Cont nou
Autentificare
Newsletter
Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Instagram
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Ghid furnizori
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
CSR Excellence
NOI pentru România
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Premiile PIATA
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Club Retail
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Trade Marketing Congress
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Pagina principală
Aceeaşi îngheţată delicioasă, acum în ambalaje noi
Publicat Joi, 31 Mai 2018 12:17
În cazul îngheţatelor Napoca, este foarte valabilă expresia conform căreia „frumuseţea vine din interior”. Dintotdeauna, reţetele îngheţatelor noastre au inclus mult lapte şi ingrediente care au facut din ele desertul preferat al multor generaţii de copii şi adulţi. Totuşi, anul acesta, am schimbat toate ambalajele Napoca, aducandu-le un aer proaspat, însă fără a schimba gustul delicios al îngheţatelor. Iar ca noutate, am introdus un nou sortiment în gama Kids: Napoca Bubblegum, cu aromă de gumă ...
Danone aduce noutăți pe piață
Publicat Joi, 10 Mai 2018 17:51
Întreaga gamă de produse tradiționale Danone poate fi acum găsită pe rafturi într-un nou ambalaj dominat de alb, cu un design menit să atragă atenția asupra lucrurilor simple și bune. Pe piață este disponibilă o serie limitată de iaurturi simple, în ambalaj de sticlă, care reproduce în întregime ambalajul original lansat de companie cu 100 de ani în urmă. Totodată, consumatorii sunt invitați să savureze o nouă gamă de produse ale mărcii Danone - iaurturi ...
METRO Cash & Carry România continuă campania „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”
Publicat Luni, 07 Mai 2018 15:01
METRO continuă campania de promovare a programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, demarat în 2016 pentru a susține afacerile românești, mai ales pe cele ale revânzătorilor. Dacă primul spot îl prezintă pe Pavel Bartoș descoperind beneficiile programului, în următorul Pavel observă clienții magazinului bucurându-se și ei de avantajele programului. Acesta include peste 6000 de produse alimentare și non-alimentare, cu prețuri constante pe parcursul lunii, semnalizate la raft prin etichetă verde. Cu cât ...
Ediția limitată Rexona Champions. Energie și protecție pentru cei care trăiesc fotbalul
Publicat Luni, 07 Mai 2018 14:55
În plin sezon competițional, Rexona se adresează bărbaților pasionați de fotbal cu o ediție limitată dedicată, formată din gel de duș și antiperspirant spray. Steagurile a 4 țări cu palmares impresionant în sportul rege transformă produsele de îngrijire personală Rexona în susținătorii ideali. Gelul de duș energizant Rexona Men Champions îți oferă o senzație de prospețime superioară care îți activează simțurile, iar deodorantul Rexona Men Champions îți asigură protecție eficientă cu un parfum nou revigorant, ...
Unilever adaugă în gama Dove două creme de mâini Nourishing Secrets și săpunul Dove Pink
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Luni, 07 Mai 2018 13:12
Dove lansează noile creme de mâini Dove Nourishing Secrets, care completează gama alături de gelurile de duș și loțiunile de corp. Produsele sunt disponibile în două variante:* Dove Nourishing Secrets Invigorating Ritual cu avocado și gălbenele (75 ml)* Dove Nourishing Secrets Restoring Ritual cu ulei de cocos și lapte de migdale (75 ml)Preț recomandat: 7,57 lei* Unilever aduce pe piața din România noul săpun-cremă Dove Pink. Noul produs se bucură de aceeași formulă delicată ...
Activia a lansat pe piață iaurtul Activia Mango Cereale
Publicat Miercuri, 25 Aprilie 2018 12:00
Astfel, brandul își diversifică portofoliul cu un sortiment inovativ care completează gama Activia Cereale Integrale. Activia Mango Cereale îmbină textura cremoasă a iaurtului, suculența fructului de mango și cerealele crocante, toate într-un singur mix, gata preparat. Fructul de mango conţine o serie de vitamine, dar şi antioxidanţi, substanțe benefice pentru organismul uman, iar la baza iaurtului Activia se află fermentul Bifidus ActiRegularis. De asmenea, iaurtul conține bacterii lactice vii, ce îmbunătățesc digestia lactozei din produs, ...
Noile geluri de duș Rexona. Prospețime și energie pentru o nouă zi
Publicat Marți, 10 Aprilie 2018 16:04
Rexona își completează portofoliul cu noua gamă de geluri de duș energizante, disponibile în variante pentru femei, pentru bărbați și unisex. Noua gamă de geluri de duș energizante Rexona oferă o senzație de prospețime superioară care îți activează simțurile, pentru momente în care ai nevoie de energie mai mult ca oricând. - Curăță eficient- Revitalizează pielea- Efect răcoritor- Pielea se simte plină de viață Rexona. Nu te lasă la greu!...
Vascar a încheiat anul 2017 cu o o cifră de afaceri cu 10% mai mare față de 2016 și estimează o creștere de 14% pentru 2018
Publicat Miercuri, 28 Martie 2018 11:04
Vascar, unul dintre principalii producători de preparate de carne și conserve din România, a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro, reprezentând o creștere de aproximativ zece procente față de 2016. Pentru anul acesta, Vascar estimează o creștere de 14% a cifrei de afaceri a companiei față de anul precedent. “În 2018 ne propunem să extindem distribuția la nivel național, prin intermediul hypermarket-urilor și magazinelor tradiționale partenere, dar ...
Davidoff Caffé se relansează într-un nou ambalaj
Publicat Marți, 27 Martie 2018 18:03
Davidoff Caffé are ca public țintă iubitorii de cafea care apreciază calitatea și rafinamentul și pentru care fiecare detaliu contează. Logoul alb, fundalul albastru închis și banda portocalie fină sunt elementele care definesc aspectul noilor ambalaje de cafea. Elementul diferențiator pentru cele patru sortimente, Rich Aroma, Fine Aroma, Espresso 57 și Café Crème, este banda de culori care semnifică diferitele tipuri de cafea și gradul de prăjire. Zona texturată oferă un contrast elegant cu linia ...
Wave Division anunţă la Trade Marketing Congress lansarea Shopper Reality Mining - tehnologia de detecție facială a consumatorilor
Publicat Joi, 22 Martie 2018 14:06
În data de 7 martie 2018, Wave Division a lansat un nou serviciu, care analizează comportamentul cumpărătorului când acesta se află în fața unui raft sau a unui mesaj publicitar. Prezentarea serviciului a avut loc în timpul celei de a VII-a ediții a Trade Marketing Congress, organizat de Revista Piața, și a reprezentat o oportunitate pentru Wave Division pentru a demonstra cum astfel de analize pot furniza companiilor din domeniul FMCG o înțelegere mult ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Următor
Sfârșit
Pagina 3 din 51
INFO
COMPANII
Zarea rescrie istoria prin lansarea vinarsului ZAREA 1912 XO
Sam Mills lansează paste 100% din leguminoase
Noile napolitane Naty Exclusive cremă de lapte și glazură de cacao 180g - ediție limitată de Crăciun
Ficosota lansează noile capsule de detergent Savex Super Caps
Albalact dă sărbătorilor gust bun din Țara Moților
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2018
#156,
februarie
2019
#2,
Trendsetteri
2019