evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Sustenabilitate & CSR

Platforma Donatorilor - prima aplicație ce transparentizează investițiile mediului privat în proiecte derulate de ONG-uri

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 07 Aprilie 2021 14:03
||
Creată prin contribuția a 15 dintre principalii finanțatori ai proiectelor societății civile din România, cărora li se adaugă 19 Fundații Comunitare, Platforma Donatorilor pune la dispoziție facilități de explorare și vizualizare grafică de date despre fondurile destinate organizațiilor neguvernamentale din toate domeniile de interes. Aplicația transparentizează astfel datele despre finanțările din sectorul neguvernamental din România. Primul raport, lansat odată cu platforma, evidențiază care sunt domeniile cele mai finanțate din societatea civilă în 2020, dar și ...

Lidl România introduce în oferta săptămânală articole de uz casnic realizate din plastic reciclat

Publicat Miercuri, 31 Martie 2021 16:22
||
Ca parte a strategiei sale REset Plastic, Lidl implementează constant măsuri pentru a reduce utilizarea plasticului și, în același timp, pentru a se orienta mai mult către plasticul reciclat. Aceste demersuri contribuie la acțiunile implementate de întreg Grupul Schwarz, din care retailerul face parte, pentru a susține viziunea de „Mai puțin plastic – închiderea buclei”. Împreună cu PreZero, divizia de mediu a Grupului Schwarz, Lidl România introduce din 1 aprilie, pentru prima dată în sortimentul ...

Kaufland și SMURD lansează un centru mobil de instruire a populației

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 30 Martie 2021 19:04
||
Departamentul pentru Situații de Urgență, prin Fundația pentru SMURD, cu sprijinul Kaufland România, a achiziționat și pune la dispoziția Inspectoratului General pentru Situații de Urgență un Centru mobil de instruire a populației pentru răspuns la situații de urgență, în valoare de 435,707.8 EUR, din care 386,590.9 EUR sunt contribuția Kaufland România, iar 49,116.9 EUR sunt contribuția Fundației pentru SMURD din sumele colectate de la populație prin 3.5%.   ...

Nestlé în parteneriat cu Fundația PRAIS donează peste 800 de piese de mobilier către instituții de învățământ din județul Prahova

Publicat Luni, 29 Martie 2021 13:40
||
Nestlé în parteneriat cu Fundația PRAIS au încheiat cu succes donația de mobilier de birouri către mai multe unități de învățământ din județul Prahova în baza unui proiect realizat în parteneriat cu Inspectoratul Școlar Județean Prahova. Prin această acțiune au fost dotate cu piese de mobilier 20 de școli gimnaziale și licee, Palatul Copiilor, Casa Cadrelor Didactice și Inspectoratul Școlar Județean Prahova. ,,Prin această donație, ne-am dorit să contribuim la îmbunătățirea condițiilor de formare a ...

Colgate – Palmolive a lansat Colgate® Keep, periuța de dinți cu cap înlocuibil, pentru a reduce cu 80% deșeurile mici din plastic

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 24 Martie 2021 03:39
||
Peste 495 de milioane de periuțe de dinți manuale pentru adulți au fost achiziționate în SUA în 2020 și au ajuns probabil la depozitul de deșeuri, deoarece nu pot fi reciclate cu ușurință. Datorită dimensiunilor reduse, a amestecului de materiale și a limitărilor capacităților municipale de reciclare, periuțele de dinți nu sunt acceptate în fluxurile tipice de reciclare, în nici o țară din lume. Colgate încearcă să schimbe acest lucru odată cu lansarea Colgate® Keep. ...

CHEP susține retailerii și producătorii pentru trecerea la un lanț logistic circular

Scris de Carol Popa Publicat Miercuri, 24 Martie 2021 03:33
||
Agenda 2030 pentru dezvoltare durabilă se leagă strâns de tranziția spre modele economice circulare, în care creșterea este decuplată de consumul de resurse naturale. În România, trecerea fundamentală la circularitate depinde în mare măsură de coerența obiectivelor în zona de sustenabilitate ale marilor jucători din economie și de colaborarea cu sectoarele interconectate. În calitate de lider global în soluții pentru supply chain, CHEP operează cea mai extinsă rețea logistică națională și globală bazată pe conceptul ...

Societatea civilă se revoltă din cauza întârzierii SGR

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 22 Martie 2021 19:07
||
Mai multe organizații civice au reacții tot mai concentrate ca urmare a amânărilor privind publicarea Hotărârii de Guvern care să dea startul implementării Sistemului Garanție – Returnare(SGR). Cea mai nouă reacție aparține organizației Declic, organizație civică specializată în promovarea unor acțiuni civice prin petiții online, care solicită simpatizanților să scrie un mesaj în paginile social media ale producătorilor de băuturi și retailerilor prin care să solicite implementarea Sistemului Garanție – Returnare. ”Pentru proiectul de HG, ...

Henkel a utilizat cu 28% mai puțină apă pentru fiecare tonă de produs realizată în 2020, comparativ cu anul de referință 2010

Publicat Luni, 22 Martie 2021 16:59
||
Compania Henkel și-a propus să furnizeze produse și soluții care au o contribuție pozitivă la îndeplinirea provocărilor sociale și de mediu. În ceea ce privește managementul resursei apă, compania urmărește economisirea acesteia în faza de producție și în cea de consum, mai ales pentru diviziile B2C (Beauty Care și Laundry & Home Care). Astfel, Henkel ia în considerare producția eficientă din punct de vedere al apei încă din etapa de dezvoltare a produselor. De fapt, ...

Provocare lansată de Nestlé către producătorii de ambalaje, prin afișarea pe zeci de mii de produse puse pe rafturi

Publicat Joi, 18 Martie 2021 00:07
||
Nestlé România pune deja în practică strategia globală de a promova în rândul consumatorilor produsele sustenabile și semnalează pe ambalajele produselor componentele sustenabile pentru fiecare dintre acestea. Mai mult, Nestlé România a lansat de curând o serioasă provocare, afișată chiar pe ambalajul produsului Nesquik – Cacao cu lapte: se caută un producător de pai sustenabil pentru băut. Așa cum se poate observa în imagine, ambalajul produsului Nesquik – Cacao cu lapte este realizat de compania ...

“Școala Altfel. Masa Altfel” – un proiect Bonduelle România prin care peste 500 de elevi au descoperit importanța alimentației sănătoase

Publicat Marți, 16 Martie 2021 18:21
||
Bonduelle România continuă și anul acesta campania „Școala Altfel. Masa Altfel”, un proiect educativ prin care se promovează consumul de legume și obiceiurile de hrană sănătoase în rândul copiilor. Astfel, peste 500 de elevi din învățământul preșcolar și primar ce studiază în cadrul a trei școli gimnaziale din județele Giurgiu și Ialomița, au primit, din partea Bonduelle România, materiale educaționale, dar și mascote și jucării – toate având rolul de a-i familiariza pe cei mici ...
  • Prec
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 13 din 23

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

Box TMC 2025

Banner A360 2025

banner cumpana

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața