Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
Sustenabilitate & CSR
Transavia publică primul raport de sustenabilitate din industria alimentară realizat de o companie cu capital 100% românesc
Scris de
Carol Popa
Publicat Luni, 21 Decembrie 2020 09:57
Grupul Transavia, una dintre cele mai reputate afaceri de familie și liderul pieței de carne de pasăre din România, realizează în premieră acest demers important și transparent la aniversarea a 30 de ani de activitate, inovație și constanță pe piața românească.Totodată, Transavia va marca în 2021 un alt obiectiv important: depășirea cifrei de producție de 100.000 tone de carne de pasăre anual.Odată cu lansarea obiectivelor de sustenabilitate pentru anul 2025, dorim să ...
Lidl donează cu sprijinul clienților săi 815.000 de lei către UNICEF pentru a susține accesul la educație de calitate pentru copiii din medii vulnerabile
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 17 Decembrie 2020 16:55
Lidl continuă demersurile de susținere a educației în România și investește 815.000 de lei în programul „Educație Incluzivă de Calitate pentru elevii care fac tranziția de la gimnaziu la liceu” implementat de UNICEF. Suma a fost strânsă în cadrul campaniei desfășurate în magazinele Lidl din toată țara, în perioada 9 noiembrie – 13 decembrie 2020, pentru fiecare jucărie achiziționată de clienți din magazinele sale, Lidl donând 1 leu către UNICEF. Astfel, copiii din comunitățile ...
Harta Reciclării - numărul de puncte de colectare separată marcate pe Harta Reciclării a crescut cu 70% în 2020
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 17 Decembrie 2020 16:19
Harta Reciclării, platforma națională, interactivă, care permite identificarea și localizarea punctelor de colectare separată a deșeurilor reciclabile din România, a crescut cu 70% în acest an, după ce atât inițiatorii proiectului, cât și utilizatorii înregistrați pe site în ultimul an, au cartat și adăugat pe hartă peste 5.400 de puncte față de cele existente deja anul trecut. Platforma a fost lansată în luna mai 2019 de Asociația ViitorPlus, cu sprijinul Coca-Cola HBC România și ...
Platforma Lucrezdinnou.ro - un nou proiect țintit și atipic pentru piața muncii, creat de Coca-Cola HBC & The Social Incubator
Scris de
Carol Popa
Publicat Marți, 08 Decembrie 2020 15:23
Coca-Cola HBC România, în parteneriat cu The Social Incubator, organizație non-guvernamentală care sprijină integrarea socială și profesională a persoanelor vulnerabile din România, au lansat Lucrezdinnou.ro, prima platformă online de reconversie profesională menită să-i ajute pe cei care și-au pierdut locul de muncă în contextul dificil creat de pandemia de Covid-19. Platforma cu scop social are obiectivul de a sprijini diminuarea șomajului în România. Aceasta oferă resurse educaționale pentru reorientarea în carieră și le afișează ...
Lidl lansează o nouă colectă de alimente pentru comunități vulnerabile în 80 de magazine și susține deschiderea a două noi Bănci regionale pentru Alimente în Timișoara și Constanța
Scris de
Carol Popa
Publicat Vineri, 04 Decembrie 2020 10:41
Lidl își implică activ clienții în sprijinirea persoanelor defavorizate, prin organizarea unei noi campanii de colectare de alimente între 7-20 decembrie, în parteneriat cu rețeaua Băncilor pentru Alimente din țară. După ediția pilot din decembrie 2019, acum, Lidl extinde lista de magazine participante la campanie la 80 de unități. În plus, și numărul beneficiarilor campaniei a crescut, anul acesta fiind implicate în această inițiativă atât Băncile pentru Alimente din București, Cluj-Napoca, Roman, Brașov și Oradea, ...
Kaufland primește pentru al treilea an consecutiv titlul de Cea mai sustenabilă companie din România
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 19 Noiembrie 2020 18:38
Kaufland România a fost desemnată Cea mai sustenabilă companie din România, datorită investițiilor majore în acest sens pe care le-a făcut în ultimii ani - în urma publicării rezultatelor singurului și celui mai complex studiu care analizează nivelul de implicare a companiilor în sustenabilitate și din punct de vedere al impactului economic, de mediu și social. Organizat anual, ranking-ul Romania CSR Index reprezintă o analiză independentă complexă cu 10 categorii și 64 de indicatori, care ...
Tetra Pak analizează posibilitatea construirii unei linii de reciclare a deșeurilor de ambalaje din carton pentru băuturi, în parteneriat cu Stora Enso
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 19 Noiembrie 2020 18:27
Tetra Pak și Stora Enso își unesc forțele pentru a analiza posibilitatea construirii unei noi linii de reciclare în vederea creșterii semnificative a capacității de reciclare a deșeurilor de ambalaje din carton pentru băuturi în Europa Centrală și de Est. Cei doi parteneri inițiază un studiu de fezabilitate pentru a evalua oportunitatea construirii unei linii de reciclare pe scară largă pentru cutii uzate de băuturi (UBC - Used Beverage Cartons) la fabrica Stora Enso din ...
Raportul de sustenabilitate Lidl România: retailerul a realizat investiții sociale de 22,5 milioane lei în 2019 și a trimis la reciclat 37.000 de tone de deșeuri
Scris de
Carol Popa
Publicat Joi, 19 Noiembrie 2020 18:16
Lidl a colectat și a trimis către centrele de reciclare în 2019, peste 37.000 de tone de deșeuri, cu 21% mai mult decât în 2018. Totodată, în perioada de raportare valoarea investițiilor sociale a fost de peste 22.500.000 de lei, se arată în Raportul de sustenabilitate publicat de companie. Documentul include și alte demersuri de sustenabilitate ale companiei, precum măsurile de reducere a cantității de plastic puse în circulație sau cele în ...
Mondelēz International lansează un apel la colaborare privind foliile flexibile
Scris de
Carol Popa
Publicat Luni, 09 Noiembrie 2020 10:24
Mondelēz International și-a anunțat sprijinul pentru eforturile globale care vizează creșterea ratelor de reciclare a deșeurilor din plastic, inclusiv folii flexibile, și îndeamnă la o colaborare mai strânsă la nivelul industriei pentru dezvoltarea și implementarea de programe eficiente de extindere a responsabilității producătorilor (Extended Producer Responsibility - EPR) care să ajute la realizarea unei economii circulare. Totodată, compania a semnat Apelul de Business pentru un Tratat ONU în ceea ce privește poluarea cu plastic, care ...
Studiu Valoria: Bugetele de CSR ”îngheață”, dar companiile cresc implicarea în comunitate
Scris de
Carol Popa
Publicat Luni, 02 Noiembrie 2020 12:09
Valoria împreună cu CSRMedia.ro au lansat a opta ediție a studiului Dinamica și Perspectiva Domeniului CSR din România. Rezultatul parteneriatului dintre cele două organizații, studiul este o analiză comparativă a evoluției conceptului de responsabilitate socială corporativă și se adresează specialiștilor de CSR, dar mai ales managerilor și directorilor executivi care își doresc să înțeleagă evoluția acestui domeniu. Rezultatele ediției curente indică o firească căutare a modalităților de răspuns a echipelor de CSR la provocările ...
Prec
1
2
3
4
5
6
7
8
Următor
Sfârșit
Pagina 1 din 8
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video