evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Produsele de igiena orala - o piata de 70 de milioane USD

Scris de Maria Vaschi Publicat Vineri, 14 Februarie 2014 15:57
Produsele de igiena orala - o piata de 70 de milioane USD
Pastele de dinti si periutele dentare reprezinta aproximativ 90% din valoarea vanzarilor. Volumul de vanzari subliniaza aceeasi realitate negativa, mentionata in analize anterioare din revista Piata, si anume ca atitudinea preventiva si abordarea completa pentru ingrjirea orala nu fac parte inca din obiceiurile adoptate de romani. Comportamentul de cumparare si consum confirma un nivel scazut in comparatie cu cel al tarilor din Uniunea Europeana, ceea ce inseamna un teren propice cresterii acestei categorii pe termen ...

Marimea si dinamica pietei de parfumuri si after shave-uri

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 18 Decembrie 2013 19:24
Marimea si dinamica pietei de parfumuri si after shave-uri
Toate pietele si segmentele in care parfumul reprezinta principalul beneficiu sunt deschise spre inovatii. Consumatorii sunt atenti si receptivi la noile miresme, motiv pentru care variantele recent lansate reprezinta un motor de crestere. Cu toate acestea, evolutia pietei  de profil a fost puternic afectata in ultimii ani, bugetul alocat produselor nealimentare fiind destul de mult diminuat. “Marimea pietei produselor de parfumerie din Romania, in retail, o estimez a fi undeva in jur de 20 ...

Cum s-a modificat piata produselor de parfumerie

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 16 Decembrie 2013 16:19
Cum s-a modificat piata produselor de parfumerie
In ultimii doi ani, comertul online si-a indreptat atentia si catre produsele de parfumerie sau de ingrijire personala. In ultima perioada se pot observa anumite schimbari in ceea ce priveste pozitionarea produselor de parfumerie la raft – categorie care include si after shave-urile. Astfel, spatiul alocat apelor de toaleta a fost diminuat, in locul acestora facandu-si aparitia produsele de tip „deodorant natural spray”, care au un raport calitate-pret foarte avantajos si o rotatie la ...

Factori diferentiatori in alegerea cremelor de intretinere

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 04 Decembrie 2013 18:27
Factori diferentiatori in alegerea cremelor de intretinere
Categoric, cel mai important criteriu in alegerea unui produs cosmetic, in special cand vorbim de ingrijirea tenului, este experienta anterioara a utilizatorului cu brandul respectiv. Promovarea produselor, fie ca vorbim de ATL sau de BTL, este si ea foarte importanta, pentru ca genereaza trial-ul necesar, mai ales pentru produsele nou lansate. Insa, daca aceste produse nu livreaza calitatea asteptata sau rezultatele promise, atunci reclama devine neimportanta pe termen mediu si lung. „Pana la urma, ...

Inovatii in categoria cremelor de intretinere

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 18 Noiembrie 2013 16:26
Inovatii in categoria cremelor de intretinere
 Utilizatorii cauta produse care, pe langa ingrijirea zilnica, le ofera beneficii suplimentare.  In general, segmentul cremelor de fata este tratat separat de cel al cremelor de ingrijire corporala, atat in studiile de piata, cat si in cadrul strategiei fiecarui jucator. Piata locala de body care este o piata „tanara”, prin prisma marimii acesteia, in comparatie cu cele din vestul Europei. Categoria cremelor de intretinere a corpului poate fi segmentata in trei subcategorii, ...

Piata deodorantelor creste pe segmentul roll-on

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 17 Octombrie 2013 18:43
Piata deodorantelor creste pe segmentul roll-on
Pe perioada verii, consumul acestei categorii se intensifica, in principal datorita timpului indelungat alocat activitatilor in aer liber. Categoria deodorantelor are ponderea valorica cea mare din piata de Fragrance din Romania. Dupa o perioada de scadere inregistrata in anii 2009-2010, ca urmare a crizei economice, din 2011 piata a inceput sa-si revina treptat. Reprezentantii Colgate – Palmolive sustin insa ca, din pacate, aceasta tendinta nu va continua si in 2013. Pana acum (luna septembrie – ...

Zeci de milioane de euro investiti in promovarea vopselelor de par

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 14 Ianuarie 2013 20:17
Desi piata produselor de colorare a parului nu mai inregistreaza o crestere atat de mare ca in anii anteriori, trendul ramane pozitiv, lucru demonstrat de volumele de vanzari generate anul trecut. In medie, la domiciliu se folosesc 2-3 tuburi pe an, ceea ce, comparativ cu alte tari, lasa loc de potential de crestere extensiva. Dinamica pe care o inregistreaza categoria ii determina pe producatorii care isi disputa ocuparea unei pozitii cat mai reprezentative in piata ...

Spray-ul fixativ, segmentul cel mai dinamic al pietei hair styling

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 08 Ianuarie 2013 16:43
Spray-ul fixativ, segmentul cel mai dinamic al pietei hair styling
Categoria produselor de coafat se afla pe un trend descrescator incepand din anul 2009 Potrivit liderului pietei, Henkel, piata de hair styling (categorie compusa din spray fixativ, ceara modelatoare, spuma pentru coafat, solutii de ondulare sau de indreptare a parului etc.) a ajuns la valoarea de 53 de milioane de lei – conform datelor de piata calculate de AC Nielsen pentru perioada ianuarie/ octombrie 2012 -, in scadere semnificativa fata de aceeasi perioada a ...

Se poarta parul vopsit in nuante naturale

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 20 Septembrie 2012 16:03
Se poarta parul vopsit in nuante naturale
In ultimul an, doar un sfert dintre romance si-au vopsit parul la un salon specializat. Pe piata produselor de colorare a parului strategiile se schimba o data cu nevoile consumatorilor, ofertele se diversifica si se concentreaza pe asteptarile si posibilitatile acestora, conceptele si produsele noi isi fac loc in portofoliile producatorilor. Anul 2012 a adus o crestere a vanzarilor categoriei fata de 2011, insa nu atat de spectaculoasa ca in anii anteriori. Este de asteptat ...

Romanii reduc igiena orala doar la periajul dintilor

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 26 Iulie 2012 16:19
Romanii reduc igiena orala doar la periajul dintilor
Numarul celor care, pe langa pasta si periuta de dinti, folosesc si ata dentara, apa de gura sau alte produse este foarte mic Principala caracteristica a pietei produselor de ingrijire orala este imbunatatirea continua a ofertei pe toate segmentele: paste de dinti, periute de dinti, ape de gura, ate dentare, adezivi pentru proteze etc. Segmentele prioritare si cele mai consecvente sunt pastele de dinti si periutele, produse care au rezistat in cosul de cumparaturi al ...
  • Prec
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 7 din 12

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața