Cont nou
Autentificare
Newsletter
GDPR
Facebook
LinkedIn
Instagram
Pinterest
YouTube
Meniu
Home
La zi
La zi
Știri
Actualitatea
Editorial
FMCG
Analize și tendințe
Băuturi alcoolice
Băuturi nealcoolice
Cafea și dulciuri
Produse lactate
Produse din carne
Produse de bază
Produse de îngrijire personală
Produse de îngrijire a locuinței și curățare
Alte produse alimentare
Sustenabilitate & CSR
Alte articole
Ediția 2020
Ediţia 2019
Ediţia 2018
Branduri cu buletin de România
Branduri pentru 100 de ani
NOI pentru România
Piețe de cinci stele
Trendsetteri
Transformers Brands
Ghid furnizori
Video
Retail
Harta retailului modern
Magazine de top
Comerț modern
Comerț tradițional
Info retail
Ghid Retail Modern
Ghidul comerciantului
Evenimente
Trade Marketing Congress
Martie 2020
Martie 2019
Martie 2018
Martie 2017
Martie 2016
Februarie 2015
Februarie 2014
Februarie 2013
Februarie 2012
CSR Excellence
CSR Iunie 2019
Club Retail
Octombrie 2019
Octombrie 2018
Octombrie 2017
Octombrie 2016
Octombrie 2015
Octombrie 2014
Octombrie 2013
Premiile PIATA
Noiembrie 2019
Noiembrie 2018
Noiembrie 2017
Noiembrie 2016
Noiembrie 2015
Noiembrie 2014
Noiembrie 2013
Noiembrie 2012
Octombrie 2011
Octombrie 2010
Octombrie 2009
Octombrie 2008
Marketing Conference
Aprilie 2018
Aprilie 2017
Aprilie 2016
Martie 2015
Martie 2014
Aprilie 2013
Business
Special
Profil de manager
Strategii de piață
Topurile PIATA
Marketing & publicitate
Consilier
Research
Resurse umane
Info companii
Contact
Premium
Premium
Revista
Pagina principală
FMCG
#BranduricuBuletindeRomânia - Editorial
Scris de
Cristi Badescu
Publicat Luni, 15 Iunie 2020 17:53
Toți oamenii de comunicare iubesc până la patimă crizele economice, pentru că atunci au parte de provocarea maximă: cu cel mai redus buget ever trebuie să obţină cea mai înaltă rată de conversie a vizualizărilor mesajului în acte de cumpărare. Cu cât mai crâncenă e criza, cu atât mai eficientă trebuie să fie comunicarea, iar despre criza post-pandemie unii spun că e cea mai cea de după 1945. Pe oamenii de marketing îi aşteaptă gloria! ...
#BranduricuBuletindeRomânia - Întregul lanț valoric Unisol este 100% românesc
Publicat Luni, 15 Iunie 2020 17:44
Unisol din ulei de primă presă este un brand 100% românesc, care se identifică cu bucatele românești. Uleiul de floarea-soarelui este un ingredient de bază din majoritatea bucătăriilor noastre, cunoscut pentru valorile nutriționale, pentru densitatea și culoarea lui aurie. Unisol din ulei de primă presă este ingredientul perfect pentru a desăvârși cele mai savuroase și aromate bucate românești. În acest moment, Unisol este cel mai important brand din portofoliul Bunge România, cu o creștere ...
#BranduricuBuletindeRomânia - Coca-Cola HBC România: Ne reînnoim buletinul, an de an
Publicat Luni, 15 Iunie 2020 17:33
Avem buletin de România de 29 de ani. De-a lungul timpului, Coca-Cola HBC România a evoluat, dar indiferent de transformările și forma pe care a îmbrăcat-o compania, am fost conectați în permanență la nevoile și dorințele comunităților în care ne-am desfășurat activitatea, adaptându-ne rapid la schimbările multiple prin care a trecut societatea pe parcursul anilor. Primele băuturi produse în România, au adus pe mesele românilor o mare bucurie, Coca-Cola însemnând mult mai mult decât o ...
#BranduricuBuletindeRomânia - Am crescut ca un brand local și ne creionăm drumul către unul național
Publicat Luni, 15 Iunie 2020 17:20
Credem cu tărie că marile valori umane și profesionale trebuie să se așeze rând pe rând la temelia acestei regiuni și a oamenilor care locuiesc aici. Numai așa putem să dăm mai multă valoare prezentului și viitorului nostru comun. Contribuind cu priceperea noastră, cu munca și produsele noastre, cu generozitatea noastră și cu timpul nostru la valorile comunității în care trăim. Am crescut ca un brand local, ulterior regional și ne creionăm drumul către național. ...
#BranduricuBuletindeRomânia - Am avut și avem un rol major în a schimba cultura gastronomică a românilor
Publicat Luni, 15 Iunie 2020 17:14
„Chiar dacă suntem subsidiara unui grup elvețian, ancorele noastre sunt românești, și sunt puternice. Este important, în orice economie, ca banii să se cheltuiască în primul rând pe produsele și pe serviciile locale. Nu suntem o companie mare – nici una foarte mică - dar știm că tot ceea ce declarăm, facem - și facem mai întâi pe plan local. Cumpărăm materii prime, angajăm din vecinătate, avem colaboratori în diverse domenii, plătim taxe aici și ...
#BranduricuBuletindeRomânia - Investiții pe termen lung în fabrica ETi din România
Publicat Luni, 15 Iunie 2020 16:55
Importanţa pentru companie a caracterului românesc al brandurilor fabricate local. Dacă în urmă cu câțiva ani eram prezenți cu doar două branduri, în prezent avem un portofoliu de 12 branduri active pe piața românească și ne bucurăm că o parte dintre acestea sunt produse local în fabrica noastră din comuna Ghercești, județul Dolj. România a fost aleasă din zece țări luate inițial în calcul și este prima destinație unde grupul ETi a ales să deschidă ...
#BranduricuBuletindeRomânia - Farmec - modelul unui business flexibil pe timp de criză
Publicat Luni, 15 Iunie 2020 16:47
„Printr-o rețetă unică, în care am îmbinat tradiția cu inovația și ne-am conturat identitatea pe valori precum eficiență, pasiune, încredere și calitate, am construit un business cu capital 100% românesc ce a demonstrat performanțe deosebite. Ne-am propus să ridicăm standardele din sectorul produselor cosmetice și de îngrijire a locuinței, să fim printre cei care setează tendințele din acest domeniu și să contribuim la educarea consumatorilor.Ducem mai departe moștenirea și experiența Farmec, suntem atenți și ...
#BranduricuBuletindeRomânia - Fuchs România dezvoltă, de aproape 20 de ani, cel mai puternic brand românesc de condimente – Cosmin
Publicat Luni, 15 Iunie 2020 16:41
Prin ingredientele alese, tehnologiile folosite și calitatea înaltă a produselor, Cosmin a câștigat încrederea consumatorilor și a devenit cea mai vândută și cunoscută marcă de condimente din România. Are o sortimentație variată, 38 de produse în plic și 12 în doză, produse simple, cât și amestecuri, prețuri accesibile și distribuție în retailul modern, magazine de proximitate și în mediul rural. Fuchs Gruppe, cel mai mare producător de condimente cu capital privat la nivel european, ...
#BranduricuBuletindeRomânia - Grande Gloria Production
Publicat Luni, 15 Iunie 2020 16:21
AICI versiunea video: Grande Gloria - 27 de ani de cetățenie românească Grande Gloria Production este un grup de firme multifuncţional dezvoltat, cu o experienţă de peste 27 de ani, ce reuneşte 7 fabrici de produse alimentare şi nealimentare, importator şi distribuitor. Grande Gloria Production este un important furnizor sub marca proprie şi Private Label în 53 de ţări, de pe 4 continente. Specializarea pe Private Label a adus încrederea şi aprecierea celor mai ...
#BranduricuBuletindeRomânia - 3 din 10 produse FMCG fabricate în România poartă etichetă Inovalabel
Publicat Luni, 15 Iunie 2020 16:09
Interviu cu Emanuel Constantin, directorul general al Inovalabel AICI versiunea video: Inovalabel - un miliard de etichete anual Inovalabel este o companie înfiinţată cu capital elveţian. Ce reprezintă România pentru operaţiunile Inovalabel ? Operațiunile Inovalabel se desfășoară 100% în România. Doar capitalul este elvețian. În rest, tot ceea ce înseamnă producție, logistică, livrări etc., se desfășoară în fabrica și în punctele de lucru din România. Ca urmare, 100% din angajați lucrează în România și 100% ...
Prec
1
2
Următor
Sfârșit
Pagina 1 din 2
#177,
decembrie
2020
-
ianuarie
2021
HARTA
RETAILULUI
MODERN
Nou! Harta retailului modern din România.
Harta Retailului Modern 31-12-2020
Transformers
Brands,
decembrie
2020
INFO
COMPANII
Henkel lansează gama Pur Power Perle Minerale, cu parfumuri inspirate din industria cosmetică
Vino şi tu în calatoria LEERDAMMER şi savurează premii irezistibile!
Există un cheesecake perfect pentru fiecare ocazie!
Unilever și Betty Ice, renumitul producător de înghețată, își îmbunătățesc activitatea prin implementarea cu succes a soluției software Entersoft pentru a gestiona vânzările a 100 de puncte de vânzare permanente și sezoniere
Edenia lanseaza fructe congelate
Revista Piaţa
Video