Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Stejara Pircan, Vicepreședinte eMAG: „Vom duce eMAG Genius la peste 4 milioane de SKU-uri în ofertă”
Sistemul Garanție-Returnare a devenit sursă de dispute între furnizori și retaileri
Update : Danone raportează afaceri în scădere cu 1,5% în 2020 și anunță o curățare a portofoliului de SKU-urile ce nu dau randament
1
2
3
Ana-Maria Pâslaru preia de la 1 martie funcția de Managing Director al Unilever SCE
5 to go duce cafeaua proprie în retail printr-un shop in shop deschis în Kaufland Colentina
Clasicul pachet albastru OREO Original a devenit roz vibrant, ca urmare a unui parteneriat între Mondelez și Lady Gaga
1
2
3
Despre arhitectura şi tehnologia vizibilităţii, la al X-lea Congres de Trade Marketing
Zonele eco-friendly din non-food se extind alert în retail
Cum funcționează primul magazin alimentar Zero Waste din București
1
2
3
Croco lansează simultan 23 de produse noi, în urma unei investiții de 6 milioane de euro
Paleta de articole noi este foarte largă: pufuleți simpli sau cu diferite arome (pizza, cașcaval); pernuțe cu cremă de vanilie, cacao sau căpșuni; covrigei simpli, cu sare, cu mac sau stropiți cu vin; snacks cu pizz...
Cum vestește HEIDI Chocolat sosirea primăverii
Cea mai nouă creație a ciocolatierilor HEIDI este mărţişorul în formă de trifoi cu 4 foi. Acesta completează gama deja existentă de mărtişoare compusă din floricele din ciocolată cu lapte, albă sau roz, şi potcoava...
Milka - ediție limitată de primăvară și două campanii „Cuvinte tandre”
Milka vine cu o nouă inovație la nivel de tablete: o ediție limitată, cu un ambalaj dedicat și un aspect special care evidențiază aroma de lapte alpin, parte din campania „Arată-ți latura tandră!”. Astfel, Milka îi...
Promoțiile și coada lor de cometă
Promoțiile sunt precum o cometă – cu cât se apropie mai mult de soare (relevanță și discount mare), cu atât au coada mai lungă (volume de vânzări mari sau revenire din partea cumpărătorilor în magazine și aș...
Cele
Mai
Recente
12 Puncte Critice în Sistemul Garanție – Returnare
Premium
Scris de
Carol Popa
Publicat Miercuri, 24 Februarie 2021 19:18
Sistemul Garanție - Returnare are încă o serie de necunoscute. Printre cele mai arzătoare probleme sunt costurile, controlul asupra administratorului, reacția consumatorilor sau corectitudinea administrării resurselor. Aceste necunoscute sunt grupate în 12 puncte critice pentru funcționarea eficientă a sistemului. 1. Monopolul SGR – sistemul a fost proiectat să funcționeze ca ...
Julien Munch îl înlocuieşte pe Jean Richard De Latour la conducerea executivă a Carrefour România
Publicat Miercuri, 24 Februarie 2021 16:31
Julien Munch a fost numit în funcția de Director Executiv al Carrefour România, poziție pe care o va prelua începând cu 1 martie 2021. Julien Munch îi va raporta lui François Melchior de Polignac, Director Executiv al Zonei Europa de Nord și de Est şi care s-a aflat la conducerea ...
Studiu ştiinţific: congelarea păstrează neschimbată calitatea pâinii
Publicat Miercuri, 24 Februarie 2021 14:25
Pâine congelată sau pâine proaspătă? Care este mai bună? Facultatea de Știința și Ingineria Alimentelor din cadrul Universităţii ”Dunărea de Jos” din Galați a efectuat un studiu pentru a răspunde la aceste întrebări. Numeroase studii de specialitate au arătat că nutrienții din pâinea realizată prin metode moderne, precum „part-baked and ...
Reputația berii și a berarilor români a crescut semnificativ în ultimii doi ani
Publicat Miercuri, 24 Februarie 2021 10:39
Potrivit studiului Reputation RepTrak® Pulse realizat în 29 de state europene, dintre toate categoriile de băuturi alcoolice analizate în studiu, berea și industria berii se bucură de cea mai bună reputație în țara noastră și în Polonia. Rezultate foarte bune s-au înregistrat în special la indicatorii legați de autenticitate și ...
Lidl majorează salariile în companie. Nivelul minim de venit lunar va fi de 2.700 lei net
Publicat Miercuri, 24 Februarie 2021 03:54
Începând cu 1 martie 2021, cel mai mic venit brut câștigat de un vânzător la Lidl în România va avea o medie lunară de peste 4.400 de lei brut, adică aproximativ 2.700 lei net. În plus, toate categoriile de angajați vor beneficia de o diversificare a pachetului de ...
Annabella deschide un supermarket la Budeşti, Vâlcea, şi se apropie de 100 de magazine
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Marți, 23 Februarie 2021 13:47
Lanţul de supermarketuri Annabella a ajuns la 91 de magazine operate după deschiderea de vineri, 19 februarie, de la Budeşti, judeţul Vâlcea (comună cu 5.700 de locuitori). Noul magazin marchează o schimbare a standardului de semnalizare exterioară a magazinelor Annabella, dispunând de un totem care atrage atenţia de la ...
Scurtmetrajul "Bilet de iertare" difuzat online gratuit cu sprijinul Profi
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Vineri, 19 Februarie 2021 19:06
Pe 20 februarie 2021, dată la care se marchează 165 de ani de la abolirea sclaviei romilor în Ţările Române, se va difuza gratuit premiera online a scurtmetrajului “Bilet de iertare”, în regia Alinei Şerban, acţiune care beneficiază de sustinere din partea magazinelor Profi. Filmul va fi disponibil pe durata ...
Grupul AAylex are ca obiectiv în 2021 creșterea cu 20% a cifrei de afaceri prin lansări de produse noi și dezvoltarea exportului
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Vineri, 19 Februarie 2021 13:49
”Potrivit datelor preliminare, în 2020, Grupul AAylex a avut o cifră de afaceri consolidată de 651 milioane lei. Am investit continuu și susținut în calitatea cărnii de pui, în sisteme de producție inovative, în cercetare și dezvoltare, în integrarea de noi tehnologii, în lansarea unei noi identități vizuale pentru brandul ...
Danone raportează afaceri în scădere cu 1,5% în 2020 și anunță o curățare masivă a portofoliului de SKU-urile fără randament
Scris de
Carol Popa
Publicat Vineri, 19 Februarie 2021 13:35
Grupul Danone a raportat vânzări nete de 23,62 miliarde euro în 2020, în scădere cu 1,5% (like for like) față de anul anterior și cu 6,6% scădere totală pentru întreg businessul. Conducerea executivă a grupului francez a declarat într-o conferință live transmisă pe siteul companiei că va ...
Nori negri pentru Danone înainte de publicarea rezultatelor financiare
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 18 Februarie 2021 22:26
Rezultatele slabe înregistrate de Grupul Danone stau la baza reacțiilor negative ale acționarilor semnificativi ai companiei franceze din ultima perioadă. Cu numai o zi înainte de publicarea raportului privind rezultatele financiare, unii investitori au criticat randamentele slabe ale grupului alimentar și au cerut împărțirea rolurilor de șef executiv(CEO) și ...
Lidl susține educația timpurie pentru dezvoltarea sănătoasă a copiilor printr-un parteneriat strategic cu Centrul Step by Step
Publicat Joi, 18 Februarie 2021 16:31
Cu sprijinul Lidl România, Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesională a lansat campania “Educația Timpurie este iubire!”, prima inițiativă din România care promovează beneficiile pe care Educația Timpurie le aduce în dezvoltarea copiilor și a societății. Campania face parte dintr-un amplu proiect de promovare a Dezvoltării ...
Kaufland a deschis al patrulea magazin din Republica Moldova, la Ungheni
Publicat Joi, 18 Februarie 2021 16:12
Kaufland Moldova deschide ușile celui de-al patrulea magazin din Republica Moldova, în orașul Ungheni, situat pe strada Romana 66/B. Magazinul vine cu produse mult așteptate și un concept de design modern, care le va oferi locuitorilor orașului o nouă experiență la cumpărături. Clienții vor beneficia de promoții speciale, chiar din ...
Nestlé anunță o creștere de 3,6% a cifrei de afaceri pentru anul 2020
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 18 Februarie 2021 15:15
Nestlé anunță rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup pentru anul 2020, raportând o creștere a cifrei de afaceri de 3,6%. Schimbul valutar a redus vânzările cu 7,9% din cauza aprecierii continue a francului elvețian față de majoritatea monedelor. Reducerea investițiilor a avut un impact negativ de 4,...
Carrefour raportează afaceri în creștere cu 2,1% în România și cu 7,8% pe plan global în 2020
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 18 Februarie 2021 13:28
Grupul francez Carrefour a raportat o cifră de afaceri de 78,609 miliarde euro pentru anul 2020, în creștere cu 7,8% în termeni comparabili(like for like) față de 2019, în timp ce vânzările din România au crescut cu 2,1%, ajungând la 2,327 miliarde euro, conform Reuters. Creșterea ...
Farmec extinde gama antirid Perfect Look. Catrinel Menghia, actriță și top model internațional, devine ambasador al liniei Gerovital H3 Evolution
Publicat Joi, 18 Februarie 2021 13:17
După ce, la începutul anului trecut, Farmec a prioritizat producția de biocide pentru a răspunde nevoilor pieței, ca urmare a declanșării pandemiei, compania a încheiat anul 2020 cu o nouă lansare pe segmentul face care: o formulă inovatoare, compusă din acid hialuronic 4D și ulei natural din trandafir sălbatic, creată ...
Rețeaua PENNY se extinde cu un nou magazin în județul Suceava
Publicat Miercuri, 17 Februarie 2021 19:56
Planul de expansiune al discounterului PENNY România continuă prin deschiderea unui nou magazin în Dumbrăveni, județul Suceava. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 279 de magazine. Magazinul PENNY din Dumbrăveni, județul Suceava are o suprafață totală de 854,67 m2 și patru case de marcat. Cei 14 ...
Despre arhitectura şi tehnologia vizibilităţii, la al X-lea Congres de Trade Marketing
Scris de
Cristi Bădescu
Publicat Miercuri, 17 Februarie 2021 19:23
Odată ajuns în raftul magazinului, cel mai bun lucru care i se poate întâmpla unui produs e să plece de acolo. În coşul cumpărătorului, desigur. Acest pas mic, dar important, este condiţionat în primul rând de vizibilitate: cu cât un produs iese mai bine în evidenţă în raport cu rivalii ...
Fluctuația de personal în 2020 a scăzut la 17,2%, de la 23,1% în 2019
Publicat Marți, 16 Februarie 2021 14:34
Fluctuația de personal în companiile din România a scăzut semnificativ anul trecut la o rată medie de 17,2%, de la 23,1% în 2019, pe fondul incertitudinilor generate de pandemia Covid-19 la nivelul întregii economii, reiese din raportul HR Barometru realizat de PwC România. Din procentul de 17,2%, ...
Obiceiuri de achiziție în categoria produselor de curățare și îngrijire a locuinței
Publicat Marți, 16 Februarie 2021 12:54
Reveal Marketing Research a derulat un studiu despre comportamentul de consum al românilor în ceea ce privește produsele de curățenie/curățare a locuinței în contextul pandemiei. Studiul a urmărit frecvența activităților de igienizare, preferința pentru locurile de achiziție și loialitatea față de branduri. Potrivit rezultatelor, cele mai frecvente activități sunt ...
Verdino lansează o gamă nouă de cârnați și chifteluțe din proteină de mazăre
Publicat Marți, 16 Februarie 2021 12:48
Compania Verdino Green Foods din Mediaș, care deține brandul românesc Verdino, ajunge, astfel, la un portofoliu de 52 de produse vegane pe bază de proteine din mazăre. Noua gamă vine cu șase tipuri de cârnați, fiecare din ei cu inserții de condimente și plante aromatice specifice bucătăriilor europene și orientale....
#178,
februarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-01-2021
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Revista Piaţa
Video