie (potrivit datelor Bancii Nationale), expunerea lor valutara ...
Danone Romania tinteste cresteri de 60 % in 2009 pe segmentul deserturilor
Publicat Marți, 24 Martie 2009 16:41
Compania Danone Romania si-a fixat obiective foarte ambitioase pentru 2009, tintind cresteri de 60 la suta pe segmentul deserturilor, a declarat Ramona Dumitrascu, brand manager Danette. "Pe piata de deserturi si pe Danette am vrea sa crestem cam cu 60 la suta, tinand cont de faptul ca o sa aducem si alte aromeâ€, a declarat pentru Agerpres, Dumitrascu. Ea a precizat ca piata de deserturi este putin segmentata, in zona de deserturi predominand budincile. “Gama ...
Prec
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
Mai departe
Sfârșit
Pagina 117 din 124
Revista
Piața
EDIȚIA
DIGITALĂ,
#178,
februarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 28-02-2021
Transformers
Brands,
EDIȚIA
DIGITALĂ,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Revista Piaţa
Video