Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2021
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Septembrie 2020
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2020
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2020
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
Patru din zece romani consuma produse pre-gatite, de tip ready meals
Publicat Marți, 08 August 2017 19:39
Românii s-au familiarizat rapid cu produsele gata preparate de tip ready meals, atât ambalate cât și vrac, ultimele servite în raioanele de gastronomie ale retailerilor. Există mai multe categorii de cumpărători specifici acestei piețe, al căror profil este determinat în bună parte de venit, statut social, stil de viață și consum. Trecând în revistă cercetările de piață realizate de-a lungul timpului, putem contura profilul consumatorilor de ready meal după cum urmează: persoane tinere, ...
Cidrul, „vedeta” pietelor de 5 stele, a explodat in vanzari
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 08 August 2017 18:53
Foto: Carrefour România Raportat la bere, cidrul reprezintă o piață mult mai mică, însă reprezintă cea mai de succes nișă din ultimii trei ani. Publicul român își dorește să experimenteze produse noi și are în continuare o deschidere destul de mare pentru băuturile ușor alcoolice, de aceea potențialul acestei piețe este încă foarte mare. Adus in România de Heineken, Strongbow a deschis categoria de cidru prin lansarea sa în aprilie 2015, sub ...
Capsulele, principalul motor de crestere a categoriei cafea
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 08 August 2017 18:31
Deși segmentul capsule deține o pondere mică în categoria cafea (2% ca volum, 7% ca valoare, potrivit RetailZoom*), înregistrează cea mai bună dinamică: o creștere, în volum, de 14% în 2016 față de 2015 și de 32% în primul semestru din 2017 față de aceeași perioadă din 2016. Ca valoare, cifrele sunt ceva mai mari față de cele menționate. IKA*) Carrefour, Market, Cora, Metro, Mega Image, Shop&Go, Billa, Penny Market, Profi ...
Craft-ul reconfigureaza segmentul premium al berii
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 08 August 2017 18:08
Producătorii mari de bere încep să înțeleagă atât amenințarea, cât și potențialul pe care îl au berile artizanale. În timp ce segmentul craft se consolidează foarte mult în afara ţării, îndreptându-se spre maturitate, la noi, acest trend abia începe. „Segmentul craft din România este cu siguranţă încă la început, încă într-un proces de definire, însă arată potenţial de dezvoltare”, spune Raluca Munteanu, Account Director la Kantar Millward Brown România. „Vedem deja şi ...
Berile nepasteurizate acceseaza noi categorii de consumatori
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 08 August 2017 17:18
Berea nepasteurizată a fost prezentă pe piață și până acum, dar în segmentele de nișă, super premium și de import. Anul acesta, însă, și-a făcut intrarea în segmentele de volum mai mare. Ursus Breweries a lansat în luna mai Azuga Nepasteurizată - care este şi artizanală, făcută într-o microberărie în Germania -, după ce în martie lansase Timişoreana Nepasteurizată, o inovație în categoria lager. Tot în luna mai, URBB anunța intrarea pe piață a ...
Detergentul lichid - noul mod de a spala, mai rapid si mai usor
Scris de
Maria Vaschi
Publicat Marți, 08 August 2017 16:42
Ultimii ani ne-au arătat o schimbare semnificativă în obiceiurile de consum ale românilor şi o aliniere la trendurile internaţionale; într-o industrie bazată tradiţional pe formatul pudră, şi-au făcut loc aşa numitele „formate ale viitorului” - detergentul lichid şi capsulele. Detergentul lichid este cu siguranţă „starul” categoriei, dublându-şi cota de piaţă în valoare pe parcursul a numai doi ani. Potenţialul acestui format este fantastic, deoarece reprezintă o propunere bună pentru consumator: peformanță de curăţare şi preţ ...
Noile piete de 5 stele, pestisorul de aur al consumatorilor
Publicat Marți, 08 August 2017 16:11
Diversificarea produselor disponibile pe rafturile retailerilor, dar și dezvoltarea de noi categorii de produse este vizibilă cu ochiul liber, chiar și de către un consumator aflat la cumpărături. Multe dintre aceste produse răspund unor nevoi reale ale consumatorilor, însă o parte importantă dintre acestea au fost dezvoltate în urma unor nevoi identificate, create și educate de branduri. Iar consumatorilor le place asta, devin din ce în ce mai curioși să testeze produse noi, să descopere ...
#178,
februarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-01-2021
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Ce-ar merge o pizza cu super premii!
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Revista Piaţa
Video