Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
La zi
Diana a deschis un nou magazin în Râmnicu Vâlcea, Diana W
Publicat Vineri, 12 Februarie 2021 21:00
Locația este nouă in Râmnicu Vâlcea - Str. Marin Preda nr.3. Complex W, cartierul Ostroveni. Magazinul are o suprafață de vanzare de 170 metri patrati și comercializează aproximativ 9.000 de SKU. Potrivit Ghidului Retail Modern - „15 ani de extindere hiperaccelerată” - realizat de Piata, rețeaua Diana ocupa, la 30 noiembrie 2020, poziția 20 în Top rețele comerciale după suprafața totală de vânzare, și locul 15 în Top rețele după numărul de magazine ...
Noul format de convenience ProfiGo - inaugurat prin două magazine la Timişoara
Publicat Joi, 11 Februarie 2021 14:02
Primele două magazine pilot ProfiGo s-au deschis simultan astăzi în Timișoara, combinând funcționalitățile magazinului de proximitate cu cele ale unuia de convenience. Ele reprezintă felul în care lanțul de magazine răspunde nevoilor consumatorului din ziua de azi care dorește să-și cumpere rapid mâncarea de calitate de care are nevoie când pleacă la muncă sau vine acasă. Piaţa a anunţat în urmă cu două zile deschiderea primului magazin din noul format “În momentul de față, acest ...
Lemonssy Line lansează patru sortimente de băuturi răcoritoare necarbonatate sub brandul Citrone
Publicat Miercuri, 10 Februarie 2021 09:11
Cele patru variante de limonade - Original, Mentă, Ghimbir și Grapefruit roz – conțin minim 10% suc de lămâie sau grapefruit și extracte naturale de mentă și ghimbir. Sunt îndulcite cu zahăr pentru a păstra rețeta tradițională și pentru a readuce gusturile vremurilor apuse. Produsele sunt ambalate într-un recipient de sticlă de 330 ml și nu conțin conservanți. Potrivit informațiilor nutriționale de pe etichetă, valoarea energetică a băuturilor este de 45 kcal/100 ml. Capacitatea ...
Românii preferă lactatele din trade-ul modern; unul din trei cumpără același brand, indiferent de promoțiile de la raft
Publicat Marți, 09 Februarie 2021 21:15
Reveal Marketing Research a derulat în luna ianuarie un studiu privind consumul produselor lactate în rândul românilor: de la loc de achiziție, la comportament la loialitate și produse preferate. Potrivit rezultatelor, în medie, 16% dintre români consumă zilnic sau aproape zilnic lactate, iar 19% dintre aceștia spun că au în medie un consum de lactate de 2-3 ori pe săptămână. Doar 6% dintre respondenți spun că nu consumă niciodată produse lactate. Cand vine vorba ...
Celebrations Heart și Happy Edition - gamele prin care Mars celebrează sărbătorile din această primăvară
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 09 Februarie 2021 16:25
Prin intermediul Celebrations Happy Edition, consumatorii pot alege mesajul pe care vor să îl transmită, alegând dintre: Mulţumesc, Te iubesc, Felicitări, La Mulţi Ani! - unele dintre acestea fiind, așadar, potrivite pentru toate ocaziile: Sf. Valentin, Dragobete, 1 si 8 Martie. Atât varietatea Celebrations Heart, cât şi Happy Edition conţin mixuri de produse din ciocolată, cu brandurile Snickers, Twix, Mars, Bounty și Milky Way, dar şi Maltesers Teasers – brand lansat de curând în România ...
Clasicul pachet albastru OREO Original a devenit roz vibrant, ca urmare a unui parteneriat între Mondelez și Lady Gaga
Publicat Luni, 08 Februarie 2021 16:15
Inspirată de „Chromatica”, albumul de succes din 2020, și realizată în colaborare cu superstarul Lady Gaga, noua ediție limitată OREO este disponibilă în magazinele din România. Începând cu luna februarie, cu orice pachet OREO ediție limitată, fanii pot accesa un conținut exclusiv destinat acestei colaborări, iar din 1 martie, prin achiziția oricărui pachet OREO, pot participa la tragerea la sorți pentru a câștiga premii muzicale. Astfel, consumatorii pot scana de pe pachetele ediție ...
Cum vestește HEIDI Chocolat sosirea primăverii
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 08 Februarie 2021 12:00
Cea mai nouă creație a ciocolatierilor HEIDI este mărţişorul în formă de trifoi cu 4 foi. Acesta completează gama deja existentă de mărtişoare compusă din floricele din ciocolată cu lapte, albă sau roz, şi potcoava norocoasă. Trifoiul norocos este uşor de găsit, fiind disponibil alături de celelalte mărtişoare HEIDI în toate lanţurile de magazine din comerţul modern, precum şi într-o serie de magazine din comerţul tradiţional, începând cu luna februarie. „Dăruieşte luna de pe ...
Jurnal de vânzări, RetailZoom: 2020 a fost un an în care s-au consolidat multe dintre tendințele anterior conturate
Publicat Luni, 08 Februarie 2021 10:43
• În 2020, în retail, presiunea asupra coșului de cumpărături a fost uriașă, generată de multiple variabile: stocuri fluctuante, prețuri crescute, trafic limitat, lanțuri logistice îngreunate, promoții prea multe sau prea puține etc. În același timp, pandemia a accelerat și consolidat soluții de creștere și de menținere a calității produselor, acces la plata self checkout și de vânzare online ori de facilitare a comenzilor (online). • În ciuda unui an atipic pentru retail, cu ...
Croco lansează simultan 23 de produse noi, în urma unei investiții de 6 milioane de euro
Publicat Luni, 08 Februarie 2021 09:42
Paleta de articole noi este foarte largă: pufuleți simpli sau cu diferite arome (pizza, cașcaval); pernuțe cu cremă de vanilie, cacao sau căpșuni; covrigei simpli, cu sare, cu mac sau stropiți cu vin; snacks cu pizza sau cu bacon; baghete cu usturoi sau cu pizza. Produsele au diferite gramaje, de la 25 sau 35g, până la 75, 100 sau 180g. Dezvoltarea gamei a necesitat linii noi de producție, ceea ce a însemnat o investiție ...
Mircea Turdean, Director General, Farmec: „Dezinfectanții românești riscă să nu ajungă la consumatori dacă nu se prelungesc autorizațiile de comercializare”
Scris de
Maria Vaschi, Carol Popa
Publicat Joi, 04 Februarie 2021 11:48
Tone de dezinfectanți realizate de producători locali riscă să nu mai ajungă pe piața de larg consum dacă autoritățile nu decid prelungirea autorizațiilor provizorii de producție și comercializare. Aceste produse au fost realizate în baza autorizațiilor emise în primăvara anului trecut, autorizații ce au valabilitate un an. Dar piața nu a absorbit toată cantitatea realizată de producătorii locali, deoarece până în momentul obținerii autorizațiilor, atât retailerii, cât și sistemul sanitar s-au aprovizionat cu stocuri uriașe ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Mai departe
Sfârșit
Pagina 2 din 122
#178,
februarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-01-2021
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Revista Piaţa
Video