evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Romanii reduc igiena orala doar la periajul dintilor

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 26 Iulie 2012 16:19
Romanii reduc igiena orala doar la periajul dintilor
Numarul celor care, pe langa pasta si periuta de dinti, folosesc si ata dentara, apa de gura sau alte produse este foarte mic Principala caracteristica a pietei produselor de ingrijire orala este imbunatatirea continua a ofertei pe toate segmentele: paste de dinti, periute de dinti, ape de gura, ate dentare, adezivi pentru proteze etc. Segmentele prioritare si cele mai consecvente sunt pastele de dinti si periutele, produse care au rezistat in cosul de cumparaturi al ...

Producatorii mizeaza pe lotiunile de protectie solara cu ingrediente naturale

Publicat Luni, 28 Mai 2012 19:42
Producatorii mizeaza pe lotiunile de protectie solara cu ingrediente  naturale
Tendinta catre natural, formule hipoalergenice si fara parabeni se intalneste inclusiv in categoria produselor de protectie solara, care are toate premisele sa creasca si in acest sezon. Fara sa existe date exacte privind volumul si valoarea categoriei de creme pentru protectie solara, datorita sezonalitatii sale puternice, companiile se orienteaza, in construirea strategiilor, dupa propriile vanzari inregistrate pe perioada verii. Nielsen ofera un top al producatorilor si al brandurilor in urma unei monitorizari realizate strict pentru ...

Categorii de deodorante care se vand bine pe timp de criza

Publicat Joi, 15 Martie 2012 14:20
Per total, categoria deodorantelor, in care includem deo spray, roll on, stick, a scazut in ultimii ani ca urmare a orientarii utilizatorilor catre alte produse de stricta necesitate. In volum, piata a inregistrat o scadere, in timp ce in valoare vanzarile au crescut usor, ca efect posibil al unei scumpiri in 2011.   Evolutia vanzarilor de deodorante pe fiecare categoriete (valoare): -1,8% vanzarile de deo –spray; +9,2% vanzarile de roll –on; ...

Romancele prefera sa isi ingrijeasca tenul cu retete romanesti

Publicat Marți, 21 Februarie 2012 16:29
Romancele prefera sa isi ingrijeasca tenul cu retete romanesti
Categoria cremelor de ingrijire, destul de bine dezvoltata, este impartita intre producatorii autohtoni, multinationale si brandurile proprii ale retailerilor, cele din urma realizate tot de jucatorii romani. Pe piata cremelor de ingrijire personala, companiile romanesti au inregistrat cresteri in vanzari, fie ca au fost in volum sau in valoare. Cosmetic Plant, Elmiplant, Farmec Cluj Napoca au avut evolutii pozitive, mizand pe produse de calitate la preturi rezonabile. Multinationalele domina categoria, insa impart piata cu producatorii ...

In numai doi ani, piata prezervativelor a scazut cu aproape 30%

Publicat Luni, 20 Februarie 2012 20:27
In numai doi ani, piata prezervativelor a scazut cu aproape 30%
Volumul anual al pietei din Romania indica o medie de un prezervativ la un locuitor, ceea ce inseamna una dintre cele mai scazute rate din Europa, chiar daca o comparam cu situatia din tari non-UE. Concret, piata a avut un trend descendent din 2008 pana in 2010, pierzand o cota de aproape 30%, ca numar de unitati vandute. In 2011, din ianuarie si pana in octombrie, se vandusera 18,6 milioane de prezervative (sursa: PSI, ...

Peste 23 de milioane de euro investiti in promovarea unei piete in scadere

Publicat Joi, 15 Decembrie 2011 15:36
Puternic afectata de criza economica, piata produselor de parfumerie a inregistrat un trend descrescator incepand cu anul 2009, cu toate ca jucatorii s-au orientat catre promotii agresive si oferte de pret interesante pentru cumparatori. Ultimii doi ani au reprezentat perioada in care ofertele speciale au devenit articole constante la raft, ca strategie a retailerilor si furnizorilor de a-i atrage si pastra pe cumparatori. In acelasi timp, furnizorii au facut tot posibilul sa mentina preturile constante, ...

Produsele antibacteriene, o piata de nisa

Publicat Miercuri, 27 Iulie 2011 16:28
Produsele antibacteriene, o piata de nisa
Desi nu este o piata aglomerata, portofoliile producatorilor contin mai multe variante de produse antibacteriene: sapunuri, geluri, sprayuri etc. Romanii se afla pe ultimul loc in topul european al utilizarii sapunului, folosind, in medie, patru sapunuri solide in decurs de un an. Desigur, vorbim atat de cauze de natura economica, cat si educationala. "Mai mult, trebuie sa tinem cont si de ponderea populatiei rurale in totalul populatiei din Romania. La noi, aproximativ 46% din ...

Ritualul ingrijirii tenului in pasi traditionali

Publicat Joi, 26 Mai 2011 20:35
Ritualul ingrijirii tenului in pasi traditionali
Segmentul de curatare a tenului a fost mai afectat decat cel de ingrijire, insa per ansamblu, scaderile nu au fost atat de dramatice precum in alte categorii de cosmetice Piata produselor de ingrijire a tenului, care include atat categoria de intretinere cat si pe cea de curatare a fetei, a stat sub semnul scaderilor in 2010, atat in ceea ce priveste volumul vanzarilor, cat si valoarea acestora. In acest context, produsele cosmetice din segmentul medium ...

Formule noi, ambalaje atractive pe piata produselor de ingrijire

Publicat Miercuri, 20 Aprilie 2011 16:44
Formule noi, ambalaje atractive pe piata produselor de ingrijire
Oferta a continuat sa se dezvolte si in 2010, in functie de tendintele lansate la nivel international si de nevoile utilizatorilor In ciuda perioadei destul de dificile, care a insemnat o scadere a vanzarilor de produse de ingrijire personala, jucatorii au continuat sa isi dezvolte portofoliile pentru a ramane competitivi. Scaderea atat in volum, cat si in valoare, a pietei produselor de ingrijire personala a fost destul de importanta, desi producatorii au investit in promotii ...

Cosmetice premium pentru pielea copiilor

Publicat Miercuri, 23 Martie 2011 15:36
Cosmetice premium pentru pielea copiilor
In ciuda dificultatilor economice, parintii cauta sa le asigure copiilor cele mai bune produse, reducand in schimb alte cheltuieli "Pentru copilul meu tot ce este mai bun", spune orice parinte, care este dispus sa taie alte cumparaturi de pe lista, numai sa ii asigure copilului produse de cea mai buna calitate. Si nu este vorba numai despre mancarea pentru bebelusi, ci si de produsele care intra in contact cu pielea lor, extrem de sensibila: ...
  • Prec
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 8 din 12

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

Box TMC 2025

Banner A360 2025

banner cumpana

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața