Cont nou
Autentificare
Newsletter
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Instagram
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Ghid furnizori
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
CSR Excellence
NOI pentru România
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Premiile PIATA
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Club Retail
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Trade Marketing Congress
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Pagina principală
Philips Lighting devine Signify, pe baza unui plan de schimbare a numelui companiei
Scris de
Carol Popa
Publicat Vineri, 16 Martie 2018 17:53
Philips Lighting (Euronext: LIGHT), lider mondial în domeniul iluminatului, a anunţat astăzi planurile de schimbare a numelui companiei în Signify. Decizia privind alegerea noului nume al companiei are la bază faptul că lumina devine un limbaj inteligent, care conectează și transmite informații. Compania va continua să utilizeze brandul Philips, cea mai de încredere marcă de iluminat din lume, în baza unui acord de licență existent cu Royal Philips. “Suntem încântaţi să anunţăm noul ...
40% mai multă prospețime cu noul Bref Power Aktiv Quatropack
Publicat Luni, 12 Martie 2018 13:12
Când vorbim despre curățenia casei, cu siguranță ne gândim că baia este locul care trebuie efectiv să strălucească. Acest lucru implică o igienă corespunzătoare a toaletei. Tocmai de aceea, Bref a lansat recent pe piața din România Bref Power Aktiv Quatropack (4x50gr). Nucleul unic concentrat oferă cu 40% mai multă prospețime, de la primul până la ultimul jet de apă. Datorită celor 4 funcții (spuma activă, previne depunerile de piatră, igienizare si prospetime) te poți ...
Albalact dă gust bun sărbătorilor!
Publicat Luni, 12 Martie 2018 13:10
Obiceiurile sunt bine împământenite, mai ales când vine vorba de mâncare și rețete tradiționale, iar fiecare regiune are secretele ei. Brandul Albalact vorbește despre tradiție, calitate și gust bun din Alba, despre laptele și untul care fac minuni din rețete, mereu, dar mai ales la ceas de sărbătoare. De Paște, Albalact îi provoacă pe consumatori la întrecerea rețetelor de pască, un preparat specific acestei sărbători, pe care românii l-au înnobilat cu brânză dulce, lapte, stafide ...
Surprinde-ți clienții cu noile Condimente Delikat: 100% ingrediente naturale pentru un gust bogat și autentic
Publicat Luni, 12 Martie 2018 13:08
Delikat lansează noile game de condimente 100% naturale pentru un gust bogat și autentic. Condimentele Specializate vor da savoare celor mai iubite rețete de sarmale, pui, porc, chiftele sau cartofi. Amestecurile de Ierburi sunt ideale pentru o varietate de preparate, fiind micul secret al marilor rețete. Condimentele Simple sunt aduse direct din țările de origine, cu tradiție și cea mai potrivită climă pentru a garanta gustul autentic și aroma intensă a fiecărei mese....
METRO Cash & Carry România lansează noua campanie „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”
Publicat Luni, 12 Martie 2018 13:05
METRO lansează campania de promovare a programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, program demarat în 2016 pentru a veni în sprijinul proprietarilor de afaceri, în special al revânzătorilor. Campania debutează cu un spot TV în care Pavel Bartoș descoperă, în timp ce se află la cumpărături, beneficiile programului. Programul include peste 5.000 de produse alimentare și non-alimentare, cu prețuri constante pe parcursul lunii, semnalizate la raft printr-o etichetă verde. Cu cât ...
AGRICOLA a lansat Cașcaval Pane și Mozzarella Sticks fără E-uri
Publicat Joi, 01 Martie 2018 17:39
AGRICOLA a lansat de curând Cașcaval Pane fără E-uri în formă refrigerată (tăviță de 150g) și Mozzarella Sticks fără E-uri, în variantele congelat (cutie 180g) și refrigerat (tăviță 135g). Noile produse ready to eat propun consumatorilor care doresc să mănânce mai sănătos, nu au timp să gătească sau pur și simplu vor să-și imporesioneze pe cei dragi o nouă experiență, reconfortantă și delicioasă. Feliile de cașcaval sau baghetele de mozzarella, moi și apetisante, sunt ...
Kaufland România a primit certificare energetică de sustenabilitate
Publicat Luni, 19 Februarie 2018 19:05
Kaufland România a obținut certificarea energetică ISO 50001 pentru întreaga rețea de magazine, depozite logistice și sedii administrative, care atestă respectarea celor mai înalte standarde privind practicile de sustenabilitate și eficiență în domeniul energetic. Certificarea obținută confirmă cele mai bune practici în implementarea unui sistem de management energetic la standarde internaționale și permite monitorizarea și îmbunătățirea continuă a performanțelor. Eficiența energetică reprezintă un angajament față de mediul înconjurător, prin protejarea resurselor naturale, reducerea ...
Noul Persil Duo-Caps Emerald Waterfall, o explozie de prospețime pentru hainele tale
Publicat Marți, 13 Februarie 2018 16:18
Persil continuă seria produselor menite să revoluționeze procesul spălării în gospodăriile moderne, prin lansarea unui nou produs pe piața din România. Persil Duo-Caps Emerald Waterfall aduce hainelor un plus de prospețime asemănătoare celei pe care o lasă de obicei o ploaie rece sau o cascadă în mijlocul muntelui. Pentru consumatorii moderni care pun mare preț pe utilizarea ușoară a unui produs, capsulele reprezintă soluția ideală prin care pot obține haine curate și strălucitoare. Datorită tehnologiei ...
Programul Metro Cash & Carry «Cumperi mai mult, plăteşti mai puţin», promovat de Pavel Bartoş
Publicat Joi, 08 Februarie 2018 12:24
Pavel Bartoș se alătură celei mai noi campanii METRO Cash & Carry România, dezvoltată pentru promovarea programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat de METRO Cash & Carry România în urmă cu 2 ani. Campania de anul acesta propune o abordare mai prietenoasă, susținută de șarmul lui Pavel. Aceasta debutează cu un spot tv de 30’’ în care Pavel descoperă, în timp ce se află la cumpărături, beneficiile ...
Actualizarea la SmartCash RMS 2018, disponibilă gratuit până la sfârșitul lunii februarie
Publicat Luni, 05 Februarie 2018 21:17
Magister Software anunță disponibilitatea SmartCash RMS 2018, cea mai recentă versiune a popularei suite software destinate operatorilor de pe piața comerțului cu amănuntul din România. Pentru clienții cu abonamente active, actualizarea la cea mai nouă versiune este gratuită până la finele lunii februarie. De asemenea, pentru clienții care nu au achiziționat încă abonamente de tip subscripție anuală, acest lucru se poate face la un preț redus tot până la finalul lunii februarie. Una ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Următor
Sfârșit
Pagina 4 din 51
INFO
COMPANII
Zarea rescrie istoria prin lansarea vinarsului ZAREA 1912 XO
Sam Mills lansează paste 100% din leguminoase
Noile napolitane Naty Exclusive cremă de lapte și glazură de cacao 180g - ediție limitată de Crăciun
Ficosota lansează noile capsule de detergent Savex Super Caps
Albalact dă sărbătorilor gust bun din Țara Moților
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2018
#156,
februarie
2019
#2,
Trendsetteri
2019