evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • La zi

Ce fel de victorie au obtinut producatorii ?

Publicat Sâmbătă, 16 August 2008 00:56
Ce fel de victorie au obtinut producatorii ?
Revista Piata / Nr.46 / august 2008Fara indoiala, semnarea Codului de bune practici pentru comertul cu produse agro-alimentare nu este un eveniment de rascruce in retailul romanesc. Intentiile promotorilor Codului au fost, cel putin la inceput, revolutionare si, chiar daca forma finala a acestui act nu schimba radical comertul cu produse alimentare, importanta sa nu trebuie minimalizata. Despre efectele concrete ale prevederilor Codului asupra afacerilor producatorilor si ale comerciantilor, asupa relatiilor dintre cele doua ...

Premiile PIATA ale industriei bunurilor de larg consum

Publicat Joi, 24 Iulie 2008 05:09
Premiile PIATA ale industriei bunurilor de larg consum
Revista Piata / Nr.45 / iulie 2008Ati sesizat, desigur, rebrandingul: incepand cu editia din anul acesta, a treia, Premiile Industriei bunurilor de larg consum poarta numele revistei care le-a creat. Sunt mai multi factori care ne-au determinat sa luam aceasta decizie. Primul, poate si cel mai important, este ca multi dintre reprezentantii companiilor care activeaza in domeniul FMCG se refereau, oricum, la Premiile Industriei bunurilor de larg consum ca la "Premiile Piata". Tendinta de ...

Struguri sud-africani si cirese de Dambovita

Publicat Duminică, 22 Iunie 2008 18:12
Struguri sud-africani si cirese de Dambovita
Revista Piata / Nr.44 / iunie 2008Sec, faptele sunt acestea: in a doua parte a lunii am cumparat un kilogram de cirese din piata de langa casa. 10 lei/kg, 100.000 vechi, ca sa nu existe confuzii. "De unde sunteti cu ciresele astea?", am intrebat-o pe negustoreasa. "Din Dambovita", vine raspunsul scurt. Cu doua zile inainte cumparasem struguri fara samburi adusi din Africa de Sud, de la un hipermarket - nu spun care, ...

Modern vs. traditional

Publicat Luni, 26 Mai 2008 23:17
Modern vs. traditional
Revista Piata / Nr.43 /mai 2008Demersul producatorilor nationali de alimente impotriva grupurilor internationale de retail are meritul de a fi declansat o dezbatere aprinsa in societatea romaneasca cu privire la viitorul industriei bunurilor de larg consum din Romania. Nu numai mediile de afaceri si presa au imbratisat tema, ci si consumatorii s-au implicat. Forumurile si blogurile au fost inundate cu mesaje, relevand perceptia publicului despre lanturile comerciale internationale si despre efectele pe care romanii ...

La coada la retele de magazine

Publicat Joi, 24 Aprilie 2008 19:29
La coada la retele de magazine
Revista Piata / Nr.42 /aprilie 2008Marile lanturi de retail au accelerat expansiunea in Romania. Grabite sa ocupe cat mai mult din spatiul comercial al celei mai dinamice piete europene de retail, lanturile comerciale aflate in dezvoltare se concentreaza tot mai puternic pe preluari de retele de magazine.Extinderea preponderent prin constructii de noi locatii cere timp, dar nici unul dintre retailerii care si-au formulat planuri ambitioase pe termen mediu, daca nu scurt, nu are ...

Exista viata dincolo de raft (de supermarket) !

Publicat Miercuri, 26 Martie 2008 23:11
Exista viata dincolo de raft (de supermarket) !
Revista Piata / Nr.41 /martie 2008Conflictul producatorilor nationali de alimente cu lanturile comerciale internationale nu s-a stins de la sine, asa cum au sperat unii, ba chiar s-a acutizat. Probabil, stimulate de sfidarea marilor retaileri, spiritele s-au inflamat rau, producatorii agricoli ajungand sa ameninte cu pichetarea hipermarketurilor, blocarea terminalelor de aprovizionare si incendierea de produse venetice in parcarile magazinelor....

Bunului cititor, salut!

Publicat Luni, 25 Februarie 2008 14:13
Bunului cititor, salut!
Revista Piata / Nr.40 /februarie 2008Conflictul era inevitabil. Doua specii au evoluat cu viteze diferite si au ajuns acum sa antagonizeze. Dintre retaileri, unii s-au adaptat mediului si s-au dezvoltat. Au aparut, astfel, marile lanturi comerciale transnationale. Dintre producatori, unii s-au dezvolat mai lent si nu au facut saltul catre stadiul de multinationala. Astfel, in orice tara exista un numar de companii producatoare de anvergura locala sau nationala. Habitatul acestora este o parte din ...

Cresterea care doare

Publicat Vineri, 01 Februarie 2008 03:49
Cresterea care doare
Revista Piata / Nr.39 /ianuarie 2008Abia incepuse anul cand ni s-a asezat pe frunte cununa de lauri: Romania a inregistrat cel mai inalt ritm de crestere a retailului dintre tarile Uniunii Europene. A constatat-o Eurostat, serviciul de statistica al UE, masurand in octombrie 2007 vanzari mai mari cu aproape 14% decat in octombrie 2006. (In aceeasi perioada, media pe Uniunea Europeana fusese de numai 1,9%). Motiv de destupat sampania? Da, dar nu pentru ...

Brandul de format

Publicat Miercuri, 19 Decembrie 2007 13:36
Brandul de format
Revista Piata / Nr.38 /decembrie 2007Pretul este avantajul oferit consumatorilor pe care il anunta orice mare lant de magazine. Sub o exprimare sau alta, ideea este aceeasi in comunicarea retelelor de discount, supermarket sau hipermarket: noi avem cele mai mici preturi. Cand sapte lanturi comerciale pretind, simultan, ca au cele mai mici preturi nu poti sa nu te gandesti ca se intampla ceva mistic. Asta, daca nu accepti ca marketingul hiperbolizeaza, uneori....

Despre crize, sinceritate si onoare

Publicat Marți, 20 Noiembrie 2007 14:03
Despre crize, sinceritate si onoare
Revista Piata / Nr.37 /noiembrie 2007La sfarsitul lunii octombrie, Aldi Marche, filiala franceza a retailerului german Aldi, a trimis clientilor sai un newsletter special in care ii informa despre cresterea generalizata a preturilor alimentelor comercializate in reteaua sa. Cu o luna inainte, Aldi cumparase spatiu publicitar pe piata germana pentru a-si anunta clientii ca a marit substantial preturile alimentelor....
  • Prec
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 13 din 15

Box club 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

Box premii 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

BBRo box 2025

box csr 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-06-2025

banner cumpana

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața