evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Evenimente
  • CSR Excellence
  • TIME TO SHARE 2019
  • TEMATICĂ
  • PROGRAM
  • REZERVARE LOCURI
Logo CSR header 01

  

 csr2019fb

 

Sustenabilitatea - noua paradigmă de business pentru următorul deceniuSustenabilitatea - noua paradigmă de business pentru următorul deceniu

Irina Urechean, Unilever SCE: Consumatorii s-au săturat de abordările egocentriste ale brandurilor

Noua viziune Ursus Breweries, exprimată public în premieră în cadrul conferinţei! Robert Uzună, Ursus Breweries: „Ne propunem să fim cea mai admirată companie, construind o Românie mai bună”

Cristina Hanganu, Lidl România: Eu cred foarte mult că sustenabilitatea este o zonă noncompetitivă. Este ceva mai mult decât despre logo, despre brand

Dana Dobrescu, Mondelez România: Brandurile transparente sunt brandurile puternice din ziua de azi

Gabriel Ivan, CHEP Pooling Services România: Eforturile companiilor s-au concentrat în ultimii 20 de ani doar asupra reciclării. A venit timpul să schimbăm paradigma, să vorbim despre economie circulară

Andreea Ghiocel, The CSR Agency: Directiva Europeană 95 oferă companiilor oportunitatea de a se diferenţia de competitori, de a face un pas înainte prin implicarea în sustenabilitate

Irina Ionescu, Coca-Cola HBC România: Sustenabilitatea nu înseamnă doar salvarea planetei, înseamnă şi costuri mai mici

Valer Hancaş, Kaufland România: Apelul este să ne implicăm acum. Să ne asumăm public angajamente şi să acţionăm

Marius Luican, Reveal Marketing Research: În ultimii ani, pe orice categorie de produse, atributele sociale au explodat

Laszlo Borbely, Coordonatorul Departamentului pentru Dezvoltare Durabilă: 2030 începe acum!

10 concluzii sustenabile despre responsabilitatea corporativă a companiilor din FMCG

Cât şi ce pierde un brand ce nu investeşte în sustenabilitate

 

 De ce o conferinţă despre Corporate Social Responsibility

csr 1

 

Context TIME TO SHARE

 

csr 2

 

 

Ce ne dorim de la TIME TO SHARE

 

csr 3

 

Concept


Eveniment interactiv, tip conferinţă cu durata de o zi


DEZBATERI pe cele mai actuale teme ale sustenabilităţii şi CSR

PREZENTĂRI – Programe CSR inspiraţionale, cu impact mare în comunitate

BUSINESS NETWORKING – oportunitate de a descoperi noi parteneri

BUSINESS MEETING – oportunitate de a discuta aprofundat cu posibili noi parteneri

 

csr p

 

Parteneriate


Parteneriate cu:
♦ Ambasada Sustenabilităţii

♦ Reveal Research - Impactul CSR-urilor asupra consumatorilor.
Care consumatori reacţionează cel mai bine la branduri responsabile

♦ The Azores Sustainability & CSR Services – Cel mai proaspăt clasament
al companiilor din industrie, realizat după criteriile internaţionale GRI

 


REZERVĂRI BILETE:

VERONICA VĂDUVA

Client Service Manager

0741.278.651

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

SUPORT PARTENERIATE:

MARIA BĂDESCU 

Director Comercial

0724.041.571

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


 

 

 

Citeşte 28682 ori Ultima modificare Vineri, 17 Ianuarie 2020 15:04
Etichetat cu
  • 2019
  • retail
  • fmcg
  • conferinta
  • eveniment
  • csr excellence
  • sustainability
  • time to share
  • corporate social responsabilities
înapoi sus

box csr 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #225 mai 2025

Piata 225
Editia curenta Arhiva revista

BBRo box 2025

banner 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 30-04-2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

box club 2024

Banner premii 2024

Supliment CSR #7, iulie 2024

CSR2024
Editia curenta Arhiva revista
Revista Piaţa

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2024

Od5S 2024
Editia curenta Arhiva revista

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by
Newsletter Piața