evenimente 2025

  • Cont nou
  • Autentificare
  • Newsletter
  • GDPR
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • Pinterest
  • YouTube
  • Meniu
  • Home
  • La zi
    • La zi
    • Știri
    • Actualitatea
    • Editorial
    • Produse & promoții noi
  • FMCG
    • Analize și tendințe
      • Băuturi alcoolice
      • Băuturi nealcoolice
      • Cafea și dulciuri
      • Produse lactate
      • Produse din carne
      • Produse de bază
      • Produse de îngrijire personală
      • Produse de îngrijire a locuinței și curățare
      • Alte produse alimentare
    • Sustenabilitate & CSR
      • CSR
      • Sustenabilitate
      • Ediția 2025
      • Ediția 2024
      • Ediția 2023
      • Ediția 2022
      • Ediția 2021
      • Ediția 2020
      • Ediţia 2019
      • Ediţia 2018
      • Alte articole
    • Branduri cu buletin de România
    • Oameni de 5 stele
    • Transformers Brands
    • Trendsetteri
    • Branduri pentru 100 de ani
    • NOI pentru România
    • Piețe de cinci stele
    • Ghid furnizori
    • Video
  • Retail
    • Harta retailului modern
    • Magazine de top
    • Comerț modern
    • Comerț tradițional
    • Info retail
    • Ghid Retail Modern
    • Ghidul comerciantului
  • Evenimente
    • Trade Marketing Congress
      • Februarie 2025
      • Februarie 2024
      • Martie 2023
      • Martie 2022
      • Martie 2021
      • Martie 2020
      • Martie 2019
      • Martie 2018
      • Martie 2017
      • Martie 2016
      • Februarie 2015
      • Februarie 2014
      • Februarie 2013
      • Februarie 2012
    • Ambalaje 360
      • Aprilie 2025
      • Aprilie 2024
      • Aprilie 2023
      • Aprilie 2022
    • BBRO
      • Mai 2025
      • Mai 2024
      • Mai 2023
    • CSR Excellence
      • CSR Iunie 2024
      • CSR Iunie 2023
      • CSR Iunie 2022
      • CSR Iunie 2021
      • CSR Septembrie 2020
      • CSR Iunie 2019
    • Club Retail
      • Octombrie 2024
      • Octombrie 2023
      • Octombrie 2022
      • Octombrie 2021
      • Octombrie 2020
      • Octombrie 2019
      • Octombrie 2018
      • Octombrie 2017
      • Octombrie 2016
      • Octombrie 2015
      • Octombrie 2014
      • Octombrie 2013
    • Premiile PIATA
      • Noiembrie 2024
      • Noiembrie 2023
      • Noiembrie 2022
      • Noiembrie 2021
      • Noiembrie 2020
      • Noiembrie 2019
      • Noiembrie 2018
      • Noiembrie 2017
      • Noiembrie 2016
      • Noiembrie 2015
      • Noiembrie 2014
      • Noiembrie 2013
      • Noiembrie 2012
      • Octombrie 2011
      • Octombrie 2010
      • Octombrie 2009
      • Octombrie 2008
    • Marketing Conference
      • Aprilie 2018
      • Aprilie 2017
      • Aprilie 2016
      • Martie 2015
      • Martie 2014
      • Aprilie 2013
  • Business
    • Special
    • Profil de manager
    • Strategii de piață
    • Topurile PIATA
    • Marketing & publicitate
    • Start-up Brands
    • Consilier
    • Research
    • Resurse umane
  • Info companii
  • Contact
  • Revista
  • Pagina principală
  • Business

Avertizare

JUser: :_load: Imposibil de încărcat utilizatorul cu ID: 1818

Interviu cu Daniel Gross, REWE România: Update-ul PENNY.: remodelare, extindere alertă, mai multe mărci proprii românești

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 07 Septembrie 2020 14:23
||
Cu Directorul General REWE România am discutat în prima jumătate a lunii iulie despre evoluția retailerului Penny în acest an atipic. Daniel Gross ne-a vorbit despre momentul ales pentru update-ul Penny., despre strategia de dezvoltare ca discounter și ritmul de expansiune.   Cum vedeți acum, retrospectiv, amestecul de efort, emoții și incertitudini din perioada februarie – aprilie?Pot spune că m-am obișnuit, pentru noi nu s-a oprit nimic. Din punctul meu de vedere, suntem în ...

Alexandra Rîștariu, Director General, Mondelez România: „30% din încasările Mondelez România vin din produse tip «portion control»”

Scris de Carol Popa Publicat Joi, 09 Iulie 2020 14:39
|||
Care credeţi că vor fi punctele critice ale implementării planurilor de afaceri ale Mondelez în următoarele luni? În perioada următoare, Mondelez va continua să se concentreze, așa cum a făcut-o de la începutul pandemiei, pe lanțul de aprovizionare, astfel încât toate produsele din portofoliu să ajungă prin intermediul retailerilor și distribuitorilor la consumatorii fideli ai brandurilor noastre în condiții de calitate și siguranță pentru angajați, consumatori și clienți.   Ce considerați că va influența cel ...

Oana Lungu, Director Achiziții Food, Kaufland România: „Retailul este, până la urmă, arhitectură”

Scris de Carol Popa Publicat Luni, 09 Martie 2020 10:53
||
Cum poți descrie, în câteva cuvinte, un buyer? Atent la detalii, meticulos, perseverent, abil în arta negocierii? Dar când este vorba despre cel mai important buyer din FMCG? Despre persoana care, în numele echipei, aprobă achiziții ce pot fi aproximate la 1,5 miliarde euro anual? Oana Lungu, Director Achiziții Food la Kaufland România, este o personalitate atipică pentru un buyer, cu o profesie – arhitect – foarte rar întâlnită în retail. Oana Lungu este, ...

Angelica Șmil, CEO Salbac - Grup Agricola: „Lipsesc standardele de produse procesate din carne”

Scris de Publicat Luni, 10 Februarie 2020 12:32
||
Cum a evoluat piața produselor din carne în 2019 și ce perspective sunt pentru 2020? Ce putem spune despre 2019?Anul 2019 a fost un an dificil, cu provocări foarte mari, dar pentru Salbac a fost un an bun. Pe total piață, în România a fost înregistrată o scădere de 2,4 puncte pe volume, în schimb, valoarea a crescut cu 3,5 puncte de piață. Vorbim în general, de piața din România a produselor ...

Erik Hageleit, General Manager, Hochland România: „Ne diferențiem prin rețete care nu pot fi replicate”

Scris de Carol Popa Publicat Marți, 10 Decembrie 2019 14:08
||||||
Hochland a făcut anul trecut două mutări importante pe segmentul brânzeturilor maturate – relansarea gamei de specialităţi Atelier şi lansarea brandului Grünländer. Este această categorie prioritară pentru dezvoltarea portofoliului de produse Hochland în prezent?Fiind lider pe piața brânzeturilor, credem că Hochland are misiunea de a dezvolta și această categorie. Brânzeturile maturate reprezintă un segment de piață relativ mic, dar emergent și destul de fragmentat. Acestea le oferă consumatorilor români rețete diverse, care reușesc să ...

Ioan Popa, preşedintele companiei Transavia: „Transavia este construită pe principii și reguli care nu se încalcă niciodată”

Scris de Cristi Badescu Publicat Miercuri, 06 Noiembrie 2019 13:22
||
Unde este astăzi Transavia, în raport cu ceea ce v-ați propus când ați început, în urmă cu 28 de ani? Este foarte departe față de ce îmi imaginam atunci și față de ceea ce îmi propuneam. Acum 28 de ani eu am fost un pionier în industrie, am fost chiar primul care a început activitatea privată în acest domeniu. Sigur că un om lucid și realist nu putea să îşi propună lucruri mărețe atunci, ci ...

Dorina Mutu, administratorul companiei Annabella Retail: „De 25 de ani cred în loialitatea consumatorilor față de operatorii locali”

Scris de Publicat Joi, 03 Octombrie 2019 12:11
||
Sunteți mulțumită cu numărul actual de magazine Annabella?Da, sunt foarte mulțumită. Nu mai deschideți altele?Ba da, nu o să ne oprim aici. Suntem în continuă dezvoltare, dar o vom face treptat. Dorim să ne consolidăm rețeaua existentă, astfel că am început un nou proiect de rebranding pentru toate magazinele existente, pentru toate formatele. Formatul de bază este Annabella Standard, în care aţi deschis cele mai multe magazine în ultima vreme, dar mai operaţi ...

Stephane Batoux, Head of International la ETİ EUROPEAN FOOD INDUSTRIES: „Dulciurile viitorului vor avea mai puțin zahăr”

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 20 Septembrie 2019 15:51
||
Cum apreciați dinamica și potențialul pieței dulciurilor în România?Piața dulciurilor din România este dinamică, în mare parte creșterea din ultimii 5-10 ani venind din inovație. ETi are istorie în România, intrând pe piața de aici la sfârșitul anilor ‘90 cu brandul Puf. Ulterior, în 2014, grupul a decis să deschidă o fabrică la Craiova, însă majoritatea produselor de la Craiova erau dedicate exportului. În ultimii doi ani, ETi a lansat pe piața din România ...

Emanuel Constantin, General Manager, Inovalabel: „Era digitală schimbă faţa şi piaţa etichetelor”

Scris de Carol Popa Publicat Vineri, 09 August 2019 12:24
||
Ce proiecţii de dezvoltare a businessului are ­Inovalabel după inaugurarea noii fabrici pentru etichete? Fabrica nouă are în prezent o capacitate de producţie mai mare cu 20% faţă de anii anteriori. Capacitatea totală a halei din fabrica nouă este chiar mai mare și estimăm că o vom atinge în circa 3-4 ani după mutare. Avem două direcţii strategice de dezvoltare. Prima ţine de piaţa internă, piaţă pe care reuşim să obţinem o creştere a comenzilor ...

Robert Hellwagner, Selgros Cash&Carry: „Comercianții trebuie să se specializeze în a oferi ceva personalizat clienților”

Publicat Vineri, 12 Iulie 2019 15:01
|||
Interviu cu Robert Hellwagner, CEO, Selgros Cash&Carry   Selgros are o abordare modernistă în construcţia ofertei sale de produse proaspete. În majoritatea categoriilor remarcăm, alături de produsele tradiţionale preferate de români, prezenţa unor articole speciale – „pour les connaisseurs” – articole care se adresează unor cumpărători sofisticaţi, educaţi, poate pasionaţi de gastronomie sau care doresc să experimenteze.    CEO-ul Selgros vorbeşte despre importanţa articolelor speciale, despre cum vede dezvoltarea anumitor sub-categorii de produse ...
  • Prec
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Mai departe
  • Sfârșit
Pagina 7 din 19

Box premii 2025

Revista Piața EDIȚIA DIGITALĂ, #230 octombrie 2025

Piata 230
Editia curenta Arhiva revista

Box club 2025

Supliment CSR #8, iulie 2025

CSR 2025
Editia curenta Arhiva revista

Supliment Oameni de 5 stele, mai 2025

O5S 2025
Editia curenta Arhiva revista

banner cumpana

HARTA RETAILULUI MODERN

Harta Retailului Modern

Nou! Harta retailului modern din România.

Pdf Harta Retailului Modern 31-10-2025

banner 2025

INFO COMPANII

  • Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
    Descoperă noul ambalaj Tchibo Exclusive!
  • Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
    Oti lansează cutia pop-up cu lavete din microfibră – soluția perfectă pentru o curățenie eficientă și sustenabilă!
  • La Strada Gelato a strati
    La Strada Gelato a strati
  • Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
    Răsfăț la caserolă: Corso și 5 to go aduc Salted Caramel Caffe Latte în varianta de 900 ml, pentru toți iubitorii de cafea
  • FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!
    FrescoVerde – cultivat și congelat în România, cu adevărat!

BBRo box 2025

box csr 2025

Banner A360 2025

Box TMC 2025

NEWSLETTER

Newsletter Piata

Nu scăpa nici un titlu important despre FMCG & Food Retail !

Abonează-te la newsletterul Piața acum !

Revista Piaţa

VIDEO

© 2006-2024 S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL. Toate drepturile sunt rezervate | Powered by