evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Cosmetice premium pentru pielea copiilor

Publicat Miercuri, 23 Martie 2011 15:36
Cosmetice premium pentru pielea copiilor
In ciuda dificultatilor economice, parintii cauta sa le asigure copiilor cele mai bune produse, reducand in schimb alte cheltuieli "Pentru copilul meu tot ce este mai bun", spune orice parinte, care este dispus sa taie alte cumparaturi de pe lista, numai sa ii asigure copilului produse de cea mai buna calitate. Si nu este vorba numai despre mancarea pentru bebelusi, ci si de produsele care intra in contact cu pielea lor, extrem de sensibila: ...

In 2010, satenele si roscatele au fost in trend!

Publicat Vineri, 17 Decembrie 2010 20:20
In 2010, satenele si roscatele au fost in trend!
Sase din zece femei cu varsta de peste 14 ani isi vopsesc parul, frecventa medie a acestei operatiuni fiind de o data la doua luni, reiese din studiul realizat de Mercury Research, in exclusivitate pentru revista Piata   Satenul este nuanta aleasa de cele mai multe dintre femei (30%), acestea preferand-o intr-o masura din ce in ce mai mare odata cu inaintarea in varsta. Astfel, doar 18% dintre tinerele pana in 25 de ani opteaza ...

Scutece premium pentru rasfatul bebelusilor

Publicat Miercuri, 17 Noiembrie 2010 15:02
Scutece premium pentru rasfatul bebelusilor
In ciuda scaderii veniturilor, parintii nu au renuntat sa le asigure celor mici scutece de cea mai buna calitate. In stransa legatura cu rata natalitatii, piata scutecelor pentru bebelusi a inregistrat o scadere in primele sase luni ale anului 2010 fata de aceeasi perioada din 2009 cu aproximativ 5% in volum si 15% in valoare. Potrivit Institutului National de Statistica, populatia Romaniei a inregistrat un spor natural negativ inclusiv in luna iunie 2010, in conditiile ...

Sapunul solid pierde din "sustinatori"

Publicat Vineri, 05 Noiembrie 2010 16:10
Sapunul solid pierde din "sustinatori"
In perioada urmatoare, cota valorica a sapunului solid ar putea sa scada, ca urmare a migratiei romanilor catre cel lichid Sapunul solid are de infruntat concurenti redutabili, puternici, care castiga teren in fiecare an, "arma de atac" a acestora - sapunul lichid si gelul de dus - fiind inovatiile. In valoare, per total retail, vanzarile de sapun de toaleta au fost, in perioada ianuarie-iunie 2010 de 81,3 milioane de lei, iar in volum ...

Frumusetea la genul masculin

Publicat Joi, 30 Septembrie 2010 19:45
Frumusetea la genul masculin
Trusa masculina de produse pentru ingrijire s-a diversicat si cuprinde, acum, pe langa sampoane pentru diverse tipuri de probleme, geluri de dus sau after shave, si creme anti-rid, creme hidratante pentru fata,lotiuni antiseptice etc. Barbatii investesc mai multi bani in produsele cosmetice si de ingrijire a tenului, a parului si a pielii in general, fata de acum zece ani, convinsi fiind ca aspectul fizic are o stransa legatura cu succesul....

Deodorantele din Segmentul mediu, cel mai bine vandute in 2009

Publicat Miercuri, 23 Iunie 2010 23:33
Deodorantele din Segmentul mediu, cel mai bine vandute in 2009
Cu cote de piata intre 10 si 13%, cele mai vandute deodorante in 2009 au fost cele situate in segmentul de pret mediu, intre 8 si 11 lei. Piata deodorantelor a ramas anul trecut, in lei, din punct de vedere valoric, la aproximativ la acelasi nivel cu cea din 2008, potrivit reprezentantilor Coty Romania care citeaza datele MEMRB....

Romanii cauta protectia solara ridicata

Publicat Luni, 21 Iunie 2010 01:32
Romanii cauta protectia solara ridicata
Jucatorii de pe piata au remarcat o crestere a interesului utilizatorilor fata de produsele cu factor de protectie ridicat, constienti de nocivitatea ultravioletelor...

Depilatoarele cu formule moderne cresc in vanzari

Publicat Joi, 15 Aprilie 2010 21:22
Depilatoarele cu formule moderne cresc in vanzari
Oferta disponibila pe piata este extrem de variata si pentru toate buzunarele....

Ambalajele mari au dat volum pietei de sampoane si balsam

Publicat Marți, 16 Martie 2010 16:34
Ambalajele mari au dat volum pietei de sampoane si balsam
Consumatorii de sampoane si balsam de par s-au dovedit mai chibzuiti, iar in contextul diminuarii veniturilor, s-au orientat catre ambalajele mari, economice....

Piata parfumurilor "pierde" din intensitate

Publicat Luni, 14 Decembrie 2009 19:43
Piata parfumurilor "pierde" din intensitate
Atat segmentul de produse tip after shave cat si parfumurile au inregistrat usoare scaderi ale vanzarilor in ultima perioada.Romania inca pastreaza cateva diferente in ceea ce priveste piata de produse de parfumerie fata de celelalte tari din Europa Centrala si de Est. In primul rand, consumul este mai mic, romanii preferand deodorantele ca inlocuitor al parfumului, iar in cel deal doilea rand, categoria de parfumerie pentru femei este cu aproximativ 30% mai mare decat ...
  • Prec
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 9 din 12

Box club 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #227 iulie 2025

Piata 227
Editia curenta Arhiva revista

Box premii 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

BBRo box 2025

box csr 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-06-2025

banner cumpana

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața