evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Sustenabilitate & CSR

Bergenbier s-a alăturat și în acest an inițiativei ExtravaCANza care îsi propune colectarea şi reciclarea dozelor din aluminiu pe litoral

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 15 Iulie 2021 07:34
||
În primele două week-enduri ale campaniei ExtravaCANza au fost depuse în aparatul inteligent din Mamaia aproape 5750 de doze (~ 73 kg), iar în schimbul colectării a 5 recipiente de aluminiu, participanţii s-au putut răcori, la alegere, cu o bere Bergenbier, Bergenbier Fără Alcool, Bergenbier Fresh Lemon sau Bergenbier Fresh Grapefruit fără alcool.Turiştii pot depune dozele consumate, indiferent de formă, mărimea sau culoarea acestora în zilele de vineri, sâmbătă şi duminică, între orele 13....

Kaufland România primește certificatul de sustenabilitate din partea CHEP

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 13 Iulie 2021 12:00
||
Kaufland România primește certificatul de sustenabilitate din partea CHEP, care plasează lanțul de aprovizionare al companiei în topul celor mai sustenabile lanțuri de aprovizionare la nivel național. Kaufland devine astfel unul dintre liderii tranziției către economia circulară a industriei FMCG din România. Această nouă certificare atestă implicarea și contribuția pe care compania o aduce la protejarea mediului înconjurător. În 2020, Kaufland a reușit să diminueze emisiile de dioxid de carbon cu 1258,78 de tone, ...

29 de companii din FMCG – parteneri și susținători în cei cinci ani de activitate pentru Banca pentru Alimente București

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 08 Iulie 2021 11:27
||
Federația Băncilor pentru Alimente din România aniversează 5 ani de la fondarea Băncii pentru Alimente din București, prima organizație care funcționează de la înființare conform principiilor Federației Europene a Băncilor de Alimente (FEBA). Banca Pentru Alimente București și-a început activitatea în anul 2016, colectând de atunci până în prezent, de la companiile donatoare, peste 3.200 tone de alimente, cu o valoare comercială de peste 8.510.000 lei, ce au fost donate spre 30....

S-a încheiat a II-a ediție școlară a inițiativei educaționale Iubesc APA, organizată de Fundația PRAIS în parteneriat cu Nestlé

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 06 Iulie 2021 13:42
||
Lansată în 2020, inițiativa educațională școlară ,,Iubesc APA!", dezvoltată de Fundația PRAIS în parteneriat cu Nestlé România, și-a încheiat a II-a ediție cu rezultate deosebite: 17 școli cu ciclul primar din București și din țară au răspuns proiectului lansat în preambulul Zilei Mondiale a Oceanelor din 8 iunie.   În această ediție au putut avea acces la informatii și activități extracurriculare 6,400 de elevi din clasele pregătitoare – a IV-a, prin intermediul a ...

Nestlé își menține poziția de lider global în topul ATNI prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 06 Iulie 2021 13:16
||
Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale ...

Miele consolidează angajamentul de sustenabilitate, printr-o mai bună grijă față de mediu

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 06 Iulie 2021 13:14
||
Lupta împotriva schimbărilor climatice este probabil una dintre cele mai mari provocări ale zilelor noastre, iar sectorul economic poate contribuie în mod semnificativ la identificarea unor soluții. Miele a făcut deja pași în această direcție, iar începând de anul acesta a devenit neutră din punct de vedere al emisiilor de carbon în toate locațiile pe care le deține. Astfel, a fost atinsă neutralitatea emisiilor de gaze cu efect de seră rezultate din procesele proprii de ...

Lidl dă start înscrierilor la programul de învățământ dual pentru absolvenții de gimnaziu care doresc să lucreze în retail

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 06 Iulie 2021 13:05
||
Pentru al cincilea an consecutiv, Lidl România continuă să investească în formarea viitorilor profesioniști din domeniul retailului, prin susținerea programului de învățământ dual Școala de Carte și Meserii. Anul acesta, proiectul se va desfășura în 5 licee din țară, iar înscrierile vor avea loc în perioadele 05 – 14 iulie și 30 iulie – 03 august 2021. Prin acest program, elevii care își doresc o carieră în retail au oportunitatea de a se pregăti pentru ...

Investiție de 1,5 milioane euro pentru instalarea de panouri fotovoltaice pe clădirile Kaufland

Publicat Marți, 29 Iunie 2021 12:13
100%||
Kaufland anunță o investiție majoră în energie regenerabilă și începe dotarea magazinelor și depozitelor din mai multe orașe din țară cu panouri fotovoltaice. În primă etapă, compania va investi peste 1,5 milioane euro în dotarea primelor trei magazine și a unuia dintre cele două centre logistice cu peste 3700 de panouri fotovoltaice, ce vor genera energie verde și vor contribui la reducerea impactului asupra mediului, eliminând anual peste 1000 de tone de emisii de ...

Grupul Schwarz extinde obiectivele strategiei REset Plastic pentru retailerii Kaufland și Lidl

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 24 Iunie 2021 16:08
Grupul german Schwarz a anunțat o extindere a obiectivelor strategiei REset Plastic, strategie implementată în cele două lanțuri de retail ale grupului – Kaufland și Lidl.   Astfel, Kaufland anunță noi obiective de reducere a plasticului de unică folosință. Ca parte a strategiei REset Plastic, structurată la nivel de grup, compania își propune să folosească plastic reciclat în proporție de 20% în toate ambalajele de plastic ale mărcilor proprii până în 2025, și să susțină ...

Nestlé România lansează YOUth eBusiness Academy și derulează a cincea ediție a Summer’s Cool

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 24 Iunie 2021 12:21
||
În perioada 5–23 iulie 2021, Nestlé România derulează a cincea ediție a Summer’s Cool, un proiect de dezvoltare adresat studenților și proaspeților absolvenți de facultate. Compania organizează Summerʹs Cool cu scopul de a deschide noi oportunități de carieră în rândul tinerilor și de a se implica activ în educația acestora. Peste 700 de tineri din 4 țări au aplicat pentru unul dintre cele 60 de locuri disponibile. Cei 60 de tineri vor fi primii înrolați ...
  • Prec
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 9 din 23

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața