evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista

Ivana Martinakova, CEO dm drogerie markt România: „Clienţii caută, dincolo de preţ, valori în care se pot regăsi”

Michael Kaiser, Sezamo România: „Puterea Sezamo constă în «obsesia» pentru client”

Top 25 Retaileri: Umbra IMCA peste afaceri. Scădere cvasi-generalizată a profitului net. Metro și Auchan intră pe pierdere din cauza IMCA. Freshful şi dm – cele mai mari creşteri ale încasărilor

  • 1
  • 2
  • 3

Premiile PIAŢA: începe ediţia #20. Start depunere candidaturi

Paradoxul ciocolatei: cu cât e mai scumpă, cu atât mâncăm mai multă

Cafeaua, o piaţă cu creştere necondiţionată

  • 1
  • 2
  • 3

Exclusiv Piaţa & ISRA: Percepţia shopperilor despre promoţiile de preţ

Furnizorii de produse de protecție solară capitalizează încălzirea globală

Odorizantele de cameră: de la automatizare la digitalizare

  • 1
  • 2
  • 3
Excepţionalele istorii ale brandurilor româneşti
Excepţionalele istorii ale brandurilor româneşti
Ediţia a treia a conferinţei Branduri cu Buletin de România a fost o reîntâlnire excepţională şi savuroasă cu câteva din cele mai îndrăgite branduri cu rădăcini româneşti şi cu branduri cu cetăţenie română dobândită...
Carrefour România lansează prima cooperativă bio
Carrefour România lansează prima cooperativă bio
Carrefour România anunță lansarea primei cooperative agricole bio dezvoltată de producători locali cu sprijinul unui retailer. Cooperativa BIO face parte din programul „Grădina Noastră” și se află în comuna Conțești...
Tiplog mizează pe o creștere cu 36% a afacerilor în 2025. Strategiile multichannel, mai importante în retail și FMCG
Tiplog mizează pe o creștere cu 36% a afacerilor în 2025. Strategiile multichannel, mai importante în retail și FMCG
Tiplog, companie antreprenorială de tipar și logistică, și-a bugetat pentru 2025 o cifră de afaceri de 31 de milioane de lei (6,2 mil. euro), în creștere cu 36% față de 22,7 milioane de lei înregistrat anul trecut....
METRO continuă programul „Cumperi mai mult, plăteşti mai puţin”. Efectul asupra profitabilităţii
METRO continuă programul „Cumperi mai mult, plăteşti mai puţin”. Efectul asupra profitabilităţii
Compania METRO România va continua programul „Cumperi mai mult, plăteşti mai puţin” şi în perioada următoare, în ciuda provocărilor implicate de ajustările fiscale şi salariale luate pentru echilibrarea bugetului st...
​

Calendar evenimente Piața 2025

evenimente 2025 m

Cele Mai Recente

Sustainability & CSR Excellence: Asociația AGRICOLA: Marii Campioni Mănâncă Bine

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 16:30
||
AGRICOLA – Neam de gospodari este o asociație tânără și încă de la începuturile sale, în 2018, foarte intenționată să contribuie la îmbunătățirea calității vieții în primul rând prin EDUCAȚIE, deoarece fără o educare continuă nu putem vorbi de sănătate, mediu, cultură, angajați, integrare socială și orice altceva mai afirmă ...

Sustainability & CSR Excellence: CHEP România și Economia Circulară pe măsură ce reglementările UE privind sustenabilitatea devin mai stricte

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 16:25
||
Pe fondul introducerii unui nou val de reglementări europene privind sustenabilitatea, CHEP România rămâne un promotor al logisticii responsabile și al transformării către o economie circulară. Odată cu intrarea în vigoare a responsabilității extinse a producătorului (EPR), a Directivei privind raportarea sustenabilității corporative (CSRD) și a Regulamentului privind ambalajele și ...

