evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Tania Iorgovan, dm drogerie markt: „Șamponul uscat a revoluționat vânzările în categoria produselor pentru îngrijirea părului”

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 06 Mai 2019 13:45
||
Categoria mare a produselor destinate îngrijirii părului este compusă din patru segmente distincte: șampoane, balsamuri, tratamente și măști reparatoare. Deși tratamentele dețin o pondere mică în piața totală (5%, potrivit Nielsen*, ca valoare a vânzărilor), au înregistrat cea mai bună dinamică în 2018, față de anul anterior: +19,6%. Pe acest segment, cel mai bine au performat produsele cu indicație de folosire „pentru păr uscat” (+24,3%, valoric). *) Conform datelor de Retail Audit Nielsen ...

Natalia Muscă, Farmec: „Un trend global puternic în ultimii ani este folosirea keratinei în produsele pentru îngrijirea părului”

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 24 Aprilie 2019 13:38
||
Categoria mare a produselor destinate îngrijirii părului este compusă din patru segmente distincte: șampoane, balsamuri, tratamente și măști reparatoare. Deși tratamentele dețin o pondere mică în piața totală (5%, potrivit Nielsen, ca valoare a vânzărilor), au înregistrat cea mai bună dinamică în 2018, față de anul anterior: +19,6%. Farmec este singura companie cu capital 100% românesc prezentă în topul celor mai mari producători de cosmetice pe segmentele tratamente și măști reparatoare. Vă prezentăm ...

Coloranți de păr: Dinamica pieței este dată de soluțiile îndrăznețe cu efect temporar de colorare

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 13 Martie 2019 10:37
||
O tendință recentă este orientarea publicului către produse cu valoare mai mare, din segmentul premium   Rafturile sunt împărțite între trei mari producători - L’Oréal, Henkel și Papillon Laboratoires Cosmetiques -, iar dimensiunea categoriilor în ultimii ani a fost relativ constantă. Chiar dacă strategiile de portofoliu sunt diferite între cei trei jucători, unii alegând să lărgească și alții să adâncească sortimentația cu nuanțe noi, vedem un trend general de premiumizare – produsele lansate au prețuri ...

Tania Iorgovan, dm drogerie markt: „Alocăm spațiu generos la raft inovațiilor, noului trend în piață”

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 12 Martie 2019 16:01
||
În dm, o treime din vânzările de produse destinate îngrijirii părului este reprezentantă de coloranți. Categoria este dominată de cei trei mari jucători la nivel național, L᾽Oréal, Henkel și Papillon Laboratoires Cosmetiques, la care se adaugă marca proprie a retailerului. În plus, există și câteva produse de nișă, oferite de alți parteneri. Vă prezentăm un interviu cu Tania Iorgovan, Sortiment Manager, departamentul Marketing & Achiziții, dm drogerie markt, despre modul în care este abordată dezvoltarea ...

Utilizatorii de produse pentru epilat optează pentru soluțiile cele mai rapide

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 07 Mai 2018 15:04
||
O cerere tot mai mare o înregistrează cremele cu utilizare sub duș, concepute special pentru a reduce timpul alocat epilării Categoria produselor pentru epilat este formată din câteva subsegmente, fiecare cu propriile sale particularități și atribute. Printre acestea se numără cremele, benzile pentru față sau corp, ceara caldă, ceara rece, gelurile, uleiurile și șervețelele pentru după epilare, precum și accesoriile pentru epilare (roll-on).   În alegerea produsului, unul dintre cele mai importante criterii este viteza ...

Claudia Pălăcian, Farmec: „Suntem în plin proces de pregătire a ofertelor estivale pentru sezonul 2018”

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 23 Aprilie 2018 22:02
||
Categoria produselor pentru epilat, care înregistrează un nivel al vânzărilor mai ridicat pe perioada anotimpului cald, este formată din câteva subsegmente, fiecare cu propriile sale particularități și atribute. Printre acestea se numără cremele depilatoare, benzile pentru față sau corp, ceara caldă, ceara rece, geluri și soluții după epilare, precum și accesorii pentru epilare (roll-on). În alegerea produsului, unul dintre cele mai importante criterii este viteza de acțiune a acestuia. Fiecare utilizator își dorește ca procesul ...

Produse pentru bărbierit cu ingrediente naturale sunt în topul vânzărilor

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 21 Septembrie 2017 17:37
Produse pentru bărbierit cu ingrediente naturale sunt în topul vânzărilor
La raft regăsim, alături de produse premium din zona mass market, branduri necunoscute, extrem de ieftine Produsele asociate bărbieritului reprezintă prima categorie pe care o vizează bărbații atunci când se află în fața raionului de cosmetice, urmată de deodorante/antiperspirante. Datele Nielsen*) indică pentru aparatele de ras de unică folosință cea mai mare pondere din piață, ca valoare a vânzărilor (63%), însă cea mai bună dinamică a fost înregistrată pe segmentul ...

Deodorante/antiperspirante: Utilizatorii caută întâi beneficiile funcționale, apoi aleg brandul

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 11 Septembrie 2017 20:29
Deodorante/antiperspirante: Utilizatorii caută întâi beneficiile funcționale, apoi aleg brandul
Inovaţiile, noile tehnologii și noile ingrediente lansate au contribuit la atragerea consumatorilor în această categorie Potrivit Nielsen, piața de deodorante/antiperspirante a crescut cu 7% în volum (bucăți) în 2017 vs. 2016, și cu 3% în valoare*). Comerțul modern este responsabil pentru mai mult de două treimi din totalul vânzărilor (69% cantitativ, 67% valoric). În ultimul an (iulie 2016-iunie 2017), 55% din vânzările valorice au reprezentat produse destinate femeilor; ...

Igiena orală: Promoțiile de tip trial încurajează testarea și cumpărarea produselor

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 08 August 2017 17:45
Igiena orală: Promoțiile de tip trial încurajează testarea și cumpărarea produselor
În decursul a cinci ani au apărut îmbunătățiri în obiceiurile de consum și comportament de igienă orală: în 2016, românii au cumpărat cu 14% mai multă pastă de dinți și cu 21% mai multe periuțe față de anul 2012     Potrivit Nielsen*), vânzările de produse destinate igienei orale – paste și periuțe de dinți, ape de gură, adezivi pentru proteze, soluții de îngrijire a protezelor și produse ...

Coloranți de păr: aglomerație la raftul cu produse fără amoniac

Scris de Maria Vaschi Publicat Vineri, 14 Iulie 2017 18:48
Coloranți de păr: aglomerație la raftul cu produse fără amoniac
Producătorii inovează permanent categoria, astfel încât utilizatoarele să beneficieze de rezultate profesionale, ca la salon, dar în confortul propriei case Categoria coloranților de păr este destul de aglomerată, cu multe mărci, game şi nevoi adresate. Se observă o tendinţă accentuată de creştere a segmentelor premium şi de nişă, care aduc beneficii superioare, distinctive faţă de cele care oferă doar o colorare clasică. De altfel, pe aceste segmente s-au înregistrat cele mai ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 5 din 12

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

Box TMC 2025

Banner A360 2025

banner cumpana

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața