evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Evenimente
  • Trade Marketing Congress
  • REZERVARE LOCURI
  • PARTENERI PRINCIPALI
  • PARTENER GOLD
  • ARTICOLE SI FOTOGRAFII

DESCRIERE


EDITIA a VI-a, 2 martie 2017,
Hotel Hilton - Salon Le Diplomate

IN-STORE

NEW STORY

 

PROGRAMUL SI TEMATICA DE DISCUTIE

 

Aflaţi în prima linie a competiţiei din piaţa bunurilor de larg consum, trade marketerii sunt provocaţi la o continuă reinventare a strategiilor pentru câştigarea încrederii shopperilor la punctul de vânzare. Rescrierea poveştilor de succes necesită reunirea experienţei, talentului şi energiei creatoare ale profesioniştilor în trade marketing din toate cele trei segmente implicate: retaileri, furnizori de produse şi furnizori de soluţii şi servicii in-store.

 

09:00 - 09:30  Primirea participanţilor. Cafeaua de dimineaţă


09:30 - 11:30  SESIUNEA I: CREATIVITATE ŞI EFICIENŢĂ ÎN TRADE MARKETING

 

Într-un peisaj comercial caracterizat de o mare densitate de oferte, inclusiv oferte de preţ, creativitatea este un factor cheie pentru diferenţiere. Succesul unei campanii de trade se măsoară, totuşi, prin eficienţa ei: cât se câştigă din ceea ce se investeşte. Aşadar, să vorbim despre:

 

• ROI în trade marketing. Benchmarkuri ale eficienţei

• Modele de succes în măsurarea eficienţei campaniilor de trade

• Rolul mecanismelor promoţionale consacrate şi al creativităţii în creşterea eficienţei investiţiilor în trade marketing

• Cât câştigă consumatorul din competiţia între promoţiile de preţ ?

 

11:30 - 12:15  Pauza de cafea. Business networking


12:15 - 14:15 SESIUNEA II: RELAŢIA PROMOŢIEI CU BRANDUL

 

 

Promoţiile rămân principalul instrument de trade marketing, validate fiind de o îndelungată cultivare a ideii de beneficiu suplimentar asociat brandului ales. Prezentul obligă trade marketerii să armonizeze beneficile oferite consumatorilor cu obiectivele pe termen scurt ale promoţiei şi cu interesele pe termen lung ale brandului. Pornim, astfel, la o discuţie despre:

 

• Ponderea marketingului în trade marketing

• Prelungirea efectelor promoţiei – efectul remanent al promoţiei

• Cultivarea valorii brandului în cadrul conceptului promoţiei

• Ce tendinţe pot fi remarcate în materie de creativitate în conceperea, implementarea şi comunicarea campaniilor de trade ?

 

14:15  Prânz. Business Networking 

 

BENEFICII PENTRU PARTICIPANTI
 
- Networking  cu liderii din marketing si vanzari ai principalilor jucatori din FCMG, managerii din agentiile de marketing , merchandising si research.

- Acces la toate dezbaterile si materialele evenimentului.

REZERVARI BILETE:
 
VERONICA VADUVA
Client Service Manager
0741.278.651
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

BENEFICII PENTRU PARTENERI

- Asocierea cu un eveniment de tinuta, organizat de reviste cu o buna reputatie si experienta in evenimente profesionale, singurul eveniment dedicat Trade Marketingului in FMCG.

- Marcarea pozitiei partenerului in piata, in raport cu partenerii sai de afaceri din retail / productie, distributie, research, servicii de marketing, productie publicitara, merchandising si comunicare.

- Transmiterea unui mesaj catre partenerii de afaceri prin intermediul prezentarii si al expunerilor.

- Networking cu liderii din marketing si vanzari ai principalilor jucatori din FMCG, manageri din agentiile de marketing, merchandising si research.

SUPORT PARTENERIATE:

MARIA BADESCU
Director Comercial
0724.041.571 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

VERONICA VADUVA
Client Service Manager

0741.278.651
Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

CONCEPT
 
Trade Marketing Congress este un eveniment distinct, singurul destinat profesionistilor din domeniu, activi in FMCG.

Abordeaza integral domeniul Trade Marketingului, de la obiective si strategie, continuand cu concepte si mecanisme si incheind cu implementarea, analiza si optimizarea campaniilor.

Eveniment interactiv, cu durata de o zi, format conferinta, structurat in paneluri de discutii. Fiecare panel cuprinde reprezentanti ai furnizorilor, retailerilor si specialistilor in servicii (marketing, merchandising, research).
OBIECTIVE

Cresterea eficientei actiunilor de trade marketing in FMCG.

Evidentierea tendintelor dominante in evolutia initiativelor de trade marketing.

TARGET

Marketing Manager / Director
Sales Manager / Director
Trade Marketing Manager
Brand Manager
Category Manager
National Key Account Manager
Director Comercial
Brand Manager / Procurement Manager
Merchandising Director

 

 

Call
Send SMS
Call from mobile
Add to Skype
You'll need Skype CreditFree via Skype
Citeşte 28751 ori Ultima modificare Luni, 30 Ianuarie 2017 17:20
înapoi sus

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața