evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Evenimente
  • Marketing Conference
  • ARTICOLE SI FOTOGRAFII

www.fmcg-marketing.ro 

 



 

 

OAMENI şi BRANDURI

fmcg & retail MARKETING CONFERENCE, ediţia a V-a, 26 aprilie 2017

Hotel Hilton, salon Le Diplomate


Profesional, trăim pentru branduri. Împreună cu echipa construim sau cultivăm branduri, dând sens muncii noastre de fiecare zi. Brandurile exprimă ideile şi valorile echipei, fiind clădite „după chipul şi asemănarea” ei, iar puterea lor stă în inteligenţa emoţională a echipei.

 

Personal, trăim printre branduri. Alegem branduri şi le integrăm în viaţa noastră cu firescul faptelor cotidiene. Opţiunile noastre pentru branduri exprimă, de fapt, preferinţele pentru valorile asociate brandurilor sau, altfel spus, în opţiunile noastre se reflectă inteligenţa emoţională a marketerilor.

 

Dincolo de substanţa sa, un brand este o propunere emoţională a unor oameni pentru alţi oameni, a celor care îl construiesc pentru cei care îl adoptă. Destinul unui brand depinde, aşadar, de trăinicia legăturii sale cu consumatorii, de felul în care marketerii răspund provocării continue de a consolida această legătură.



09,00 Primirea participanţilor. Cafeaua de bun venit & business networking


09,30 – 11,00 Sesiunea 1:IDENTITATEA SI ANGAJAMENTELE BRANDULUI 

– sesiune de prezentări şi dezbateri


Trăind prin oameni şi pentru oameni, brandurile trebuie să răspundă unor cerinţe complexe: să se reînnoiască, dar să ramână ele însele; să se plieze pe preferinţele consumatorilor, dar să nu-şi trădeze identitatea; să ridice continuu standardele promisiunilor, dar să se asigure că le pot onora; să-şi facă noi prieteni,  dar să nu-i piardă pe cei vechi; să îndeplinească aşteptările consumatorilor, dar şi să livreze valoare pentru acţionari. Propunem, deci o discuţie despre:

• Consecvenţă şi evoluţie identitară;

• Trăsături de neclintit în personalitatea brandului;

• Continuitate în angajamentele brandului;

• Consolidarea comuniunii de valori dintre creatorii brandului şi beneficiarii săi.


11,00 – 11,30 Pauză. Business networking


11,30 – 13,00 Sesiunea 2: MISIUNEA BRANDULUI

– sesiune de prezentări şi dezbateri

Omniprezenţa brandurilor le conferă roluri tot mai pronunţate în societate. Din ce în ce mai multe branduri au o puternică influenţă în comunitate şi aleg să se implice în diverse cauze, adesea cu impact pe termen mediu şi lung în societate şi, pe cât posibil, cu beneficii pentru proprietari. Pornim într-o dezbatere despre:


• Libertăţile şi responsabilităţile brandului; 

• Datoria brandului faţă de consumatori şi faţă de acţionari;

• Cum se implică brandurile în viaţa comunităţii;

• Limitele implicării sociale a brandului.


13,00 – 13,30 Pauză. Business networking


13,30 – 14,30 Sesiunea 3: BRANDURILE OAMENILOR

– panel de discuţii

Imaginea brandului în ochii consumatorilor este adevărata sa identitate şi ea depinde fundamental de modul în care consumatorii percep brandul ca un tot unitar – substanţă, exprimare, atitudine, implicare etc. Interacţiunea cu brandurile, viralele, ca şi retorica marketerilor contribuie decisiv la formarea percepţiei asupra brandurilor. Aşadar, să vorbim cu consumatorii despre:

• Discursul brandurilor; ce şi cum exprimă brandurile; atractivitate şi sinceritate în discurs;

• Ce aşteptări creează brandurile;

• Care e misiunea brandurilor şi care trebuie să fie implicarea lor în societate;

• Percepţia despre oamenii din spatele brandurilor.


14,30 Prânz. Business networking

 

 

 

 

REZERVARI BILETE
 
VERONICA VADUVA 
Client Service Manager
0741.278.651 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Suportul pentru parteneriate va este oferit de:

MARIA BADESCU
Director Comercial
0724.041.571 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

VERONICA VADUVA
Client Service Manager
0741.278.651 Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 

Call
Send SMS
Call from mobile
Add to Skype
You'll need Skype CreditFree via Skype

 

Citeşte 28432 ori Ultima modificare Miercuri, 07 Februarie 2018 15:02
înapoi sus

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #226 iunie 2025

Piata 226
Editia curenta Arhiva revista

banner 2025

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

box csr 2025

BBRo box 2025

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-05-2025

Box TMC 2025

Banner A360 2025

banner cumpana

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața