evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • La zi

Club Retail 2025> Dialog 1:1 cu Tudor David, Director de Marketing – Farmec: „Prudența se potrivește foarte bine atât consumatorului, cât și businessurilor”

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 14 Noiembrie 2025 12:39
||
• După foarte mulți ani de creștere a urmat anul acesta în care am încercat să ne menținem acolo și să eficientizăm activitățile. Cred că în anii grei, în care consumul va scădea, prudența se potrivește foarte bine atât consumatorului, cât și businessurilor. Dacă ar fi să aleg din mai multe direcții de acţiune pentru anul viitor, în perioadă de incertitudine, aş alege optimizarea costurilor. Să creștem eficiența businessului și să încercăm să diversificăm sursele ...

Club Retail 2025> Dialog 1:1 cu Michael Kaiser, Director Comercial – Sezamo: „Vrem să triplăm numărul de produse marcă proprie în 15-16 luni”

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 14 Noiembrie 2025 12:36
||
• E-commerce este diferit față de restul retailului, pentru că în România cel puțin, e-comm este pe un trend ascendent. La prezentările din această conferință am văzut că suntem la un nivel foarte mic al cotei de piață. Fiind la un nivel foarte mic, nu poți decât să crești. Noi, întregul e-commerce, sperăm să ajungem la un nivel de 10-20% din toată piața. Nu într-un viitor foarte apropiat, deci nu la anul. Viteza cu care ...

Club Retail 2025> Călin Pascu, CEO – Tiplog: ”Fragmentarea portofoliilor este o realitate, ca şi fragmentarea categoriilor de consumatori”

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 14 Noiembrie 2025 12:15
||
Dacă este ceva pe care să pun accent, aș pune pe premiumizare, testare în tiraje mici și scalare rapidă. Fragmentarea portofoliilor este o realitate, nu mai există o predictibilitate foarte mare pe forecasturi sigure, de sute de mii de produse vândute pe anumite regiuni sau pe țară. Pe de o parte, avem o populație îmbătrânită, care ca și comportament vânează discounturi, promoții, prețuri mici și cumpărături de acest gen. Pe de altă parte, avem populația ...

Club Retail 2025> Laurenţiu Croitoru, National Sales Manager – Tomra Collection România: ”Eficiența serviciului de colectare, curățenia și proximitatea - punctele cheie pentru consumator”

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 14 Noiembrie 2025 12:10
||
Am făcut cu ajutorul uneia dintre firmele prezente aici – iSense - o cercetare de piață. Și împreună cu aceștia am vrut să aflăm mai multe lucruri despre comportamentul de colectare al consumatorilor. Ce am aflat, evident, nu este foarte străin niciunuia dintre noi și anume că 98% dintre români cunosc sistemul de garanție returnare. Doar o singură persoană din 10 spune că altcineva merge să returneze ambalajele în gospodăria lor. În materie de frecvență ...

Club Retail 2025> Dialog 1:1 cu Adelina Rusu, CEO – ARCA: ”Produsele ARCA nu conţin conservaţi şi sunt preparate manual, din reţete de acum 100 de ani”

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 14 Noiembrie 2025 11:51
||
• În cadrul resortului ARCA ferma piscicolă crește sturion, crap, păstrăv și lostriță. Lostrița este doar pentru consumul din resort, iar produsele ARCA conțin ceea ce creștem noi în cadrul resortului. Recent am construit sere, ne ocupăm și de horticultură diversificată, iar produsele noastre, în proporție de 80%, conțin pește, legume și fructe produse de noi. Facem și zacuscă marinată cu pește, creme, pateuri, paste, păstrăv afumat, sturion afumat, crap afumat. Recent am început să ...

Club Retail 2025> Alexandra Boroş, Co-Founder & CMO – SQB Robotics: ”Am dezvoltat un magazin robotizat care funcționează 24/7, administrat de la distanță”

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 14 Noiembrie 2025 11:48
||
Există costuri mari și dificultăți în gestionarea stocului legate de fiecare magazin nou care se deschide. Există un program limitat, sunt conștientă că este o foarte mare provocare pe partea de staff. Este o durată lungă de implementare pentru un nou magazin și un mecanism operațional complex. Așa că vreau să vă imaginați o soluție care a reușit să elimine toate aceste probleme. SQB Robotics stă oarecum la intersecția între e-commerce, conveniență, retailer și producător ...

Club Retail 2025> Dialog 1:1 cu Dan Laszlo, Managing Partner – InventivePlus Marketing Agency: ” Generația Z este sensibilă la micro şi nano influencerii din social media”

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 14 Noiembrie 2025 11:43
||
• Cei din generația Z sunt cei născuți din 1996 până în 2012. Cei mai în vârstă au peste 25 de ani, nu mai sunt la mama și la tata acasă, sunt independenți financiar. Și sunt un număr de vreo 3 milioane în România. Sunt un eșantion cu impact mare, pentru că sunt și atipici. • În primul rând, ei sunt generația care s-au născut în era digitală. Fiind nativi digital, comportamentul lor este modelat ...

Club Retail 2025> Workshop S1MA: Lider în piață stabilă, lider în piață incertă

Publicat Vineri, 14 Noiembrie 2025 10:37
||
Care este profilul liderului în contextul unei pieţe stabile versus una incertă? Aceasta a fost tema workshopului susținut de Daniela Sima la Club Retail 2025. Daniela Sima: „Dacă mă întrebați de ce iubesc acest workshop și îl aștept în fiecare an cu atâta entuziasm, v-aș răspunde așa: mă surprinde mereu energia oamenilor, interacțiunea lor și modul în care reușesc să se comporte ca o echipă într-un timp atât de scurt. Numărul mare de participanți îmi ...

Cine sunt câştigătorii Premiilor PIAŢA în 2025? Doar câteva zile până aflăm!

Scris de Cristi Bădescu Publicat Joi, 13 Noiembrie 2025 09:26
||
Sunt minimum 54 de întrebări la care ediţia 20 a Galei Premiilor PIAŢA va răspunde în seara de 20 noiembrie 2025, printre care cele referitoare la identitatea câştigătorilor trofeelor cuvenite celor mai buni dintre performerii sezonului 2024 – 2025 în FMCG şi Food Retail. Voturile exprimate de 573 de reprezentanţi ai industriei bunurilor de larg consum au stabilit 30 de companii premiante, în urma procesului de votare coordonat de ISRA Center, partenerul de specialitate al ...

Transavia își extinde modelul de afaceri: va produce hrană pentru animale de companie

Publicat Marți, 11 Noiembrie 2025 10:46
||
Transavia își extinde modelul de afaceri, prin adăugarea unei noi linii de activitate: producția de hrană pentru animale de companie. Potrivit unui comunicat al companiei, noua divizie marchează o etapă strategică în dezvoltarea companiei și completează firesc modelul integrat care definește brandul Transavia, adăugând o nouă dimensiune a sustenabilității și valorificării resurselor de la bob la furculiță, acum „și la bol”. Conform documentului citat, proiectul va contribui atât la rebalansarea deficitului comercial din sectorul agroalimentar, ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 2 din 198

Box premii 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #230 octombrie 2025

Piata 230
Editia curenta Arhiva revista

Box club 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-10-2025

banner 2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

BBRo box 2025

box csr 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by