evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • FMCG
  • Analize și tendințe

Avertizare

JUser: :_load: Imposibil de încărcat utilizatorul cu ID: 1818

Cider/cidru: vânzările încetinesc, dar dezvoltarea pieței continuă

Scris de Maria Vaschi Publicat Joi, 09 August 2018 14:43
||
Heineken, URBB şi Zarea îşi dispută o piaţă în expansiune, dinamică și cu mare potențial de dezvoltarePiaţa cidrului, estimată între 133.000 și 150.000 de hectolitri la nivelul anului 2017, este dominată de producătorii de bere. Zarea este singura companie cu un alt profil ce performează în această categorie, fiind producător de vinuri spumante. Cidrul este o băutură care a pătruns relativ târziu pe piaţa din România comparativ cu alte ţări din regiune, dar ...

Berea cu arome „fură” din consumatorii de băuturi răcoritoare

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 16 August 2016 17:51
Berea cu arome „fură” din consumatorii de băuturi răcoritoare
Băuturile dulci din categoria flavoured beers, cu conținut scăzut de alcool, îndeosebi cele de tip radler – amestec de bere și suc – devin tot mai atractive pentru femei și tinerii între 18 și 25 de ani Atât la nivel global, cât și local, explozia de varietate de pe piața berii este explicată de puterea pe care o au po­veştile din spatele brandurilor şi experienţele pe care le creează de ...

Retailul isi adjudeca trei sferturi din piata berii

Scris de Maria Vaschi Publicat Miercuri, 23 Aprilie 2014 16:49
Retailul isi adjudeca trei sferturi din piata berii
Anul trecut, consumul de bere a inregistrat o contractie de peste 10% comparativ cu 2012. In 2013, consumul de bere pe cap de locuitor a fost de 81 de litri, mult sub cel din 2012 (90 litri) si, mai ales, din 2008 (99 litri), anul de virf al pietei de profil. “Anul trecut nu a fost unul foarte placut pentru industria berii”, a declarat Onno Rombouts, Presedintele Asociatiei Berarii Romaniei, cu ocazia prezentarii raportului ...

Vanzarile de bauturi alcoolice tari, in IKA

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 17 Decembrie 2013 20:17
Vanzarile de bauturi alcoolice tari, in IKA
In lanturile internationale de retail, vanzarile in valoare (lei) de bauturi spirtoase au crescut, la nivel national, cu 3,2% in perioada ianuarie – noiembrie 2013 vs. ianuarie noiembrie 2012, insa au scazut ca volum (litri) cu 7%, arata monitorizarile RetailZoom*. Cea mai buna dinamica o observam pe segmentul vodca, atat in valoare (+8,87%), cat si din punct de vedere cantitativ (+3,62%). In Bucuresti, cresterea in valoare a fost mai mare decat cea ...

Vinuri efervescente – perceptii si tendinte

Scris de Maria Vaschi Publicat Marți, 08 Ianuarie 2013 16:41
Studiu calitativ realizat de Mercury Research, la solicitarea revistei Piata Vinurile efervescente sunt de cele mai multe ori echivalate de catre consumatori cu sampania, nefacandu-se diferentieri in cadrul acestei categorii de bauturi alcoolice. Confuzia poate insa genera oportunitati de crestere a acestui segment de piata, releva un studiu calitativ efectuat de Mercury Research in luna noiembrie 2012. Studiul a inclus discutii de tip focus grupuri cu femei, consumatoare de vinuri efervescente, si surprinde perceptiile si ...

Criza le-a taiat romanilor pofta de vinuri spumoase si spumante

Publicat Marți, 08 Ianuarie 2013 16:38
Criza le-a taiat romanilor pofta de vinuri spumoase si spumante
Diminuarea veniturilor a subtiat lista de cumparaturi, majoritatea amatorilor de vinuri spumante si spumoase optand pentru acest tip de bautura doar in cazul unor ocazii cu adevarat speciale. “Intotdeauna perioada sarbatorilor este una mai aglomerata. Consumatorii sunt dispusi sa cheltuiasca mai mult decat in alte perioade ale anului si acest lucru se simte in incasarile pe care le avem”, spune Sabin Fane, Marketing Manager Billa Romania. Desi pentru unii producatori si retaileri aceasta perioada ...

Cat vin spumant beau romanii pe an? Doua pahare. Restul europenilor – 5 litri

Publicat Miercuri, 12 Decembrie 2012 18:23
Criza economica a avut un impact negativ asupra consumul de vinuri spumante si spumoase, iar situatia nu pare sa se imbunatateasca. “Piata vinurilor spumante a fost puternic afectata de diminuarea veniturilor populatie, scazand cu 37% in valoare, din 2008 pana in 2011. Pentru 2012 estimam mentinerea vanzarilor, in raport cu 2011, la 22 milioane de euro, ceea ce inseamna un consum pe cap de locuitor cu putin mai mare de 1 euro, adică 1-2 ...

Inovatii si extinderi de portofolii, pe piata berii

Scris de Publicat Joi, 26 Mai 2011 21:23
Inovatii si extinderi de portofolii, pe piata berii
Producatorii ii vor surprinde, in aceasta vara, pe consumatori si retaileri, cu o oferta variata, produse noi sau repozitionate, precum si cu campanii de comunicare neconventionale In 2010, piata berii a inregistrat o contractie de 3,5%, fata de 2009, si de 16%, fata de 2008 - an in care volumul vanzarilor a atins o cota maxima de 20,2 milioane de hectolitri. Potrivit Asociatiei "Berarii Romaniei", consumul pe cap de locuitor a fost, ...

Cine sunt consumatorii de vinuri efervescente

Scris de Maria Vaschi Publicat Vineri, 05 Noiembrie 2010 17:13
Cine sunt consumatorii de vinuri efervescente
Aproximativ sase din zece romani cu varsta peste 18 ani obisnuiesc sa consume vinuri spumante (sampanie) si spumoase, releva un studiu realizat de Mercury Research, in exclusivitate pentru revista Piata In Romania, vinurile efervescente sunt preferate intr-o masura mai mare de femei (62% dintre persoanele de sex feminin) si de cei cu varsta intre 25 si 34 de ani (74%), se arata in cercetarea efectuata de Mercury Research. Aceste bauturi alcoolice sunt asociate, in general, ...

Piata berii este mai putin inspumata

Publicat Vineri, 20 Noiembrie 2009 20:20
Piata berii este mai putin inspumata
Vanzarile de bere au scazut cu 10% fata de anul trecut, insa industria de profi l a fost afectata mai putin decat alte domenii de activitate....
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 2 din 3

Box premii 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #230 octombrie 2025

Piata 230
Editia curenta Arhiva revista

Box club 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-10-2025

banner 2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

BBRo box 2025

box csr 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by