Procter & Gamble și Penny – proiect pentru mediul educațional la Lehliu Gară

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 15:54
||
Fundația World Vision România, în parteneriat cu Procter & Gamble și Penny România, își continuă angajamentul de a susține dezvoltarea comunităților locale printr-un nou proiect dedicat îmbunătățirii mediului educațional. O parte din curtea Școlii Gimnaziale nr. 1, din Lehliu Gară, județul Călărași, a fost transformată într-o zonă verde, unde elevii ...

Sustainability & CSR Excellence: În Stare de Bine – Programul care face România să fie bine de 6 ani

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 15:28
||
În Stare de Bine este unul dintre cele mai mari programe de finanțare privată pentru ONG-uri din România, susținut de Kaufland și implementat de Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile. Aflăm mai multe despre ce înseamnă responsabilitatea socială pentru Kaufland, de la Katharina Scheidereiter, CSR Manager pentru România și Moldova în ...

Sustainability & CSR Excellence: Școala siguranței Tedi: 10 ani de siguranță

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 15:19
||
Acum 10 ani, am lansat primul nostru proiect de educație, Școala siguranței Tedi, dedicat siguranței în școli, o inițiativă care a evoluat într-un program educativ anual, apreciat și așteptat de profesori, părinți și elevi. Școala siguranței Tedi este în prezent un program educativ de tradiție, desfășurat cu succes de 10 ...

Sustainability & CSR Excellence: Viziunea companiei în domeniul Educației: PENNY și World Vision România susțin educația în mediul rural

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 15:10
||
La PENNY, credem că educația poate schimba destine. Din 2017, suntem alături de Fundația World Vision România în programul „Vreau în clasa a 9-a” - o inițiativă care sprijină tinerii din mediul rural să își continue studiile liceale și să își urmeze visurile. Credem că sustenabilitatea pornește de la încrederea ...

Sustainability & CSR Excellence: Reciclad’OR - servicii dedicate CSRD și PPWR

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 15:02
||
Prin adaptarea permanentă a serviciilor la cerințele legislative ale UE, din ce în ce mai complexe, Reciclad’OR a devenit un partener strategic în ecosistemul sustenabilității prin: • rolul proactiv și strategic, asigurat prin furnizarea de servicii integrate care contribuie la reducerea impactului de mediu și la optimizarea managementului resurselor;• ...

Penny își deschide al patrulea magazin din Bârlad

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 15:05
||
Penny România a anunțat, într-un comunicat, că își continuă extinderea la nivel național prin deschiderea celui de-al patrulea magazin din Bârlad, județul Vaslui. Noul spațiu comercial este situat pe Strada Republicii nr. 316 și își așteaptă clienții într-un format modern, gândit pentru o experiență de cumpărături accesibilă, rapidă și eficientă. ...

Kaufland deschide un nou magazin la Pitești. Are 193 în România

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 15:00
||
Kaufland România a anunțat că își extinde prezența la nivel național și deschide al patrulea magazin din orașul Pitești. Prin această investiție, compania ajunge la o rețea națională de 193 de hipermarketuri și creează aproximativ 75 de noi locuri de muncă.  Situat pe bulevardul Petrochimiștilor 21A, noul Kaufland Pitești ...

Sustainability & CSR Excellence: Podcastul Despre Alcool, un instrument pentru părinți

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 14:43
||
Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România, iar din această poziție compania investește în proiecte de educație pentru părinți și profesori, care au rolul de a preveni consumul de alcool în rândul minorilor.   „Prevenirea consumului de alcool în rândul minorilor este o prioritate fundamentală în ...

Sustainability & CSR Excellence: #TheAlternativeSchool - 20 de ani de performanță în diplomație privată

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 14:32
||
Virusul experiențelor internaționale – categoria #Sub30 În 2025, cu sprijinul Ursus și Raiffeisen, #TheAlternativeSchool a mers la Festivalul Leilor cu o de- legație consistentă, formată în proporție de 70% din tineri sub 30 de ani – talente implicate în competițiile Young Lions și Roger Hatchuel Academy (organizate fără între- rupere ...

Sustainability & CSR Excellence: Sustainability Forward. Dar încotro?

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 10:44
||
Europa a furat startul prin Green Deal și se demarcă drept lider și exemplu de urmat în sustenabilitate. Asia a ratat startul și asta se resimte din plin în zonele hiperindustrializate ale Chinei, în câmpurile petroliere ale Rusiei, dar și în India și Pakistan. SUA au abandonat cursa prin încercările ...

Sustainability & CSR Excellence: Provocările reale ale raportării sustenabilității conform CSRD

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 10:41
||
Marius Brînzea - Director de Strategie, Reciclad`OR   • Avem o Directivă recent adoptată, Directiva 794/2025, cu aplicabilitate din 17 aprilie 2025, care în primă fază a devansat datele de raportare pentru o serie întreagă de companii. Până la 31 decembrie 2025, toate legislațiile naționale europene trebuie să se alinieze ...

Sustainability & CSR Excellence: Implicațiile raportării CSRD în economia circulară

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 10:39
||
Dialog 1:1 cu Gabriel Ivan, Country General Manager, CHEP România & Bulgaria Este Omnibus Package o oportunitate sau o capcană a competitivității pentru companiile locale?Omnibus poate fi o capcană, având în vedere faptul că sunt multe companii care vor profita pentru a evita anumite raportări. Dar poate fi și ...

Sustainability & CSR Excellence: Proiectele Kaufland pentru colectare și economie circulară

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 10:36
||
Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs, Kaufland România • Economia circulară la nivel mondial se ridică la 696 miliarde de dolari. Valoarea de piață a companiei Tesla este de 800 de miliarde. Comparând cele două valori realizăm că valoarea economiei circulare, în momentul de față, este extrem de mică. ...

Sustainability & CSR Excellence: Ținta de 100% energie electrică din surse regenerabile prin contractul de tip VPPA

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 10:27
||
Alina Violeta Cismaș - Sustainable Development Manager, Ursus Breweries • Ursus Breweries este una din companiile care nu ar fi avut obligația să raporteze CSRD anul acesta. Deși raportările noastre ar fi trebuit să înceapă de anul viitor, ne-am pregătit din timp și am realizat deja primul raport, pe care ...

Sustainability & CSR Excellence: Inovație în sustenabilitate - EMBLEMA Paper Bags

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 10:24
||
Emilia Popa-Doliș, General Manager, EMBLEMA Group • În urmă cu 10 ani am deschis o companie, o agenție de publicitate – Emblema Retail Solutions - care furnizează servicii de BTL și evenimente. Am deschis și alte direcții de business - o companie de merchandising fashion pentru retail și suntem furnizorul ...

Sustainability & CSR Excellence: Campanii cu impact în bine

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 10:16
||
Dana Nae Popa, Empowering Owner & Managing Director, pastel • Preocupările noastre, ca agenție, dar și ale clienților noștri, atunci când lucrăm la o campanie de CSR, sunt legate de impact. Ne întrebăm dacă munca noastră chiar este despre viitor sau despre imagine? Ne întrebăm dacă noi, cei care lucrăm ...

Sustainability & CSR Excellence: Sustenabilitatea în coșul de cumpărături dar și în mintea consumatorilor

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 10:14
||
Bogdana Gheorghe, Managing Director RetailZoom & Mihaela Alexandru, Managing Partner To Know Bogdana Gheorghe: Ne-am propus să descâlcim relația dintre declarațiile consumatorilor din studiile de piață legate de ce se cumpără ca produs sustenabil și ce găsim efectiv în coșul de cumpărături. Am făcut un periplu între percepții și acțiuni, ...

Sustainability & CSR Excellence: Parteneriatul PENNY cu World Vision pentru programele dedicate educației

Publicat Miercuri, 16 Iulie 2025 10:11
||
Dialog 1:2 cu Irina Butnaru, Corporate Communication Manager, PENNY România și Mihaela Nabăr, Director Executiv World Vision România Cum a ales PENNY să se implice în proiecte de educație? Irina Butnaru: Este un program – Vreau în clasa a IX-a - în care noi ne-am implicat alături de World Vision, ...

Box club 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #227 iulie 2025

Piata 227
Editia curenta Arhiva revista

Box premii 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

BBRo box 2025

box csr 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-06-2025

banner cumpana

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața