evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

„Designul vestimentar” începe să conteze în diferenţierea scutecelor pentru bebeluşi

Scris de Daniela Cristescu Publicat Sâmbătă, 10 Iulie 2021 11:05
||
Vânzările de scutece sunt în ușoară scădere – cu 6% în valoare și 7% în volum - în intervalul aprilie 2020 - martie 2021, comparativ cu aprilie 2019 – martie 2020, în contextul unei stabilități, practic, a prețului mediu (+1%), conform datelor de retail audit NielsenIQ pentru categoria scutece de bebelusi, perioada aprilie 2020 – martie 2021 (Copyright 2021, NielsenIQ). Singurul canal de vânzare care a înregistrat creșteri este cel al magazinelor de tip discount. ...

Epilarea la domiciliu a mărit cu 53% pe an vânzările de geluri de ras

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 08 Iunie 2021 15:38
||
Ingredientele naturale, eficiența dovedită, rezultatele de durată și inovațiile sunt principalele beneficii pe care le caută utilizatorii Grupa mare a produselor pentru epilat a crescut cu 10% ca valoare a vânzărilor și cu 8% ca volum în perioada mai 2020 – aprilie 2021, față de anterioarele 12 luni. Totuși, ca şi în cazul multor altor categorii de îngrijire personală, se observă o diminuare a dinamicii, scăderea cea mai mare fiind pe segmentul ceară, în timp ...

Evoluții fluctuante în retail, în categoria produselor de igienă orală

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 11 Mai 2021 09:40
||
Anul trecut, o mare parte din cumpărări a fost efectuată în farmacii și canalul online; în contextul pandemiei, apele de gură au fost vedetele categoriei Datele de vânzări ale RetailZoom arată o stagnare a vânzărilor valorice de periuțe de dinți în perioada ­martie 2020-februarie 2021, față de anterioarele 12 luni, și o scădere de 7% în volum (număr de bucăți). În această categorie - în care 87% din produse sunt destinate adulților -, mai mult ...

Sute de noi produse de igienizare și dezinfectare în retail. Creşteri de vânzări de peste 300%

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 09 Decembrie 2020 16:31
||
Cererea enormă din partea consumatorilor a atras intrarea în categorie a unor noi operatori, lansarea de noi branduri şi o puternică diversificare a ofertei de produse, de ambalări şi de gramaje – toate pe parcursul a numai şapte luni   Potrivit datelor RetailZoom rezumate în tabelul din pagina alăturată, în IKA*), 621 de articole diferite, din ca­tegoria dezinfectanți, existau pe rafturile marilor retaileri la sfârșitul lunii octombrie, respectiv cu 38% mai multe față de începutul ...

Moda părului multicolor creează nişe super-profitabile în piaţa coloranţilor

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 07 Octombrie 2020 10:15
||
Nuanțatoarele, rimelurile pentru șuvițe, machiajele pentru păr și spray-urile corectoare pentru rădăcinile crescute dețin 6% din piața de retail Constatăm o luptă puternică între jucătorii din ca­tegoria coloranților de păr - trei dintre ei, L´Oréal Group, Henkel/Schwarzkopf și Papillon Laboratoires Cosmetiques dețin, cumulat, aproape 95% din piață ca valoare a vânzărilor, respectiv 90% ca volum potri­vit indexului de date scanate al RetailZoom, compus din peste 3.000 de magazine din comerțul modern internațio­nal. Câștigă cel ...

Dezinfectanții, vedetele FMCG din perioada stării de urgență

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 10 August 2020 12:26
||
În intervalul martie-mai 2020, vânzările de geluri dezinfectante pentru mâini au depășit 700% în valoare și 600% în volum, față de aceeași perioadă a anului trecut Produsele universale de curățenie a casei și cele pentru igiena personală au avut cea mai mare contribuție în coşul de cumpărături în ultimele luni, fiind achiziţionate cu o frecvenţă şi în cantităţi alteori de neconceput. Acestora li se adaugă spirtul, înălbitorii pe bază de clor și alcoolul pur, adică ...

Șamponul uscat a ajuns la aproape 10% din piață și urcă rapid

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 11 Iunie 2020 15:59
||
În ultimul an, acest segment a crescut în vânzări de două ori mai mult decât subcategoria șampoanelor obișnuite; aproape 50% din produse se cumpără în anotimpul rece   În categoria produselor de îngrijire a părului, extrem de dinamică, segmentul șampoanelor reprezintă cea mai mare pondere. Este un segment aglomerat, cu multe branduri consacrate, cu produse specializate și ingrediente recunoscute în tratarea anumitor pro­bleme, fie de natură estetică (volum, styling, strălucire), fie dermatologică (anticădere, antimătreață, exces ...

Categoria BIO non-food începe să prindă contur, cu pași timizi, și în retail

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 11 Martie 2020 13:56
||
Spațiul la raft este încă mic, dar comercianții și furnizorii sunt optimiști în privința potențialului acestei piețe, în contextul în care tot mai mulți oameni sunt preocupați de mediul înconjurător și de metode prin care îl pot proteja     În categoriile non-food sunt încă puţine produse care se poziţionează ferm drept bio/organic/eco; mai degrabă vedem paşi importanți către „natural”, „vegan”, „sustenabil”, „bazat pe plante” etc., termeni care indică faptul că se res­pectă standardele de ...

Edwin Iorgovan, dm drogerie markt: „Avem în categoria deodorante & antiperspirante peste 60 de branduri”

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 09 Decembrie 2019 20:07
||
Unul dintre cele mai puternice lanțuri de retail specializat în beauty și produse de îngrijire personală, dm drogerie markt, are o ofertă variată pe segmentul deodorante / antiperspirante, concentrându-se pe introducerea noilor sortimente și pe anticiparea trendurilor. Edwin Iorgovan, manager sortiment, Marketing & Achiziții, vorbește despre noutăți, mercantizare și așteptările față de furnizori:   • Aproape în fiecare lună, categoria a înregistrat o creștere double digit, cu performanțe maxime în lunile de vară. Anul ...

Trendurile „natural” și „sustenabil” își fac loc și în categoria deodorante și antiperspirante

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 09 Decembrie 2019 19:55
||
Cumpărătorii caută protecție eficientă și prospețime de durată, fără riscurile asociate unor ingrediente cum ar fi sărurile de aluminiu   Diversitate, tehnologii revoluționare, ingrediente aflate în tendințe pe piețele externe dezvoltate, produse cu beneficii distincte sau suplimentare pentru utilizatori – aceștia sunt termenii în care poate fi caracterizat raftul de deodorante și antiperspirante dintr-un hipermarket. Din perspectiva shopperilor, alegerea soluţiilor naturale, sustenabile este unul dintre principalele trenduri ce caracterizează piaţa de profil.   Potrivit RetailZoom, ...
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 3 din 12

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

Box TMC 2025

Banner A360 2025

banner cumpana

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața