evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Evenimente
  • Trade Marketing Congress
  • REZERVARE LOCURI
  • PROGRAM
  • FOTO / Articole

DESCRIERE

Logo
Ediţia a VII-a, 7 Martie 2018, Hotel InterContinental,
Ronda Ballroom

 

 

EXCELENŢA ÎN EXPERIENŢA DE CUMPĂRARE


Unităţi de avangardă ale companiilor din industria bunurilor de larg consum, echipele de trade marketing au ca misiune permanentă la punctele de vânzare construirea unor diferenţiatori durabili, prin crearea unor experienţe de cumpărare agreabile. Acest obiectiv necesită convergenţa viziunilor şi coordonarea resurselor profesioniştilor în trade marketing ai furnizorilor de produse, retailerilor şi companiilor de servicii in-store.


A VII-a ediţie a Congresului de Trade Marketing organizat de Piaţa propune o dezbatere pornind de la următoarele teme şi topicuri de discuţie:

 


SESIUNEA I: CUM CREĂM SUPER-EXPERIENŢE DE CUMPĂRARE ?


Punctele de vânzare sunt spaţiul de desfăşurare a unor acţiuni pe zi ce trece mai complexe, datorită combinaţiei de raţional şi emoţional care trebuie să fie, în acelaşi timp, ingenioasă şi eficientă: să fie impresionantă pentru clienţi şi să puncteze în rata de retenţie a shopperilor sau/şi în dinamica vânzărilor. Retailerii au nevoie să inoveze continuu pentru a crea experienţe de cumpărare memorabile, iar furnizorii de produse şi servicii îşi dezvoltă abilitatea de a-şi racorda iniţiativele în domeniu la viziunea proprie a fiecărui retailer.


• Ce anume face ca o experienţă de cumpărare să fie cu adevărat memorabilă?
• Care sunt elementele cheie cu care shopperii rezonează deplin ?
• Influenţa factorului uman: rolul special al casierei şi al promoterilor.
• Armonizarea iniţiativelor furnizorului cu viziunea distinctă a retailerului pentru crearea experienţelor de cumpărare diferenţiatoare.
• Cum evaluăm corect randamentul investiţiilor în Shopping Experience ?

 

 

SESIUNEA II: CURENTUL MODERNIST ÎN SHOPPING EXPERIENCE


Fiecare brand - de produs ori de retail - creează în jurul său experienţe de cumpărare conform propriului stil şi profilului clienţilor săi, aşadar adecvat prezentului şi anticipând viitorul apropiat. Nu există reţete consacrate în domeniu. Creativitatea, cunoaşterea profundă a shopperilor, viziunea originală şi, nu în ultimul rând, bugetele alocate sunt „ingredientele” principale.


• Ce concluzii putem desprinde din observarea tendinţelor actuale în crearea experienţelor de cumpărare ?
• Integrarea activărilor in-store cu iniţiativele în spaţiul virtual.
• Poveşti adevărate de succes. Detaliile semnificative ale unor studii de caz relevante

 

 



BENEFICII PENTRU PARTICIPANŢI

- Consolidarea informaţiilor despre consumatori şi shopperi, tendinţele în domeniul trade marketingului modern, modele de succes în conceperea, implementarea şi optimizarea iniţiativelor de trade marketing.

- Identificarea oportunităţilor de dezvoltare a colaborării cu partenerii de afaceri.

- Networking  cu liderii din trade marketing, category management, achiziţii şi vânzări ai principalilor jucători din FCMG, managerii din agenţiile de marketing , merchandising şi research.

- Acces la toate dezbaterile şi materialele evenimentului.

 

BENEFICII PENTRU PARTENERI

- Asocierea cu un eveniment de ţinută, organizat de o publicaţie cu o bună reputaţie şi experienţă în evenimente profesionale, singurul eveniment dedicat Trade Marketingului în FMCG.

- Marcarea poziţiei partenerului în piaţă, în raport cu partenerii săi de afaceri din retail / producţie, distribuţie, research, servicii de marketing, producţie publicitară, merchandising şi comunicare.

- Transmiterea unui mesaj către partenerii de afaceri prin intermediul prezentării şi al expunerilor.

- Networking cu liderii din marketing şi vânzări ai principalilor jucători din FMCG, manageri din agentiile de marketing, merchandising şi research.


REZERVĂRI BILETE:

VERONICA VĂDUVA

Client Service Manager

0741.278.651

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

SUPORT PARTENERIATE:

MARIA BĂDESCU 

Director Comercial

0724.041.571

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


CONCEPT

Trade Marketing Congress este un eveniment distinct, singurul destinat profesioniştilor din domeniu, activi în FMCG.

Abordează integral domeniul Trade Marketingului, de la obiective si strategie, continuând cu concepte şi mecanisme şi încheind cu implementarea, analiza şi optimizarea campaniilor.

Eveniment interactiv, cu durată de o zi, format conferinţă, structurat în paneluri de discuţii. Fiecare panel cuprinde reprezentanţi ai furnizorilor, retailerilor si specialiştilor în servicii (marketing, merchandising, research).

 

OBIECTIVE

Creşterea eficienţei acţiunilor de trade marketing în FMCG.

Evidenţierea tendinţelor dominante in evoluţia iniţiativelor de trade marketing.

 

TARGET

Marketing Manager / Director
Sales Manager / Director
Trade Marketing Manager
Brand Manager
Category Manager
Naţional Key Account Manager
Director Comercial
Brand Manager / Procurement Manager
Merchandising Director

 

Citeşte 30730 ori Ultima modificare Miercuri, 14 Februarie 2018 16:46
Etichetat cu
  • trade marketing congress
  • eveniment
  • conferinta
  • fmcg
  • retail
înapoi sus

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața