evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Sustenabilitate & CSR

CHEP a devenit o companie neutră în privința emisiilor proprii de carbon

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 24 Iunie 2021 11:47
||
CHEP a devenit neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon din propriile operațiuni, inclusiv în România. Emisiile nete de CO2 ale companiei au fost reduse la zero în domeniul de aplicare 1 (emisii directe generate prin arderea combustibilului) și domeniul de aplicare 2 (emisii indirecte rezultate din producția de energie electrică cumpărată de la furnizori) ale Protocolului privind gazele cu efect de seră (GES) . Atingerea neutralității din punct de vedere al emisiilor de ...

Carrefour demarează un parteneriat pentru incluziune și diversitate cu Angajez 45+

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 24 Iunie 2021 11:42
||
Carrefour și Angajez 45+ au decis să demareze un parteneriat strategic pentru incluziune și diversitate și își propun să dezvolte împreună noi programe și inițiative care să ajute la extinderea formelor de promovare ale acestor principii, practicarea lor în mod constant pe piața muncii din România și îmbogățirea resurselor necesare progresului.   Pentru Carrefour diversitatea nu este doar un cuvânt, este un set de inițiative concrete menite să promoveze egalitatea de șanse și incluziunea diferitelor ...

Utilizarea lăzilor pliabile EPS aduce pentru Kaufland certificatul pentru reducerea amprentei de carbon din partea Euro Pool System

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 11 Iunie 2021 10:48
||
Kaufland România primește certificatul care atestă reducerea amprentei de carbon din partea Euro Pool System. În 2020, compania a reușit să genereze cu 3.389 mai puține tone de CO2, datorită politicii de sustenabilitate și a eforturilor constante de a proteja mediul înconjurător. Acest rezultat vine în urma deciziei Kaufland de a introduce utilizarea lăzilor pliabile EPS pentru transportul de legume și fructe, în locul ambalajelor de unică folosință din carton.Astfel, cele peste 3000 ...

Asociația CSR Nest, prin platforma ”Azi pentru Mâine” finanțată de Fundația Coca-Cola, continuă ecologizarea plajelor și activitățile educative pentru elevi

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 08 Iunie 2021 13:56
||
Azi pentru Mâine, platforma de conștientizare și implicare a publicului în colectarea separată a deșeurilor, continuă demersurile pentru un mediu curat. De Ziua Internațională a Mediului și Ziua Apelor Românie (5-6 iunie), Asociația CSR Nest a organizat o amplă inițiativă de ecologizare a plajelor din Mamaia, Constanța și Mangalia, precum și activități educative pentru elevi, în cadrul platformei Azi pentru Mâine. Peste 350 de voluntari au strâns deșeurile găsite pe plajă, care au umplut 4 ...

Nestlé continuă și în această vară campania de conștientizare „Nu risipi cât poți iubi”/”Less Waste More Love”

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 08 Iunie 2021 13:33
||
Nestlé lansează a doua ediție a campaniei de conștientizare „Nu risipi cât poți iubi”/„Less Waste More Love” cu ocazia Zilei Mondiale a Oceanelor. Această campanie face parte din Inițiativa Nestlé for a Waste Free World și este un demers de responsabilitate socială menit să atragă atenția asupra importanței protejării mediului înconjurător, punând în oglindă activitățile pe care le implementează an de an compania cu ceea ce poate face fiecare dintre noi, acasă. În cadrul acestui ...

Henkel și Plastic Bank aniversează 5 ani de colaborare în scopul curățării oceanelor de plastic

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 08 Iunie 2021 12:05
||
Pe 8 iunie, de Ziua Mondială a Oceanelor, Henkel aniversează 5 ani de la încheierea parteneriatului strategic cu Plastic Bank și de la nașterea ideii revoluționare de a transforma deșeurile în oportunități prin „plastic social”. Henkel a fost prima mare companie globală de bunuri de larg consum care a încheiat un parteneriat cu Plastic Bank în 2017, cele două având drept obiectiv comun reducerea deșeurilor de plastic din oceane și generarea, în același timp, de ...

Studiu al Fundației Tradiții Sănătoase, susținut de Nestle: două treimi dintre copiii din județul Iași nu au un orar regulat al meselor

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 04 Iunie 2021 11:16
||
În perioada septembrie 2020 – iunie 2021, Fundația Tradiții Sănătoase a derulat o nouă ediție a programului „Traista cu sănătate”. Printre activitățile educaționale desfășurate în cadrul proiectului se numără și Conferința Internațională „Obezitatea infantilă în perioada pandemiei COVID-19: Evoluția obiceiurilor în familie”. Aceasta are loc în perioada 4-5 iunie 2021 și este realizată cu suportul Comisiei Europene, având drept scop împărtășirea de bune practici între programele de la nivel internațional. Programul educațional „Traista cu sănătate” ...

Clienții Lidl au donat peste 31 de tone de produse alimentare pentru comunitățile vulnerabile

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 04 Iunie 2021 10:58
||
În perioada 19 aprilie – 16 mai 2021, Lidl a desfășurat, în colaborare cu rețeaua Băncilor pentru Alimente, cea de-a treia ediție a campaniei de colectare de alimente, în sprijinul persoanelor aflate în dificultate. Cu ajutorul clienților, s-au strâns astfel peste 31 tone de alimente, cea mai mare cantitate colectată până acum într-o astfel de campanie organizată de Lidl. Alimentele au fost distribuite prin intermediul celor 8 Bănci către peste 10.000 de beneficiari finali, ...

S-a deschis primul centru integrat de economie circulară din România

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 04 Iunie 2021 10:49
||
De ziua copilului, pe 1 iunie 2021, s-a deschis “Re-BeInvolved”, primul centru integrat de economie circulară din România, un spațiu unde obiectele pe care oamenii nu le mai folosesc prind o nouă viață prin reparare și recondiționare, ulterior fiind distribuite copiilor și persoanelor cu adevărat defavorizate. Proiectul este inițiat de Asociația Eco-Durabil, cu sprijinul Direcției Generale de Asistență Socială a Municipiului București (DGASMB) și al partenerilor precum: UiPath, Green Group, Kaufland, Coca-Cola, Nestle și mulți ...

Sustainability & CSR Excellence: 10 speakeri de top despre modele de business pentru afaceri sustenabile

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 31 Mai 2021 20:47
||
Pactul Ecologic European – Green Deal – are un impact tot mai puternic în economia europeană, industrii întregi sunt în curs de reorganizare, de adaptare a tehnologiilor, de regândire a proceselor sau chiar a produselor finite. Odată cu el, economia circulară devine un model de abordare durabilă și pragmatică a businessului din perspectiva limitării schimbărilor climatice. Dacă în urmă cu câțiva ani problemele de mediu generate de companie reprezentau doar o latură a businessului pentru ...
  • Prec
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 10 din 23

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața