evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Business

Avertizare

JUser: :_load: Imposibil de încărcat utilizatorul cu ID: 1818

1.000 Profi. Şi încă 1.400, repede

Scris de Cristi Badescu Publicat Vineri, 14 Iunie 2019 13:18
||
Șase top manageri Profi vorbesc despre dezvoltarea, în continuare, a celei mai extinse rețele comerciale din România   1.000 de magazine reprezintă o premieră importantă în retailul românesc, iar performanţa Profi Rom Food stârneşte o anumită emoţie prin numărul în sine. Pentru profesionişti însă, o impresie puternică face mai degrabă declaraţia răspicată a CEO-ului Daniel Cîrstea: „Următorul nostru ţel este să devenim lider pe piaţa de retail la orizontul anilor 2023 - 2025, cu ...

Ionuț Ilie: „Avem tot ce ne trebuie ca să mutăm totul la următorul nivel de performanță”

Scris de Publicat Marți, 09 Aprilie 2019 12:59
||
Interviu cu Ionuț Ilie, General Manager, Divizia de înghețată Unilever SCE, despre integrarea Betty Ice și strategia pentru extinderea sezonului de consum al înghețatei Care este consumul de înghețată în România (acasă și on the go)? Ce tipare de consum întâlnim? Consumul de înghețată în România, dar și în regiune în general (și aici mă refer la Bulgaria, Moldova, Serbia) este relativ redus. Ca să vă dau câteva exemple: România 4,5 L/cap locuitor, Bulgaria ...

Georgiana Chiriac, MGC Topoloveni: „Produsele noastre anticipează nevoile shopperilor”

Scris de Publicat Marți, 12 Martie 2019 16:14
||
  Interviu cu Georgiana Chiriac, Sales Director, MGC Topoloveni   Cum a fost anul 2018 pentru Bunătăți de Topoloveni? A fost un an greu pentru companie pentru că a început cu un incident care a afectat un segment impor­tant din business-ul nostru – fabrica de carne din cadrul complexului de 5 fabrici a ars în totalitate. A fost o provocare pentru companie să creștem cifra de afaceri în acest context. Ne-am bucurat de sprijinul partenerilor ...

Vlad Ciuburciu, director general Vascar: ”Ne asumăm această nouă direcție de business – Alege Natural. Fără E-uri”

Scris de Publicat Joi, 30 August 2018 13:32
||
Vlad Ciuburciu, director general Vascar, consideră că piața de mezeluri se va schimba semnificativ în următorii cinci ani datorită orientării consumatorilor către produse de nișă. Vascar a lansat de curând platforma – Alege natural, Fără E-uri. Care a fost scopul lansării acestui concept? Ideea lansării noilor produse a venit din dorința de a oferi consumatorilor șansa de a se bucura de produse din carne cu un gust adevărat special și ingrediente 100% naturale. Este evident ...

„În logistică este crucial să reacționezi rapid și eficace când ceva neașteptat se întâmplă”

Scris de Cristi Bădescu Publicat Joi, 09 August 2018 09:18
||
Interviu cu Yann Belgy, director general ID Logistics România şi Polonia Piaţa serviciilor de logistică s-a dezvoltat foarte mult în România în ultimii 20 de ani, însă pare că încă mai are potenţial. Din ce zonă consideraţi că va veni această dezvoltare mai degrabă: din creşterea gradului de externalizare a serviciilor de logistică sau din creşterea – în volum şi complexitate – a operaţiunilor clienţilor? Într-adevăr, serviciile logistice s-au dezvoltat foarte mult în ultimii ani ...

Cris-Tim nu intră în jocul prețurilor mici

Scris de Publicat Miercuri, 11 Iulie 2018 10:48
||
Interviu cu Bogdan Colea, Director Național de Vânzări al Grupului Cris-Tim   Cris-Tim activează pe mai multe pieţe – mezeluri, lactate şi ready meals. Care este dinamica acestor pieţe? Principalul nostru business rămâne în continuare categoria de mezeluri, iar lactatele şi ready meals sunt într-o creștere accentuată. Investim în dezvoltarea celor două noi categorii din portofoliul nostru – lactate şi ready meals. Suntem la început de drum cu produsele lactate şi ne dorim să fim ...

Ali Yildirir, Președinte Grande Gloria Group: „Vizăm o creștere de 15% a cifrei de afaceri în 2018”

Scris de Publicat Marți, 10 Aprilie 2018 13:52
||
Grupul GRANDE GLORIA împlinește anul acesta un sfert de secol de activitate pe piața din România. Cât de mult s-a schimbat piața în cei 25 de ani? În 1993 când am început activitatea pe piața din România, obiceiurile de consum ale clienților nu erau bine definite, iar oferta sortimentală nu era variată. Pe parcursul anilor, consumatorul român s-a schimbat și a început să facă diferența între produse în funcție de calitatea și prețul acestora. În ...

Otilia Stanciu, Dr Gerard România: „Vom menține creșterea anuală de două cifre”

Scris de Publicat Vineri, 09 Martie 2018 15:17
||
Interviu cu Otilia Stanciu, director general, Dr Gerard România Care a fost evoluția business-ului Dr Gerard în 2017? Rezultatele obținute sunt cele așteptate? Anul 2017 a însemnat pentru Dr Gerard o evoluție importantă în dezvoltarea business-ului în România. Vorbim de al doilea an de prezență pe piața românească, an în care am înregistrat o creștere semnificativă de două cifre a vânzărilor, principalele drivere fiind categoriile de napolitane și biscuiți sandwich. Suntem un producător nou pe ...

Câtă inovație poate încăpea într-un ou?

Scris de Publicat Marți, 31 Octombrie 2017 19:40
Câtă inovație poate încăpea într-un ou?
Interviu cu Vasile Bunduc, Director General Avicola Lumina - Grup Agricola...

„Vânzările confirmă fezabilitatea planului de extindere a rețelei de magazine de brand”

Scris de Maria Vaschi Publicat Luni, 11 Septembrie 2017 20:01
||
Interviu cu Valentin Peter, Business Development Manager, Farmec...
  • Prec
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 8 din 19

Box premii 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #230 octombrie 2025

Piata 230
Editia curenta Arhiva revista

Box club 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-10-2025

banner 2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

BBRo box 2025

box csr 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by