Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Ruptură majoră în industria FMCG! Cauza – proiectul de HG ce implementează Sistemul Garanție-Returnare(SGR) pentru ambalaje
Adrian Ariciu, CEO al Metro Cash & Carry România: Sunt absolut încrezător în conceptul de business și în modelul cash&carry
2021 va fi anul deciziilor curajoase pentru manageri
1
2
3
5 to go duce cafeaua proprie în retail printr-un shop in shop deschis în Kaufland Colentina
Namingul inspirat creează un trend nou în piaţa murăturilor
Kaufland dezvoltă primul program agricol pentru carne și face trecerea de la Raftul Românesc la carne de porc 100% românesc
1
2
3
Produsele locale, pe masa de sărbători a 56% dintre români
Paco Supermarkets a deschis primul magazin cash&carry
Sute de noi produse de igienizare și dezinfectare în retail. Creşteri de vânzări de peste 300%
1
2
3
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Betty Ice, companie care face parte din Grupul Unilever şi cunoscut producător şi retailer naţional al îngheţatei cu acelaşi nume, a ales să îşi dezvolte activitatea în următorii ani cu ajutorul platformei Entersoft...
În 2020, anul schimbărilor, brandul Măgura a îmbrăcat haine noi, de care a beneficiat și gama Măgura Jaffa
Începând cu 2018, Măgura, parte a portofoliului Kandia Dulce, a îmbrăţişat mai multe categorii de produse, devenind astfel un brand umbrelă. Toate extensiile au avut ca fundament acelaşi tip de blat pufos, care a co...
Rebranding pentru Alka Alfers Caramel: culoare distinctivă premium și mai multă vizibilitate a produsului pe ambalaj
„Într-un segment de impuls, ca cel al napolitanelor glazurate, care în 2019 a înregistrat peste 73,5 milioane de bucăţi vândute, dar şi o scădere în primele 3 trimestre ale anului 2020 de 25% faţă de anul precedent...
Un brand turcesc, Legurme, testează piața locală de ready-to-eat
Brandul Legurme, produs în Turcia de Yayla Agro Gida San, a fost introdus pe piața din România în urmă cu două luni. În gamă regăsim: 3 supe, 2 tipuri de paste, 3 pilafuri bulgur, 2 tipuri de mâncare pe b...
Cele
Mai
Recente
Bruno Le Maire, ministrul francez al finanțelor, se opune ofertei canadienilor de la Alimentation Couche-Tard de a cumpăra retailerul Carrefour
Scris de
Carol Popa
Publicat Vineri, 15 Ianuarie 2021 22:42
Ministrul finanțelor, Bruno Le Maire, și-a exprimat opoziția dură a Franței față de o posibilă preluare a Carrefour pentru o sumă de aproape 20 de miliarde de dolari de către Alimentation Couche-Tard din Canada, Declarația ministrului Bruno Le Maire a provocat o scădere a acțiunilor retailerului francez cu 4,5% ...
Rebranding pentru Alka Alfers Caramel: culoare distinctivă premium și mai multă vizibilitate a produsului pe ambalaj
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Vineri, 15 Ianuarie 2021 16:23
„Într-un segment de impuls, ca cel al napolitanelor glazurate, care în 2019 a înregistrat peste 73,5 milioane de bucăţi vândute, dar şi o scădere în primele 3 trimestre ale anului 2020 de 25% faţă de anul precedent (conform datelor de Retail Audit ale firmei Nielsen), diferenţierea la raft, mai ...
foodpanda lansează pandamart, un concept de magazine proprii
Publicat Vineri, 15 Ianuarie 2021 15:22
În primul trimestru al anului, compania va deschide două locații noi în București și Cluj-Napoca. Pentru 2021, foodpanda vizează extinderea rețelei pandamart în orașe precum Oradea, Târgu Mureș, Pitești, Ploiești sau Iași. Potrivit reprezentanților foodpanda, produsele puse la dispoziție prin pandamart vin în completarea ofertei marilor lanțuri comerciale listate pe ...
Rețeaua PENNY se extinde cu două noi magazine
Publicat Joi, 14 Ianuarie 2021 15:36
Planul de expansiune al discounterului PENNY România continuă prin deschiderea a două noi magazine în București și în Reghin, județul Mureș. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 278 de magazine. Magazinul PENNY din București de pe Bulevardul Decebal are o suprafață totală de 594 m2 și patru ...
Un brand turcesc, Legurme, testează piața locală de ready-to-eat
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 14 Ianuarie 2021 15:30
Brandul Legurme, produs în Turcia de Yayla Agro Gida San, a fost introdus pe piața din România în urmă cu două luni. În gamă regăsim: 3 supe, 2 tipuri de paste, 3 pilafuri bulgur, 2 tipuri de mâncare pe bază de fasole, 3 compoturi și 2 produse fierte. Potrivit informațiilor ...
cora introduce serviciul cora Pro de comenzi pentru companii
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 14 Ianuarie 2021 11:02
cora România lansează cora Pro pentru companii, un serviciu prin care vrea să răspundă și nevoilor clienţilor persoane juridice care cumpără deja din hipermarket datorită varietăţii de gamă, a preţurilor și mai ales serviciilor oferite de către echipa cora. Printre avantajele serviciului enumerăm alocarea unui asistent cora pe durata procesului ...
În 2020, anul schimbărilor, brandul Măgura a îmbrăcat haine noi, de care a beneficiat și gama Măgura Jaffa
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 13 Ianuarie 2021 14:12
Începând cu 2018, Măgura, parte a portofoliului Kandia Dulce, a îmbrăţişat mai multe categorii de produse, devenind astfel un brand umbrelă. Toate extensiile au avut ca fundament acelaşi tip de blat pufos, care a consacrat brandul de-a lungul timpului. Printre aceste extensii se numără şi cele două sortimente Măgura Jaffa ...
Macromex investeşte 15 milioane EUR în noul Corso Distribution Center
Publicat Miercuri, 13 Ianuarie 2021 14:06
Macromex, liderul în industria alimentară pe segmentul produselor cu temperatură controlată, anunță construirea celui de al doilea depozit, Corso Distribution Center, în localitatea Chitila. Costul investiției se ridică la valoarea de 15 milioane de euro și va fi finanțat atât din fonduri proprii, cât și dintr-un credit de investiții pe ...
Gama Nescafe Gold Cappuccino a fost reformulată, având acum mai puțin zahăr și mai puțini aditivi
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Miercuri, 13 Ianuarie 2021 11:52
În portofoliul Nestlé, pe segmentul cappuccino, s-a relansat recent gama Nescafe Gold Cappuccino - o rețetă premium, care adresează nevoile consumatorilor interesați de un stil de viață sănătos, cu reducerea cantității de zahăr și reducerea aditivilor. Cele 3 sortimente renovate la nivel de rețetă care alcătuiesc gama conțin o ...
Ruptură majoră în industria FMCG! Cauza – proiectul de HG ce implementează Sistemul Garanție-Returnare(SGR) pentru ambalaje
Scris de
Carol Popa
Publicat Marți, 12 Ianuarie 2021 11:37
Industria FMCG negociază în aceste zile forma finală a Hotărârii de Guvern privind implementarea Sistemului Garanție-Returnare(SGR) pentru ambalaje din plastic și metal cu capacități cuprinse între 0,1 litri și 3 litri. HG-ul cu pricina a separat industria bunurilor de larg consum în două tabere. Pe de o parte, imbuteliatorii ...
PwC: Economia globală va înregistra în anul curent o creștere record pentru acest secol
Scris de
Carol Popa
Publicat Luni, 11 Ianuarie 2021 11:15
Economia globală va avansa în 2021 cu aproximativ 5%, fiind cea mai rapidă rată de creștere înregistrată în secolul 21, urmând să revină la nivelul dinainte de pandemie până la finalul anului curent sau, cel târziu, până la începutul anului viitor, arată raportul PwC Global Economic Watch 2021.Deși economia ...
5 to go duce cafeaua proprie în retail printr-un shop in shop deschis în Kaufland Colentina
Scris de
Carol Popa
Publicat Vineri, 08 Ianuarie 2021 13:05
Rețeaua de cafenele 5 to go a deschis în luna decembrie primul său magazin shop in shop în cadrul spațiului de vânzare al magazinului Kaufland Colentina. Din acel moment, 5 to go nu mai reprezintă doar un brand din Horeca și intră în rândul brandurilor ce vor accede și în ...
Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România
Publicat Joi, 07 Ianuarie 2021 15:07
Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step.În perioada 1 iulie - 31 decembrie 2020, clienții Lidl s-au implicat în susținerea organizației World ...
Produsele locale, pe masa de sărbători a 56% dintre români
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 07 Ianuarie 2021 14:38
Agenția de cercetare de piață iZi data a măsurat intențiile românilor înainte de sărbători, datele fiind colectate între 18-24 decembrie 2020. Redăm câteva dintre cele mai interesante opinii rezultate în urma sondajului. • Românii intenționau să cumpere alimente de sărbători din 2 surse: produse românești de la supermarket și alimente ...
Pro Nature, gama de produse eco-friendy de la Henkel, completează „zona verde” de pe rafturile retailerilor
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 05 Ianuarie 2021 14:50
În contextul interesului tot mai mare legat de sustenabilitate, Henkel a lansat gama Pro Nature ce cuprinde produse pentru îngrijirea și curățarea casei aparținând brandurilor Bref, Clin, Pur și Somat. Produsele au fost aduse treptat în România, începând cu finalul anului 2019, iar din toamna 2020 este prezentă pe ...
Cum arată sărbătorile în pandemie pentru români
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Joi, 24 Decembrie 2020 12:26
Mai multe studii pe consumator realizate recent de firmele de research ne arată care este comportamentul românilor de sărbători în 2020 și cum se simt aceștia cu privire la Crăciun și Anul Nou în contextul COVID-19. Sursa foto: www.pexels.com Principalele concluzii ale studiului ...
dm drogerie markt donează 63.921 de lei pentru SOS Satele Copiilor România
Publicat Miercuri, 23 Decembrie 2020 11:24
dm drogerie markt și SOS Satele Copiilor România au colaborat pentru campania „Oferă-i șansa unei copilării fericite!”. În perioada 1 noiembrie - 20 decembrie, au fost cumpărate peste 63.000 de produse-vedetă, compania donând astfel 63.921 de lei pentru a veni în sprijinul a peste 550 de copii ...
În luna decembrie, Alka și-a extins portofoliul de snackuri cu 3 produse „sucite”
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 22 Decembrie 2020 12:39
Gama Soocitzi – a se citi Suciții! – alături de Toortitzi, face parte din familia snackurilor inovatoare, cu un gust unic și o formă inedită. Soocitzi este un snack făcut din aluat de făină integrală și ingrediente naturale, (ră)sucit - de aici și numele acestuia -, copt și crocant. ...
Kaufland România susține programul de voluntariat Our Big Day Out
Publicat Marți, 22 Decembrie 2020 12:27
În prag de Sărbători, Kaufland România se alătură programului Our Big Day Out, unul dintre cele mai longevive programe de voluntariat 100% din România, și donează 85.000 de produse pentru pachetele pe care voluntarii le pregătesc pentru copii din centre de plasament, vârstnici din aziluri, persoane aflate în situații ...
Prin Eugenia Zurli, biscuitele copilăriei ajunge la a treia generație de consumatori
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 22 Decembrie 2020 11:37
Eugenia creează noi ocazii de consum, parteneriatul recent dintre Dobrogea Group și Gașca Zurli fiind un proiect interesant pentru piaţa de dulciuri din România, prin unirea a doua branduri din categorii total diferite: food şi entertainment. Noul produs rezultat, Eugenia Zurli, se diferenţiază de Eugenia Original printr-o cremă special ...
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video